رند پل کنتاکی از نقش خارجی در دور سوم لذت می برد

پل در مصاحبه‌ای در جریان کمپین اخیر کنتاکی در یک بچه ماهی در شهرستان گارارد، یک پایگاه روستایی حزب جمهوری‌خواه، گفت: «راه آسان این است که رای مثبت بدهید. توضیح اینکه چرا پول زیادی خرج می کنیم کمی چالش برانگیزتر است.

و چه به موفقیت‌های قانون‌گذاری منجر شود یا نه، ایدئولوژی پل در کنتاکی، جایی که حامیان آن سناتور را برای اتخاذ مواضع اصولی اعتبار می‌دانند، مورد توجه قرار گرفته است.

پل امسال در یک سخنرانی در سنا با تبلیغ آخرین برنامه بودجه متوازن خود گفت: «اگر از مردم در واشنگتن بپرسید، سرشان منفجر می‌شود، زیرا هرگز تصور کاهش هزینه‌ها را ندارند.

کنتاکیایی بی حوصله است و به دنبال فرصت بعدی خود است تا در برابر آنچه که او به عنوان هزینه های بیش از حد فدرال و یک نهاد سرسخت می بیند صحبت کند. پولس برای اشاره به نمونه‌هایی از هزینه‌های بیهوده دولت، گزارش‌های یولتید «Festivus» را منتشر می‌کند.

موفقیت های گاه به گاه پل در تصویب قوانین اغلب زمانی حاصل شد که او زمینه های مشترکی با دموکرات ها در مورد اولویت های کلیدی، از جمله مسائل مربوط به حریم خصوصی و عدالت کیفری پیدا کرد.

پل، کاندیدای سابق ریاست جمهوری که پیامش توسط دونالد ترامپ در سال 2016 نادیده گرفته شد، با انتقاد از برنامه های نظارتی دولت فدرال، متحدانی را در سمت چپ پیدا کرد. اخیراً، پل با سناتور دموکرات کوری بوکر در مورد قانون تصویب شده توسط سنا برای پایان دادن به آزمایشات حیوانی برای تاییدیه داروی فدرال همکاری کرد.

پل به لایحه‌های مزرعه فدرال – که برای بخش کشاورزی کنتاکی بسیار مهم است – رای داده است و از هزینه‌های آن مخالفت کرده و با بخش‌های کمک غذایی آن مخالفت کرده است. او یکی از دو سناتوری بود که به تصویب قانونی رای منفی دادند که تضمین می‌کرد صندوق غرامت قربانیان مربوط به حملات 11 سپتامبر هرگز تمام نشود. پل چارچوب زمانی 70 ساله آن را زیر سوال برد و گفت هرگونه هزینه جدید باید با کاهش های مربوطه جبران شود.

ورنون ویلارد 71 ساله در بچه ماهی گفت: “من او را دوست دارم زیرا او یک ستون فقرات دارد.”

ال کراس، مفسر سیاسی کنتاکی، هنگام افزایش رکورد پل، اخیراً گفت: “او عمدتاً در مورد رند پل سناتور بوده است، نه در مورد منافع کنتاکی، که تقریباً با هر سناتور دیگر ایالات متحده که این ایالت تا به حال داشته است متفاوت است.”

او سابقه توقف یا تهدید به تأخیر در لوایح را در آستانه تصویب دارد، از جمله اقدامات مربوط به تحریم روسیه، جلوگیری از تعطیلی فدرال، بودجه دفاعی و نظارت دولت. در سال 2018، پل رأی گیری در مورد یک توافق دو حزبی و بودجه را متوقف کرد و باعث تعطیلی کوتاه مدت دولت فدرال شد.

رویکرد غیر متعارف پل از بسیاری جهات یک مدل جدید از حکومت است، مدلی که با رد و حتی تعطیل کردن کار عادی واشنگتن، وجهه سیاسی او را تقویت کرده است. این سبکی است که گاهی همکاران سنا را در هر دو طرف راهرو ناامید می کند.

ماسکارو از واشنگتن گزارش داد.

پل در سال 2016 با اختلاف زیادی برنده شد و سناتورهای کنتاکی روابط کاری خود را برای پیشبرد اهداف محافظه کارانه حفظ کرده اند. اتحاد ناآرام آنها در سال جاری زمانی که پل برنامه های نامزدی قضایی فدرال را که مک کانل برای ایالت زادگاه آنها تحت فشار قرار داده بود، مسدود کرد.

https://apnews.com/hub/explaining-the-elections را بررسی کنید تا در مورد مسائل و عوامل موثر در انتخابات میان دوره ای 2022 بیشتر بدانید.



منبع

علیرغم 12 سال ریاست جمهوری، سناتور در مورد آوردن بودجه فدرال به کنتاکی، که با فقر عمیق دست و پنجه نرم می کند، لاف نمی زند. در واقع، او به دلایل فلسفی با برخی سیاست‌ها و هزینه‌های داخلی مخالفت کرد، حتی زمانی که می‌توانست مستقیماً روی کنتاکی‌ها تأثیر بگذارد.

