وندتا خارج از ریل؟ فرماندار DeSantis از Floridians در برابر مونوریل دیزنی محافظت می کند

با تشکر از شما، فرماندار DeSantis، برای هدف قرار دادن یک مسئله ایمنی واقعی در فلوریدا.

البته من در مورد سیستم مونوریل دیزنی ورلد صحبت می کنم.

این یک توصیف 29 کلمه ای برای دنیای والت دیزنی است. (من حدس می‌زنم می‌توان گفت که این صورت‌حساب به روش «نگو دیزنی» نوشته شده است.)

فرانک سرابینو یک ستون نویس در پالم بیچ پست، بخشی از شبکه USA TODAY فلوریدا است. می توانید با او در [email protected] تماس بگیرید.

بیرون آوردن تعداد بیشتری از فلوریدیان های آموزش ندیده در مکان های عمومی با اسلحه های پر.

  1. قانون جدید آزمایشی به ایالت این اختیار را می دهد که بر هر «سیستم حمل و نقل راهنمای ثابت خصوصی که در این ایالت کار می کنند و در یک منطقه ویژه مستقل واقع شده است که با قانون محلی ایجاد شده است و دارای مرزهای دو شهرستان به هم پیوسته است، نظارت کند».

    با تشکر از شما، فرماندار DeSantis.

    باید این باشد که مونوریل دیزنی به نظارت دولت جدید نیاز دارد زیرا … هه، اوم … یواشکی خطرناک است. آره بلیط همینه

    مونوریل راه محبوبی است که مهمانان والت دیزنی ورلد به پادشاهی جادویی، اپکوت و سه هتل استراحتگاهی می‌رسند.

    و او باید مایل باشد که مالیات دهندگان فلوریدا را به صورت‌حساب‌های عظیم وکالت تسلیم کند تا از تلاش‌های قانونی مشکل‌ساز برای جلوگیری از آزادی بیان در آنچه که او دوست دارد «ایالت آزاد فلوریدا» نامیده شود، دفاع کند.

    نظارت دولت برای مشکل غیبی

    فرماندار ران دیسانتیس از قانونگذاران ایالتی می خواهد که لایحه ای را به اجرا بگذارند تا ایالت فلوریدا بازرسی های ایمنی مونوریل والت دیزنی ورلد را که به مدت 52 سال زیر نظر بازرسان ایمنی خود کار می کند، به عهده بگیرد.

    وندتا یا سیاست عمومی صحیح پشت حرکت مونوریل؟

    ممکن است ما باید از بهشت ​​تشکر کنیم که رهبری داریم که هم مشکلات واقعی و هم مشکلات نامرئی را می بیند.

    نمی شود. من باور نمی کنم که 4.6 میلیون فلوریدیایی می توانستند به چنین فرد آسیب دیده ای در سال گذشته رای دهند. باید یک توضیح جایگزین وجود داشته باشد.

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، در سمت چپ، با شرکت والت دیزنی در نبرد بر سر کنترل منطقه مدیریت زمین این شرکت مقابله می کند.

    این فوق العاده خواهد بود. مخصوصا برای یک فرماندار. چرا فردی با یک صندلی بر سر میز بزرگسالان باید با چنین سطح بلوغ بالایی عمل کند تا به بزرگترین جاذبه گردشگری ایالت لطمه بزند؟

    بررسی. بررسی. و بررسی.

    بر اساس این قانون، بازرسان ایالتی این حق را خواهند داشت که خدمات مونوریل دیزنی را در حین انجام بازرسی های ایمنی، “برای اطمینان از ایمنی و رفاه بازرسان و عموم مردم در طی این بازرسی ها” تعطیل کنند.

    فرانک سرابینو، ستون نویس پالم بیچ پست


    منبع

    مشخص نمی کند که چه مدت خدمات حمل و نقل مختل می شود. یا اینکه آیا این منجر به بازرسی‌های بعدی بدنه کشتی‌های Seven Seas Lagoon می‌شود، قایق‌هایی که روشی جایگزین برای ورود مهمانان به پادشاهی جادویی ارائه می‌دهند.

    بیدار شد یا شوخی؟ تلاش برای احساس درد مردان صاف و سفید پوست

    فرماندار ران دیسانتیس از قانونگذاران ایالتی می خواهد که لایحه ای را به اجرا بگذارند تا ایالت فلوریدا بازرسی های ایمنی مونوریل والت دیزنی ورلد را که به مدت 52 سال زیر نظر بازرسان ایمنی خود کار می کند، به عهده بگیرد.

ممنوعیت سقط جنین برای زنان قبل از اینکه متوجه بارداری خود شوند.

  1. آنها به نوعی تصور می کنند که DeSantis، به دنبال راه های جدیدی برای مجازات دیزنی به دلیل انتقاد از قانون امضا شده خود “نگو همجنس گرا”، به روش های ناشیانه و شفاف برای آسیب رساندن به شرکت دست به کار می شود.

    در دست گرفتن کنترل مونوریل ورلد والت دیزنی.

اما یک چیز مسلم است: ایالت فلوریدا نگرانی های ایمنی ما را در اولویت اصلی قرار داده است. ممکن است قانونگذاران بیشتر قتل با اسلحه را تشویق کنند و زنان فلوریدا بیشتری را به سقط جنین در کوچه پس کوچه سوق دهند، اما هیچ کس نمی گوید فلوریدا به قربانیان مونوریل دیزنی پشت می کند – حتی اگر این تعداد در 52 سال اول فعالیت آن صفر باشد.

اما برای اینکه این موضوع حقیقت داشته باشد، دیسانتیس باید به سه گانه ناکارآمد بودن متعصب، کودکانه و در عین حال احمق دست می یافت.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، در سمت چپ، با شرکت والت دیزنی در نبرد بر سر کنترل منطقه مدیریت زمین این شرکت مقابله می کند.

آن ها هستند: