دانشجوی “خجالت زده” دانشگاه کنتاکی پس از هتک حرمت به دانشجوی سیاه پوست کناره گیری می کند

هیئت علمی خشمگین ایالت پن را به دلیل رها کردن مرکز جدید عدالت نژادی منفجر کرد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

فیس بوک: بتسی بهار

این بیانیه ادامه داد: “ما به طور کامل آنچه را که اتفاق افتاده است بررسی خواهیم کرد … اما همچنین باید از این لحظه درس بگیریم و به عنوان یک جامعه بهتر عمل کنیم.” بیایید این لحظه را، هر چند زشت و دردناک، برای یادآوری کارهایی که باید به عنوان جامعه ای که در آن همه استقبال می کنند و احساس می کنند به آن تعلق دارند، متعهد بمانیم، در نظر بگیریم.

اسپرینگ پس از استناد به سخنرانی بدنام میشل اوباما، بانوی اول سابق، «ما بالا می‌رویم» به جامعه سیاهپوست گفت که «این وضعیت را با لطف و فروتنی حفظ کنید و سر خود را بالا نگه دارید و به یکدیگر تکیه کنید تا خود و جامعه‌مان را شفا دهیم».

اسپرینگ گفت که اجازه نخواهد داد حمله روحیه او را بشکند.

روزینگ در اوایل صبح یکشنبه به دلیل این حمله دستگیر شد، که در فیلم ویدیویی که از آن زمان به بعد در فضای مجازی منتشر شد، ضبط شد. دانشجویان بلافاصله شروع به درخواست اخراج رزینگ کردند.

بتسی اسپرینگ بعد از پایان صحبت دخترش جلو آمد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

“امروز حوالی ساعت 1 بامداد، من مورد حمله قرار گرفتم … و مکرراً با n—– تماس گرفتم!” اسپرینگ در یک پست فیس بوک که شامل ویدئوهایی از این حمله بود، نوشت. این دختر دو مشت به صورتم زد [bit] چند بار بازویم و لگد به شکمم زد.»

یکی خواند: «بهار آزادی 4».

دانشجویی خطاب به جمعیت گفت: «ما صداهایی هستیم که باید شنیده شوند. «صدای ما در گوش‌های ناشنوا می‌افتد. تنها راهی که می‌خواهیم شنیده شویم این است که به‌عنوان یک جمع گرد هم بیاییم تا صدایمان یکسان باشد و بتوانیم این حرف را بزنیم تا از سطوح مختلف بعدی عبور کنیم.»

الی کاپیلوتو، رئیس دانشگاه کنتاکی روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت: «حادثه‌ای شامل خشونت علیه دانشجویان ما، توهین‌های نژادی و زبان توهین‌آمیز در یکی از محل‌های اقامت ما رخ داد.» ما این رفتار را محکوم می کنیم و تحت هیچ شرایطی آن را تحمل نمی کنیم. ایمنی و رفاه جامعه ما اولویت اصلی ما بوده و خواهد بود.»

در یک نقطه، اسپرینگ، که با اعضای خانواده در آنجا بود، به جلو رفت تا گروه را مورد خطاب قرار دهد.

اسپرینگ اشاره کرد که تبعیض نژادی “یک موضوع تکرارشونده در سیستم مدارس آمریکا و در سراسر آن” است.

“از زنان سیاه پوست محافظت کنید!” بر اساس ضبط ضبط شده ای از تجمع که توسط بتسی اسپرینگ، مادر دانش آموز، در فیس بوک منتشر شده بود، جمعیت شعار می دادند.

ده‌ها معترض، که بسیاری از آنها رنگ‌های آبی و سفید نمادین بریتانیا را داشتند، در طول تظاهرات تابلوهایی در دست داشتند.

در ویدیوی اول، رزینگ در حال هل دادن و چنگ زدن به اسپرینگ در حالی که بارها او را “n—– عوضی” خطاب می کند، دیده می شود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

سوفیا روزینگ، که در آخر هفته دستگیر شد و با اتهامات متعددی مورد سیلی قرار گرفت، قصد دارد ظرف چند روز آینده کناره گیری کند، وکیل او به NBC News گفت.

اسپرینگ در میان جمعیت گفت: «به جامعه سیاه پوستم در بریتانیا، من شما را می بینم، احساس می کنم و در کنار شما می ایستم. من مهمم تو مهم هستی و ما موضوع. ما قوی تر خواهیم شد.»

دوشنبه شب، جمعیت زیادی در نزدیکی مجسمه گربه وحشی بومن در دانشگاه کنتاکی جمع شدند تا حمایت خود را از دانشجوی سیاه پوستی که مورد حمله قرار گرفت، کیلا اسپرینگ، نشان دهند. در آنجا، بهار در مقابل صدها معترض قول داد که این حادثه او را ساکت نخواهد کرد.

