خانه دوان دست! هوادار دالاس شصت و دومین هومر قاضی را در حال پرواز شکار می کند

این سوغات تاریخی وارد ردیف جلوی بخش 31 در زمین چپ شد، ضربه ای که قاضی ضربه زد تا در بازی دوم دو سر در روز در شب مقابل تگزاس رنجرز پیش بیاید. یومانز آن را در حال پرواز به دام انداخت.

آرلینگتون، تگزاس (AP) – همانطور که او از میان میدانی در زمین بیرونی در گلوب لایف فیلد عبور می‌کرد، با هواداران پرشور و محاصره شده توسط دریایی از دوربین‌ها، تقریباً به نظر می‌رسید که کوری یومانز به یک خانه بزرگ رسیده است.

___

برخی آمدند تا تاریخ سازی قاضی را تماشا کنند. برخی فقط برای تاریخ آمدند. برخی راه طولانی را طی کردند.

بنیکاسو خود را در عرشه پایینی جایگاه های سمت راست قرار داد به این امید که بتواند یک هومر در میدان مقابل را بگیرد، که مطمئناً با توجه به نمودار اسپری قاضی این امکان وجود دارد.

در عوض، او به جک پات رسید.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

یومانز در میان جمعیت 38832 نفری بود که بزرگترین تماشاگر بازی بیسبال در پارک 3 ساله بود.

او گفت: “او گفت: “بله، برو.”

یومانز اهل دالاس، در دنیای مالی کار می کند و هنوز نمی توان گفت که این توپ چقدر می تواند ارزش داشته باشد. در حالی که پرسنل امنیتی در اطراف او بودند در حالی که توپ را برای احراز هویت می برد، از او پرسیده شد که قصد دارد با جایزه چه کار کند.

بسیاری از هواداران با کلاه‌های یانکی، تی‌شرت و پیراهن‌های راه راه آمده بودند.

پس از باخت 3-2 یانکی ها، قاضی گفت که مالکیت توپ خانگی را در اختیار ندارد.

بنیکاسو دوشنبه شب در خانه در کنتیکت حضور داشت و شاهد شکست قاضی در اولین بازی از چهار بازی مقابل رنجرز در سه روز بود. او ایده ای را از دوست دخترش عبور داد – اگر او به تگزاس برود تا شخصاً تعقیب قاضی را انجام دهد، چه؟

درعوض، قاضی یک مسابقه خانگی را انجام داد که رکورد AL را که راجر ماریس در سال 1961 ثبت کرده بود، شکست.

او گفت: ارزشش را داشت. “من بهترین شوتم را به کار بردم.”

آمارانتوس در رسانه‌های محلی کار می‌کند و خود را در بیوگرافی توییتر خود به عنوان یکی از آلات سریال ABC “The Bachelor” معرفی می‌کند.

دو دسته آخر شامل جیمی بننیکاسو از نورواک، کانکتیکات بود.

او گفت: “من نمی دانم کجاست.” “ما خواهیم دید که با آن چه اتفاقی می افتد. پس گرفتن آن عالی است، اما این یک سوغات برای یک طرفدار است. او در آنجا موفقیت خوبی به دست آورد، و آنها کاملاً حق آن را دارند.”

“سؤال خوبی بود. من در مورد آن فکر نکرده ام.”

بنیکاسو با دست خالی قصد داشت صبح چهارشنبه به خانه بازگردد.

یومانز سه‌شنبه شب موفق شد، توپی را که آرون قاضی، بازیکن تیم نیویورک یانکیز برای شصت و دومین هومر خود در لیگ آمریکا پرتاب کرده بود، گرفت.

بنیکاسو یک پرواز صبحگاهی به تگزاس گرفت. او گفت که خوداشتغالی در سرمایه گذاری املاک کمک کرد.

بلافاصله پس از اینکه یک ایستگاه تلویزیونی محلی مصاحبه کوتاهی را با یومانز در یک پیاده رو ارسال کرد، بری آمارانتوس در توییتی نوشت: “این شوهر من است.”

بنیکاسو اعتراف کرد: «در واقع من از طرفداران Met هستم. “فن کابوی و مت – ترکیبی خشن.”