دریاچه کاری می تواند سال ها دموکرات ها را عذاب دهد

اگر لیک برنده شود، فوراً باید در صدر فهرست معاونت بالقوه ترامپ باشد. بسیاری از صاحبان دفتر اصلی دیگر به آنقدر مشتاق در مورد تثبیت او به عنوان لیک در سال 2020 نخواهند بود. او یک فرماندار از یک ایالت نوسانی حیاتی خواهد بود. او یک زن است. و او کاملاً رویه ترامپی سیاست را به عنوان مبارزات و تئاتر جذب کرده است و می تواند جمعیتی ایجاد کند.

سپس، این واقعیت وجود دارد که لیک عاشق میکروفون و دوربین است و آن‌ها او را دوست دارند. او مهارت‌های ارتباطی دارد که ارتشی از مشاوران هرگز نمی‌توانند آن را به نامزدی با تجربه کمتر منتقل کنند. لیک اساساً بیش از 20 سال آموزش رسانه ای داشته است و این نشان می دهد.

گویندگی اخبار تلویزیونی به معنای ارتباط با بینندگان و فرافکنی اقتدار است و اینها صفاتی هستند که مستقیماً به حوزه سیاسی قابل انتقال هستند. اگر به نظر می‌رسید که کتک نمی‌خورید، مردم فکر می‌کنند که شما غیرقابل کوبیدن هستید، و این احساس فرمان را ایجاد می‌کند.

اینها ارقام بسیار متفاوتی هستند. شلافلی هدفی جدی داشت و یکی از مهم‌ترین رهبران محافظه‌کاری پس از جنگ بود. ام‌تی‌جی لیبرال‌ها را ترول می‌کند و امیدوار است در صورتی که جمهوری‌خواهان اکثریت را پس بگیرند، در کمیته نظارت مجلس نمایندگان به پایان برسد.

از اینجا تا آنجا راه زیادی در پیش است. با این حال، اگر هیچ چیز دیگری نباشد، اکنون می‌دانیم که دموکرات‌ها چه قضاوت نادرستی ناامیدکننده داشتند که به لیک در انتخابات مقدماتی GOP کمک کردند. آن‌ها فکر می‌کردند که از یک پتی حمایت می‌کنند، در حالی که واقعاً به ایجاد ستاره‌ای کمک می‌کنند که ممکن است مجبور باشند سال‌ها از آن‌ها بترسند و از آن متنفر باشند.



منبع

برعکس، لیک شگفت‌انگیز بوده است. در عین حال، او یادآور قدیمی ترین ضرب المثل های متعارف سیاسی است – کیفیت نامزدها اهمیت دارد.

در یک گردهمایی با تولسی گابارد این هفته که شامل گفتگوی نشسته با نماینده سابق دموکرات کنگره روی صحنه بود، لیک ممکن است با MC مشهور اشتباه گرفته شود. او روان و کنترل بود. یک کلمه بی جا نبود. او به طور یکپارچه با پیام کمپین خود که با تأکید بر مسائل مرزی، آموزش و پرورش و آب، به سختی رادیکال به نظر می رسید، گفتگوهای خوشایند را در هم آمیخت.

به احتمال زیاد او در رقابت خود برای فرمانداری آریزونا پیروز نمی شود و پس از آن باید در صورت کسب نامزدی جمهوری خواهان در سال 2024، به عنوان گزینه مورد علاقه برای انتخاب معاون ریاست جمهوری دونالد ترامپ در نظر گرفته شود.

اگر سناتور ایالتی بدون مهارت های سیاسی قابل توجهی هستید، می توانید تئوری های توطئه درباره انتخابات 2020 را مطرح کنید و در زیر امواج غرق شوید. یا می‌توانید تئوری‌های توطئه در مورد انتخابات 2020 را مطرح کنید و اگر مجری سابق اخبار با آمادگی استثنایی هستید، به موفقیت دست پیدا کنید.

برد یا باخت، شکی نیست که استعداد سیاسی بزرگی ظهور کرده است. لیک آخرین در صف قهرمانان زن پوپولیسم محافظه کار مردمی است که از فیلیس شلافلی تا سارا پیلین تا مارجوری تیلور گرین را در بر می گیرد و از دهه 1950 تا امروز را در بر می گیرد.

