راجرز قصد دارد در سال 2023 برای جتز بازی کند و منتظر حرکت پکرز است

راجرز قدردانی خود را از 18 فصل حضورش در گرین بی در طول بازی چهارشنبه خود ابراز کرد، اما اضافه کرد که زمان آن رسیده است که پکرز “کار درست را انجام دهد.”

اگر راجرز به جت ها ختم شود، تاریخ تکرار می شود.

اظهارات راجرز به دنبال چند روز گمانه زنی مبنی بر پایان حضور او در گرین بی است.

راجرز برای سه فصل از فاوره حمایت کرده بود، پس از اینکه پکرز او را از کالیفرنیا با بیست و چهارمین انتخاب کلی در درفت 2005 انتخاب کرد. لاو برای سه فصل از راجرز حمایت کرده است، از زمانی که پکرز در سال 2020 کوارتربک سابق ایالت یوتا را با بیست و ششمین انتخاب کلی به دست آورد. ___

مورفی به WBAY گفت: “بازیکنان بسیار کمی فقط برای یک تیم بازی می کنند.” بدیهی است که برت (فاور) حرفه ای عالی داشت. هارون در اینجا حرفه ای عالی داشت. فارغ از اینکه چه اتفاقی می افتد، آرون در تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای خواهد بود. او در تالار مشاهیر ما خواهد بود. ما او را برمی گردانیم، شماره اش را بازنشسته می کنیم. این تنها یکی از چیزهایی است که ما به عنوان یک تیم از آن عبور می کنیم. ما می خواهیم تلاش کنیم تا به چیزی برسیم که هم برای هارون و هم برای ما خوب باشد.”

راجرز گفت: «در این مرحله، وقتی اینجا نشسته‌ام، فکر می‌کنم از روز جمعه به صراحت اعلام کرده‌ام که قصد من بازی کردن و قصد من بازی برای نیویورک جتس بود. من در این مرحله چیزی را نگه نداشته ام. این غرامتی است که پکرها سعی می‌کنند برای من بگیرند، به نوعی که پاشنه‌های خود را در آن فرو می‌کنند.»

راجرز در حین حضور در “The Pat McAfee Show” در YouTube و Sirius XM نظرات خود را بیان کرد. راجرز 39 ساله گفت که او معتقد است که پکرز می‌خواهند ادامه دهند و انتخاب دور اول سال 2020، جردن لاو، کوارتر مدافع اصلی خود را انتخاب کنند.

هماهنگ کننده تهاجمی جدید آنها ناتانیل هکت، سرمربی سابق دنور برونکوس است که هنگام هماهنگی حملات گرین بی از سال 2019 تا 2019، از راجرز تشویق شد. صالح و جانسون هر دو علاقه خود را برای اضافه کردن یک مدافع کهنه کار به فهرستی که در حال حاضر دارای یکی از بهترین دفاع های لیگ است، ابراز کرده اند.

مارک مورفی رئیس و مدیرعامل پکرز اذعان کرده است که تیم به جت ها اجازه صحبت با راجرز را داده است. جت ها هفته گذشته گروهی شامل وودی جانسون مالک، مربی رابرت صالح و مدیر کل جو داگلاس را به خانه راجرز در جنوب کالیفرنیا فرستادند.

علاقه جت ها به راجرز آشکار شده است زیرا آنها به دنبال پایان دادن به طولانی ترین خشکسالی پلی آف فعال NFL هستند. آنها در شش بازی آخر خود در حالی که فصل گذشته 7 بر 10 پیش رفتند شکست خوردند و از سال 2010 به فصل پس از پایان نرسیدند.

پکرز در سال 2008 برت فاور 39 ساله را به جتس فرستاد، حرکتی که ورود راجرز به عنوان مدافع اصلی گرین بی را آغاز کرد. فاور در طول دوران حرفه ای خود در تالار مشاهیر، سه جایزه MVP را با گرین بی کسب کرده بود.

راجرز گفت: «فکر نمی‌کنم سناریویی وجود داشته باشد که در آن بگویند، «خب، ما این را می‌خواهیم و جت‌ها حاضر نیستند آن را به ما بدهند، بنابراین شما را پس خواهیم گرفت». “این واقعیت نیست.”

مارک مورفی، رئیس و مدیرعامل پکرز، هفته گذشته در جریان حضور در مسابقات قهرمانی بسکتبال دختران انجمن ورزشی بین‌اسکولاستیک ویسکانسین، در حالی که درباره آینده این بازیکن در ایستگاه تلویزیونی WBAY صحبت می‌کرد، از راجرز به زمان گذشته صحبت کرد.

آرون راجرز روز چهارشنبه گفت که قصد دارد در سال 2023 پس از 18 فصل حضور در گرین بی برای نیویورک جتس بازی کند، در حالی که بازیکن چهار بار MVP NFL منتظر است تا پکرز او را معاوضه کند.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع