“زمان آن است که از نجوا کردن دست برداریم… وقت آن است که از ترس از یک نفر دست برداریم”

ترامپ روز سه‌شنبه کارزار انتخاباتی 2024 خود را برای ریاست‌جمهوری اعلام کرد، علی‌رغم مخالفت‌های شدید از درون حزب خود.

کریستی در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودیان جمهوری خواه گفت: «زمان توقف نجوا کردن فرا رسیده است. وی افزود: «زمان آن فرا رسیده است که از ترس از یک نفر دست برداریم. زمان آن فرا رسیده است که از اصول و باورهایی دفاع کنیم که این حزب را بر اساس آن و این کشور را بر اساس آن پایه گذاری کرده ایم.»

کریستی از آن زمان به یکی از مخالفان سرسخت رئیس جمهور سابق تبدیل شده است و به ویژه در پی عملکرد ناامیدکننده حزب جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای، صریح و صریح بوده است.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

کریستی که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 با ترامپ رقابت کرد، در حال حاضر در حال بررسی یک نامزدی دیگر برای ریاست جمهوری در سال 2024 است.

فرماندار سابق نیوجرسی روز شنبه خاطرنشان کرد که او اولین نامزدی بود که در فوریه 2016 پس از عملکرد ناامیدکننده در ایالت های اولیه مقدماتی، از انتخابات کنار رفت و از ترامپ حمایت کرد.

فرماندار سابق نیوجرسی، کریس کریستی (راست) روز شنبه از حزب جمهوری خواه خواست تا از دونالد ترامپ خارج شود، تنها چند روز پس از آن که رئیس جمهور سابق سومین پیشنهاد خود را برای تصدی پست اعلام کرد.

کریستی روز شنبه گفت: “ما به باختن و باختن و باختن ادامه می دهیم.” و واقعیت این است که دلیل باخت ما این است که دونالد ترامپ خود را مقدم بر دیگران قرار داده است.

از آنجایی که جمهوری خواهان نتوانستند «موج قرمز» مورد انتظار را در اوایل ماه جاری در میان دوره ای ارائه کنند، حزب به دنبال این بوده است که تقصیر را کجا قرار دهد. بسیاری مانند کریستی انگشت خود را به سمت ترامپ نشانه می روند.

او گفت: «من زود آنجا بودم، صادقانه آنجا بودم، و تمام راه را آنجا بودم – تا شب انتخابات 2020.