زمان آن فرا رسیده است که ساحل میامی سهمی را در قلب Spring Break ببرد. اما چگونه؟

منع رفت و آمد اعلام شد و قرار بود از یکشنبه شب شروع شود. بعد از ساعت 6 عصر هیچ مشروبی در خیابان ها فروخته نمی شود و همه باید تا نیمه شب در ساحل جنوبی در خانه باشند. امید است که این امر باعث از بین بردن جمعیت، پاکسازی خیابان ها و سرکوب خشونت شود، حداقل خشونتی که عموم را به خطر می اندازد.

شهر باید با احتیاط در بالا کشیدن تشک خوشامدگویی خود قدم بگذارد. بدون شک، فریاد پایان دادن به تعطیلات بهار در ساحل میامی به طور کامل از دوشنبه آغاز خواهد شد و دلیل خوبی هم دارد.

معاون شهردار ساحل میامی، استیون ماینر نیز آن را داشته است. «دو نفر کشته شدند. دیگر بس است» او در فیسبوک نوشت. کمیسیونرها دوشنبه دوباره برای برنامه ریزی برای آخر هفته آینده ملاقات می کنند.

اما چگونه می توان تشک خوش آمد گویی را جمع کرد؟

بهار بریک این آخر هفته دوباره در ساحل میامی به غم انگیزترین حالت منفجر شد. دو جوان که یکی دانشجوی گرجستان بود جان خود را از دست دادند. آنها طی دو شب مهمانی خیابانی گسترده در Ocean Drive در حوادث جداگانه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند، که شهر امسال نیز مانند سال های گذشته تلاش کرد اما نتوانست کاملاً آن را کنترل کند.

هیچ کس نباید تراژدی را که ساحل را به این تصمیم کشاند فراموش کند. دو مرد جوان جان باختند. عزیزانشان می‌گذارند قطعات ناشی از مهمانی‌های بی‌پروا، فیوزهای کوتاه و وجود سلاح‌ها را بردارند.

با توجه به ازدحام جمعیت شانه به شانه و ازدحام آنها پس از شلیک گلوله ها، خدا را شکر قربانیان بیشتری وجود نداشت. دن گلبر، شهردار ساحل میامی، جلسه ویژه کمیسیون شهر را برای روز دوشنبه تشکیل داد تا در مورد چگونگی جلوگیری از خشونت در روزهای باقیمانده، با دستورات اضطراری بحث کند.

آیا دو مرده آخرین نی برای او هستند؟ ما پرسیدیم. شهردار روز یکشنبه به هیئت تحریریه گفت: «کلاه نهایی من چهار سال پیش بود. ما هرگز بهار را نخواستیم. چه کسی می‌خواهد هزاران جوان به شهر شما بیایند تا برای برخی از آیین‌های گذرگاهی بی‌قانون عمل کنند؟» مسائل پیچیده‌تر این است که بسیاری از Spring Breakers سیاه‌پوست هستند و اتهامات رفتار نژادپرستانه سال‌ها شهر را درگیر کرده است.

تعداد زیادی از مردم، مشروب زیاد، اسلحه بیش از حد – حداقل 70 نفر تا کنون مصادره شده اند. مهم نیست که چند افسر پلیس روی زمین هستند، این یک جعبه چوب است. برخی اضافه می کنند که فروش مشروب آخر شب مقصر است. دیگران می گویند همه رفتارهای سرکش در خیابان ها اتفاق می افتد.

این تراژدی ها چگونه انجام شد و آیا پلیس می توانست کاری متفاوت انجام دهد؟ گلبر می گوید واحدها در عرض چند دقیقه به هر دو صحنه رسیدند. او گفت: «ما از تمام بخش‌های شهر پلیس داریم.

گلبر، سال‌ها تلاش کرده است تا به تعطیلات بهاری در ساحل میامی پایان دهد، درست مانند فورت لادردیل که سال‌ها پیش با موفقیت انجام داد. شهردار دیدگاه متفاوتی برای شهر دارد، دیدگاهی که مردم بتوانند در آن کار کنند، زندگی کنند و خود را سرگرم کنند. اوشن درایو مرکز فرهنگی خواهد بود که ساحل جنوبی را لنگر می اندازد، اما او در طول مسیر با مخالفت هایی روبرو شده است.

گلبر می‌گوید بسیاری از ساکنان، که از این آشفتگی خسته و خسته شده‌اند، از او خواسته‌اند که پل‌های متحرک ساحل میامی را در آغاز تعطیلات بهاری بالا بکشد. گلبر گفت: “ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.”

اما اگر می توانستند خوب می شد.



منبع

خیلی وقت است که مهمانی تعطیلات بهاری در ساحل میامی به پایان برسد.