او ادامه داد: «از آن زمان به بعد، من برای گسترش آگاهی به رسانه های اجتماعی رفتم و توجه ملت و جهان را جلب کردم. … از همه کسانی که از طریق هر پلتفرم رسانه های اجتماعی با من تماس گرفتند، تشکر می کنم. تو دلیل شنیده شدن داستان من هستی این است ما داستان.”

طبق گفته ها، روزینگ در طول این حادثه 200 بار توهین نژادپرستانه را فریاد زد. ایمیل روزانه.

او گفت: «من عمیقاً از وقایعی که رخ داده اند ناراحت هستم، اما از عدالتی که در راه است بسیار سپاسگزارم.

اسپرینگ در حالی که سعی می کند رزینگ را مهار کند، می گوید: «من به اندازه کافی برای این کار پول نمی گیرم.

ما خسته ایم، اما همیشه انرژی، منابع، زمان و پول بنزین را برای بچه هایمان پیدا می کنیم. هر کدام از شما فرزندان ما هستید. بتسی در ویدئویی که توسط روزنامه دانشجویی دانشگاه کنتاکی گرفته شده است، به جمعیت گفت: ما به نمایندگی از … تمام خانواده خود از شما تشکر می کنیم، ما از شما برای این حمایت تشکر می کنیم. هسته کنتاکی.

“اسم من Kylah Spring است!” دانشجوی سال اول بریتانیا در میان اشک ها و تشویق های بلند جمعیت گفت. “در ساعات اولیه صبح یکشنبه، جین دو، با نام مستعار سوفیا روزینگ، دانشجوی 22 ساله اینجا در دانشگاه کنتاکی، مورد حمله فیزیکی، کلامی و نژادی قرار گرفتم. من مورد تجاوز فیزیکی، لفظی و نژادی قرار گرفتم.»

فرد پیترز گفت: «او یک بانوی جوان بسیار، بسیار خجالت زده و تحقیر شده است. وی افزود که روزینگ پس از ترک دانشگاه تحت آموزش حساسیت قرار خواهد گرفت.

این دختر هنگام ورود به محل اقامت بسیار مست بود[,] بنابراین من پرسیدم که آیا او خوب است و به تلاش ادامه دادم تا او را بنشینم. همچنین به نظر می رسد که او ساکن نیست، بنابراین سعی کردم او را از رفتن به آسانسور باز دارم. دوست من نیز توسط این دختر و همچنین چند نفر دیگر از جمله افسر مورد نیش قرار گرفت و به سمت او تاب خورد.

یکی از دوستان اسپرینگ، که او در هنگام سخنرانی دوشنبه شب او را کانزاس معرفی کرد، به او کمک می کند تا رزینگ را روی صندلی حرکت دهد، اما موفقیتی نداشت. رزینگ سپس به سمت آسانسور حرکت می‌کند و همچنان به اسپرینگ، کانزاس و شخصی که حادثه را ضبط می‌کند، اهانت می‌کند. در نهایت گروهی از دانش آموزان وارد عمل می شوند. یک دختر به روزن می‌گوید که بایستد و بعد فریاد زد که نزدیک بود توسط رزینگ گاز گرفته شود. سرانجام، یک افسر پلیس در صحنه ظاهر می شود و رزینگ را دستگیر می کند، که همچنان به فحاشی های نژادپرستانه در تمام طول راه ادامه می دهد.

به عنوان کارمند میز در یکی از سالن های دانشگاه، اسپرینگ خاطرنشان کرد که وظیفه او این است که اگر دانش آموزان “ناخوش” به نظر می رسند، به دستیاران مقیم هشدار دهد.

دانشجوی سفیدپوستی که در آخر هفته هنگام حمله به یک دانشجوی سیاه پوست توهین های نژادی پرتاب کرد، پس از موجی از واکنش های شدید، قصد دارد از دانشگاه کنتاکی کناره گیری کند.

“سیاه یک بیماری است”: پست های نژادپرستانه دانشگاه آرکانزاس را خراب می کند

فیس بوک: بتسی بهار

روزینگ به اتهام مسمومیت عمومی، تعرض و بی نظمی دستگیر شد. ظاهراً این جوان 22 ساله در حین دستگیری به افسران دانشگاه “لگد و گاز گرفت” و از ارائه هویت خودداری کرد. او روز دوشنبه در جلسه دادگاه خود را بی گناه دانست و 10000 دلار وثیقه پرداخت کرد.