علاوه بر همه اینها، او با شاید بدترین نامزد دموکرات فرمانداری در کشور، وزیر امور خارجه دموکرات، کیتی هابز، رقابت می کند، که مبارزات انتخاباتی او در حال حاضر در تلاش برای توجیه امتناع خود از مناظره با لیک است. هابز قاطعانه فاقد قدرت ستاره ای لیک است و در واقع، بیشتر شبیه یک کاندیدای هیئت مدیره منطقه حفاظت از آب مرکزی آریزونا است تا بالاترین مقام منتخب در ایالت.

دریاچه کاری یک پیشتاز دوگانه است.

به عنوان مجری اخبار محلی در فینیکس به مدت 20 سال، او با شناسایی نام داخلی و مخزن اعتباری که او را در جایگاه خوبی قرار داده است، وارد رقابت شد. گویی والتر کرانکیت، زمانی که مجریان شبکه هنوز در اوج قدرت خود بودند، بلند شد و تصمیم گرفت در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در برابر رئیس جمهور جیمی کارتر در سال 1980 بپرد.

زمانی که لیک دو ماه پیش با اندکی نامزدی فرمانداری جمهوری خواهان به دست آورد، به نظر می رسید که حزب جمهوری خواه آریزونا خود را به فراموشی سپرده شده بود. لیک یک مبتدی سرسخت و سیاسی «سرقت دزدی کن» است که تصور می‌شد (مطمئناً من چنین کردم)، به سرنوشت یکی دیگر از مؤمنان واقعی مورد تأیید ترامپ، نامزد فرمانداری پنسیلوانیا، داگ ماستریانو، دچار خواهد شد. حریف با حدود 10 امتیاز.

لیک به طور مداوم به رسانه ها پاسخ می دهد. کمپین او با دانستن اینکه چقدر این تبادلات برای انگیزه دادن به جمهوری‌خواهان ارزشمند است، مراقب است که آنها را به صورت ویدیویی پخش کند و به طور گسترده پخش کند. آخرین چنین لحظه ای بود که لیک در مورد انکار انتخاباتی خود از یک خبرنگار سؤالی را مطرح کرد و با استناد به فصل و آیه مربوط به انکار دموکرات ها مشروعیت پیروزی های ریاست جمهوری جمهوری خواهان از سال 2000 به این سو، آن را بهانه کرد. موکسی – و در نحوه انجام آن – نمایشگری را تمرین کرد.

البته، ماستریانو اولی است و لیک دومی، و این یکی از کلیدهای مسیر متفاوت آنهاست.

با این حال، موضوعات مشترکی در این خط از پوپولیست‌های «خرس مامان» در طول دهه‌ها وجود دارد: مخالفت شدید با نخبگان. تحقیر تشکیلات جمهوری خواه؛ نفرت از مطبوعات؛ دیدگاهی تاریک یا آشکارا توطئه آمیز از جهان؛ پایگاهی پرشور از حمایت فعالان و رای دهندگان عادی که از نفوذ صداهای منتقد بیرونی مصون هستند. و یک نترس و جنگ طلبی غریزی که این زنان را از مخالفان خود منفورتر و برای حامیان خود تحسین برانگیزتر کرده یا می کند.

یک دلبستگی به انکار انتخابات 2020، طبیعی ترین کارت دعوت در ایالتی مانند آریزونا نیست. به همین دلیل است که لیک انتخاب ضعیفی برای GOP به نظر می رسید. با این حال، ویژگی های دیگر او دیدگاه های زهرآگین او را در مورد انتخابات جبران کرده است.

آنچه در مورد لیک و MTG جدید است این است که وفاداری به دونالد ترامپ و اصرار بر دزدیده شدن انتخابات 2020 اکنون آزمون تورنسل برای این پوپولیسم مردمی است. هنگامی که فیلیس شلافلی در دهه 1950 شروع به کار کرد، شدت ضد کمونیسم یک نفر معیار سنجش بود.

برد در دریاچه به هیچ وجه قفل نیست. او در میانگین RealClearPolitics تنها 1.6 درصد از کیتی هابز دموکرات جلوتر است. با این حال، با توجه به فضای عمومی سیاسی و اینکه چگونه بیشتر به سمت جمهوری خواهان متمایل می شود، او به وضوح در موقعیت قوی قرار دارد.