دانشجوی HBCU به دلیل «عذرخواهی نکردن» از استاد سفید پس از مشاجره در کلاس دستگیر شد

ماری توضیح داد از آنجایی که او و استاد هر دو از عذرخواهی از یکدیگر خودداری کردند، افسر پلیس سفیدپوست دانشگاه به یک افسر سیاه پوست دستور داد تا ماری را دستگیر کند. او ادعا می‌کند که افسر سیاه‌پوست «تمام تلاش خود را می‌کرد تا او را دستگیر نکند»، اما زمانی که یک افسر سفید پوست از راه رسید، او را در دستبند قرار دادند.

یک دانشجوی سیاه پوست روز سه شنبه در دانشگاه ایالتی وینستون سالم به دلیل عذرخواهی نکردن از یک استاد سفیدپوست دستگیر شد. دکتر سینتیا ویلاگومز پس از اینکه لیلا ماری از بازبینی ارائه نهایی خود امتناع کرد، با پلیس پردیس دانشگاه تماس گرفت.

@okayybriaaA ✋🏻 استاد دانشگاه ایالتی وینستون سالم، امروز صبح دانشجویی به دلیل عذرخواهی نکردن از او پس از اینکه صدایش را در پاسخ به استاد که ابتدا صدایش را بلند کرده بود، دستگیر کردند. پلیس ✋🏻 نیز به همان اندازه مشکل ساز است زیرا او در موارد متعدد دانش آموزان را تهدید به دستگیری می کند. در حال حاضر باید برای لیلا عدالت برقرار شود و من تا زمانی که استاد و افسر اخراج نشوند دست از کار برنمی دارم.♬ صدای اصلی – Okayybriaa

دانشجوی HBCU به دلیل «عذرخواهی نکردن» از استاد سفید پس از مشاجره در کلاس دستگیر شد

ماری تصمیم گرفته است که برنگردد یا تحصیلات خود را در HBCU ادامه ندهد.

ماری قرار است در 25 ژانویه در دادگاه حاضر شود.



منبع

ماری در لایو اینستاگرام خود گفت: “من دیگر نماینده WSSU نخواهم بود.” “می توانم با اطمینان کامل بگویم که احساس نمی کنم WSSU شایسته نمایندگی من است.”

ما می‌دانیم که استفاده از سلاح پلیس یک مشکل رایج در جامعه ما است. با این حال، این چیزی نیست که در این حادثه اتفاق افتاد. ما برای جامعه ای امن، فراگیر، شکوفا و روشنفکر تلاش می کنیم که در آن همه اساتید، کارکنان و دانشجویان ما احساس احترام و حمایت کنند. در پایان این بیانیه در پایان این بیانیه آمده است: برای این منظور، در برابر هر وضعیتی که با این آرمان‌ها مغایرت داشته باشد، اقدامات سریع و مناسب انجام خواهیم داد. در بیانیه آمده است: “ما می دانیم که این وضعیت آسیب زیادی به دست اندرکاران و جامعه دانشگاهی ما به طور کلی وارد کرده است، اما لطفاً بدانید که همه منابع موجود برای ارائه راه حل گسترش می یابد.”

ماری تصمیم گرفت تکلیف نهایی خود را دوباره انجام ندهد و همچنان به کلاس آمد و می خواست با گروهش ارائه دهد، و ویلاگومز به او گفت که “تأثیر زیادی بر نمره شما خواهد داشت.”

به گزارش NewsOne، ماری مدعی است که این دو قبل از اینکه استاد به ماری بگوید کلاس را ترک کند، شروع به داد زدن بر سر یکدیگر کردند. ماری حاضر به ترک کلاس نشد. ویلاگومز این حادثه را به استاد دیگری گزارش کرد که منجر به فراخوانی پلیس در محوطه دانشگاه شد.

ویدئوهایی منتشر شده است که نشان می دهد لیلا ماری در کلاس درس با دستبند بسته شده و توسط افسران پلیس بیرون آورده شده است.

طبق WXII 12، بیانیه ای طولانی از HBCU منتشر شد که در آن اذعان کرد که از این حادثه آگاه هستند. همچنین از پلیس در تلاش برای خنثی کردن این حادثه توسط مقررات دانشگاه حمایت می کند. این بیانیه همچنین گزارش می دهد که تحقیقات در پی ادعاهای ماری انجام خواهد شد.

همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، صبح امروز حادثه‌ای رخ داد که مربوط به یک دانشجو و یکی از اعضای هیئت علمی بود که در رسانه‌های اجتماعی تشدید شده است. ما اکنون اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد داریم و می‌خواهیم برخی اطلاعات کلیدی را با جامعه پردیس خود به اشتراک بگذاریم.»

او گفت: «همه مرا به خاطر عذرخواهی نکردن از یک استاد سفیدپوست دستگیر کردند. “من برای تجربه ای واقعاً متفاوت از تجربه ای که به دست آوردم به اینجا آمدم و واقعاً 100٪ فکر می کردم قبل از دستگیری در HBCU در یک PWI دستگیر می شدم.”

«در رابطه با این حادثه، دانشگاه روندی دارد که باید در صورت بروز اختلال در هر نقطه از دانشگاه، آن را دنبال کنیم. گزارشی دریافت کردیم مبنی بر اینکه صبح امروز در سالن کارولینا غوغایی قابل توجهی رخ داده است. به این ترتیب، یکی از کارکنان WSSU در همان نزدیکی پس از تلاش برای کاهش تنش، خواستار کمک مجریان قانون شد.

داری منو با دستبند بیرون میاری چون عذرخواهی نمیکنم؟ ماری گفت.

ماری به خاطر انداختن بمب اف‌اف‌بل مسئولیت می‌پذیرد، اما احساس می‌کند که گناه دیگری ندارد. او به دلیل مقاومت در برابر اتهام دستگیری معروف به RDO دستگیر شد.

ماری در نهایت “با کبودی و یک جنایت درجه دو” آزاد شد. او جنبه‌های داستانی خود را با جزئیات مراحل مشاجره‌ای که منجر به دستگیری او شد، توضیح داد. ماری در طول یک لایو اینستاگرام مدعی شد که ویلاگومز در یک اطلاعیه کوتاه به او گفت که پروژه گروهی او نادرست است و باید اصلاح شود. این پروژه قرار بود در همان روز ارائه شود.