بوکر، دموکرات مترقی که به دنبال ناراحتی در ایالتی است که از سال 1992 دموکراتی را برای سنا انتخاب نکرده است، گفت: «رند پل مخالف است و هیچ چیز آن را تغییر نخواهد داد.

غیرت ضد خرج کردن پل بر اساس سیاست آزادیخواهانه است که توسط پدرش، نماینده سابق ایالات متحده، ران پل از تگزاس، پذیرفته شده است. حامیان و منتقدان موافق هستند که پل مسیر متفاوتی را ایجاد کرده است، اما رویکرد او را متفاوت می بینند.

پل گفت: “من واقعاً هرگز چیزها را از نظر حزب ندیده ام. من چیزها را از نظر درست و غلط می بینم.”

بن بست بر سر هزینه های نظامی پیام گسترده تر او را منعکس می کرد که کمک های خارجی ایالات متحده باید به شدت کاهش یابد. در سفر اخیر به شرق کنتاکی، پل گفت که موضوع مشترکی را از رای دهندگان شنیده است: «از ارسال آن به اوکراین دست بردارید و آن را به شهرستان پری ارسال کنید، آن را به شهرستان لچر ارسال کنید.»

اما در حالی که پل به دنبال سومین دوره مجلس سنا در برابر چارلز بوکر دموکراتی که از نظر مالی همتا بود در انتخابات میان دوره ای نوامبر، سناتور همچنان از تمایل خود برای ایستادن به تنهایی لذت می برد زیرا دیدگاه خود را از دولت محدود و محدودیت در سیاست خارجی ترویج می کند.

لوئیزویل، کی. (AP) – رند پل بیش از یک دهه پیش، زمانی که جمهوری‌خواه مرتد یک حزب محافظه‌کار چای را سوار کرد، درست از کنار تشکیلات حزب جمهوری‌خواه در کنتاکی، نام تجاری آزادی‌خواه خود را به سنای ایالات متحده آورد، یک فرد خارجی سیاسی بود.

پل به طور مداوم نقشه های هزینه ای را که به عنوان نقشه راه برای بودجه متوازن فدرال مطرح می کند ارائه کرده است. با این حال، تلاش‌های او با حاشیه‌های گسترده شکست خورد و با مخالفت جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به طور یکسان مواجه شد.

___

من به اینجا نیامدم تا بخشی از باشگاه کسی باشم. پل گفت: من به اینجا نیامده‌ام که مورد پسند واقع شوم.

جو اوکس، یکی از حامیان پل 81 ساله در بچه ماهی، گفت: «او از هیچکس عقب نشینی نمی کند. این بهترین چیزی است که می‌توانید در مورد او بگویید، اینکه او از آنچه درست است دفاع می‌کند و به آن پایبند است.»

یکی از اولویت های پل – کاهش هزینه ها و بدهی های فدرال – محدودیت های سبک منحصر به فرد او را نشان می دهد.

پل در بهار امسال وقتی تصویب 40 میلیارد دلار اضافی را برای کمک به اوکراین و متحدانش در مقابله با تهاجم روسیه توسط سنا به تاخیر انداخت، رهبران هر دو حزب را به چالش کشید. پل می خواست زبانی درج شود که یک بازرس کل هزینه های جدید را به دقت بررسی کند.

منتقدان او به حرفه‌ای اشاره می‌کنند که می‌گویند طولانی‌مدت بر افتخارات و دستاوردها کم است.

پل توضیح داد: «در حالی که من از اولین واکنش‌دهنده‌های قهرمان خود حمایت می‌کنم، نمی‌توانم با وجدان راحت به قانونی رای بدهم که در کمال تاسف من بدون بودجه باقی می‌ماند.

اسکات جنینگز، مفسر سیاسی ساکن کنتاکی نزدیک به مک کانل و مشاور سابق جورج دبلیو بوش، گفت که سناتورهای کنتاکی منعکس کننده “برندهای مختلف جمهوری خواهی” هستند و مسیرها و جهان بینی خود را ترسیم می کنند.

پوشش خبری AP از انتخابات را در آدرس زیر دنبال کنید: https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections

جنینگز در مورد پل گفت: “من فکر می کنم کنتاکی ها برای صدای مخالف او ارزش قائل هستند زیرا او اغلب در همه چیز جلوتر است.” رند پایان پیام‌رسانی احشایی‌تری را پوشش می‌دهد که بر احساسات اکثریت رای‌دهندگان کنتاکی تأثیر می‌گذارد.»

شهرت پل به عنوان یک اخلالگر، گاهی اوقات شرایط را برای همکار او در کنتاکی پیچیده کرده است – رهبر جمهوری خواهان سنا، میچ مک کانل، که از یکی دیگر از نامزدهای حزب جمهوری خواه در اولین حضور پل در انتخابات مجلس سنا حمایت کرد.

بوکر گفت که پل تمایلی به “آشوب” سیاسی و قانونی دارد که انگیزه اش برای توجه به کانون توجه است، به ویژه در رسانه های محافظه کار. چنین ظاهری وجهه سناتور و به همراه آن بودجه برای کمپین های انتخاباتی او را افزایش می دهد.

___