ستون نویس آریزونا توهم فرماندار بودن “سرزمین فاخته” دریاچه کاری را بریده است

او ظاهراً در آنجا آموخته است که می‌توانید بگویید که در انتخابات پیروز شده‌اید، حتی وقتی شکست خورده‌اید و طوری رفتار کنید که انگار از گفتن آن خجالت نمی‌کشید.

اگر لیک فرماندار هر جایی باشد، فرماندار نورلند یا نارنیا، سرزمین میانه، اوز یا سرزمین عجایب است – و حتی پس از آن، همه اینها در ذهن اوست، نویسنده مسخره ای جی مونتینی در ستون خود روز جمعه. او افزود که لیک همچنان “در خیالی خیال انگیز از خلقت خودش زندگی می کند.” مونتینی خاطرنشان کرد، با این حال، مشخص نیست که او واقعاً فانتزی را می‌خرد یا صرفاً وانمود می‌کند که این کار را می‌کند.

او سفر لیک به اوزون سیاسی را به بازدیدهایش از مار-آ-لاگو، «دیزنی لند شخصی دونالد ترامپ» نسبت داد، جایی که به نظر می‌رسد او «کاملاً تحت طلسم فرقه‌گرایان شیفته‌ای قرار گرفته است که ساکنان شانگری‌های توطئه‌انگیز رئیس‌جمهور سابق هستند. لا.»

نامزد شکست خورده مورد تایید دونالد ترامپ در انتخابات فرمانداری نوامبر به کیتی هابز دموکرات شکست خورد. اما او همچنان اصرار دارد که از خود به عنوان “فرماندار منتخب آریزونا” یاد کند، علیرغم اینکه درخواست‌های تجدیدنظر انتخاباتی را از دست داده و شکایتی که نتایج را به چالش کشیده است.

یک ستون نویس کهنه کار در جمهوری آریزونا به دریاچه کاری جمهوری خواه و تخیل ادامه دار “سرزمین فاخته” او مبنی بر اینکه او فرماندار ایالت است، ضربه زده است.

آلیس از خواب بیدار شد و سرزمین عجایب را ترک کرد. مونتینی نوشت: دوروتی از اوز به کانزاس به خانه بازگشت.

لیک «در دنیای واقعی زندگی می کرد، دنیایی که در آن حقایق حقایق و رویدادهایی هستند که در واقع، شما می دانید، رخ دادنمونتینی با کنایه گفت. اما دیگر نه.

ستون کامل را اینجا ببینید.

مربوط…



منبع

“نه کاری.”