دموکرات ها می خواهند مشکل تصویر کامالا هریس را حل کنند. برخی از متحدان معاون می ترسند که خیلی دیر شده است.

نیکی هیلی، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری، ماه گذشته پیشنهاد کرد که بایدن، که 80 سال سن دارد، تا پایان دوره دوم ریاست‌جمهوری دوام نخواهد آورد.

او گفت که کاخ سفید می‌داند که حمله به معاون رئیس‌جمهور به‌عنوان وسیله‌ای برای کاهش قیمت بلیط، بخشی از یک کتاب بازی سیاسی قدیمی است که خود بایدن با نامزدی مجدد در کنار باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، با آن آشناست. گاسپارد افزود و بیشتر رای دهندگان نگران چالش های کوتاه مدت از جمله اقتصاد و حقوق شخصی خود خواهند بود.

تجمع پایگاه دموکرات

پرزیدنت جو بایدن در 5 مه 2023 غذای بیرون بری را از Taqueria Habaneros با معاون رئیس جمهور کامالا هریس در واشنگتن دی سی می برد.

اما برخی از متحدان هریس می ترسند که خیلی دیر شده است. تعداد نظرسنجی‌های معاون رئیس‌جمهور از سال اول ریاست جمهوری این دو، زیر 50 درصد بوده است، و چند تن از دموکرات‌ها که خواستند نامشان فاش نشود، ابراز نگرانی کرده‌اند که ممکن است قابل تعمیر نباشند.

بایدن از آن زمان حمایت آشکاری از هریس نشان داد، در مصاحبه‌ای از او دفاع کرد و در یک دیدار اعلام‌نشده این زوج از یک رستوران مکزیکی در Cinco de Mayo بازی کرد.

بایدن در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی که جمعه گذشته پخش شد، گفت: «فقط فکر می کنم که معاون رئیس جمهور هریس اعتباری را که سزاوارش است دریافت نکرده است. او واقعاً بسیار بسیار خوب است. و با وجود همه چیز، او توجهی را که شایسته آن است به خود جلب نکرده است.»

پرزیدنت جو بایدن و معاون رئیس جمهور کامالا هریس در دیدار با


منبع

پاتریک گاسپارد، یکی از مقامات دوره اوباما که مدیر اجرایی کمیته ملی دموکرات ها بود، گفت که معتقد است آمریکایی ها هنوز توجه دقیقی به رقابت های سال 2024 ندارند. گاسپار با اشاره به انتقادات از هریس گفت: «در کاخ سفید از رئیس‌جمهور به پایین، اصلاً کسی نیست که بتواند با این موضوع تکان بخورد».

هفته گذشته، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و سفیر سازمان ملل در مقاله ای از فاکس نیوز نوشت که هریس، 58 ساله، “یکی از بی کفایت ترین مقامات منتخب در کشور است.”

دموکرات ها گفتند که انتظار دارند کاخ سفید به طور استراتژیک هریس را برای جمع آوری رای دهندگان مستقر کند، همان طور که در میان دوره ای سال 2022 این کار را انجام داد – و او را در مقابل مخاطبانی قرار دهد که او نزد آنها محبوبیت دارد. معاون رئیس جمهور از محبوبیت نسبتاً بالایی در میان رای دهندگان سیاه پوست، دموکرات های ثبت نام شده و رای دهندگان زیر 30 سال برخوردار است.

حملات به هریس پدیده جدیدی نیست. اما با شروع مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری، تمرکز جمهوری خواهان بر معاون رئیس جمهور تشدید شده است.

در جلسه ای دو روز پس از اعلام نامزدی مجدد جو بایدن برای انتخاب مجدد در سال 2024، گروهی از استراتژیست های دموکرات در جریان یک جلسه توجیهی برای کارشناسان تلویزیونی درباره دستور کار این دو نفر به کاخ سفید گفتند.

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در تاریخ 3 مه 2023 از Home Rule Records با مالک Charvis Campbell در واشنگتن دی سی خرید می کند.

Clyburn، DS.C، در مصاحبه ای گفت: “آنها نباید به این نوع چیزهای کم زندگی پاسخ دهند.”

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در تاریخ 3 مه 2023 از Home Rule Records با مالک Charvis Campbell در واشنگتن دی سی خرید می کند.

پرزیدنت جو بایدن و معاون رئیس جمهور کامالا هریس در دیدار با “کابینه سرمایه گذاری در آمریکا” وی در اتاق روزولت کاخ سفید، جمعه، 5 می 2023، در واشنگتن لبخند می زنند. میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش در حالی که به صورت مجازی در جلسه شرکت می کند، روی صفحه ظاهر می شود. (AP Photo/Evan Vucci) ORG XMIT: DCEV420

واشنگتن – دموکرات‌ها می‌گویند که حملات جمهوری‌خواهان به کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور در حال انجام است، و کاخ سفید فرصت دارد تا این روایت را تغییر دهد.

چهار شرکت کننده در جلسه گفتند که در مورد راه هایی برای ارتقاء هریس و بهبود وجهه او بحثی صورت گرفت. دموکرات‌های حاضر در اتاق استدلال کردند که هریس از حضور عمومی بیشتری در محیط‌هایی که می‌تواند خودش باشد و در مقابل گروه‌های رای‌دهی که قبلاً نزد او محبوب است، سود می‌برد.

پرزیدنت جو بایدن در 5 مه 2023 غذای بیرون بری را از Taqueria Habaneros با معاون رئیس جمهور کامالا هریس در واشنگتن دی سی می برد.