دولت بایدن قصد دارد 10000 دلار بدهی دانشجویی به ازای هر وام گیرنده را لغو کند

اما دولت بایدن تمایلی به لغو بی‌سابقه بدهی‌های دانشگاهی متعلق به دولت ایالات متحده نداشته است، اقدامی که صلاحیت قانونی او را آزمایش می‌کند.

لغو بدهی دانشجویان برای بسیاری از لیبرال‌ها به یک اولویت تبدیل شده است و می‌تواند محبوبیت را در میان رای‌دهندگان جوان‌تر و تحصیل‌کرده‌تر که پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای در نوامبر متمایل به دموکرات‌ها هستند، تقویت کند.

(گزارش توسط دوینا چیاکو؛ ویرایش توسط هیو لاوسون و مارک پورتر)



Source link

واشنگتن پست روز جمعه به نقل از سه فرد مطلع گزارش داد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در حال برنامه ریزی برای لغو 10000 دلار بدهی دانشجویی به ازای هر وام گیرنده است.

مردم به پست گفتند، بایدن امیدوار بود که این اعلامیه را در دانشگاه دلاور در پایان هفته جاری اعلام کند، اما این برنامه ها پس از قتل عام کودکان دبستانی در تگزاس در روز سه شنبه تغییر کرد.

دو نفر از این افراد به پست گفتند، طرح کاخ سفید شامل آمریکایی‌هایی می‌شود که در سال گذشته کمتر از 150000 دلار یا کمتر از 300000 دلار برای زوج‌های متاهل که به طور مشترک ثبت نام کرده‌اند، درآمد داشته‌اند.

این منابع که نامشان فاش نشد به روزنامه گفتند که جزئیات ممکن است تغییر کند.

توقف فعلی دولت در پرداخت سود و پرداخت دانشجویان در پایان ماه اوت به پایان می رسد. مشخص نیست که آیا دولت قصد دارد در آن زمان نیاز به پرداخت را از سر بگیرد یا خیر.