خانم هنگ کنگ به دلیل برشته کردن مارشمالو روی اجاق گاز به شدت انتقاد کرد


[Source]

کاربران شبکه های اجتماعی از برنده خانم هنگ کنگ 2022 دنیس لام به خاطر تلاش برای برشته کردن مارشمالو روی اجاق گازش انتقاد می کنند.

لام، دختر 28 ساله ویلسون لام، ستاره سابق TVB، تلاش جنجالی خود برای ساخت “مارشملو BBQ” را در اینستاگرام در شب کریسمس

لام در کلیپ کوتاه خود، که بیش از 12400 بازدید داشته است، سعی می‌کند با استفاده از فندک، مارشمالو را برشته کند. او سپس غذای نرم را روی اجاق گاز خود قرار می دهد، حرکتی که خشم نامتناسب آنلاین را برانگیخته است.

اولین تلاش لام با اجاق گازش به بی نظمی ختم می شود زیرا او به طور تصادفی گل ختمی خود را می سوزاند – او حتی در حالی که چوب خود را به اطراف تکان می دهد یک فریاد کوچک بیرون می دهد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: طرفداران ژاپنی برای پاک کردن آشفتگی همه در جام جهانی – دوباره در فضای مجازی پخش می شوند

از طریق آزمون و خطا، لام موفق می شود در پایان یک گل ختمی برشته شده با ظاهری عالی درست کند.

چندین کاربر اینستاگرام از تلاش های او خوشحال نشدند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: نائومی اوزاکا در آخرین پرسش و پاسخ اینستاگرام به منتقدان پاسخ می دهد: ‘IDGAF دیگر’

مقداری از لام انتقاد کرد و منطق پشت اعمال او را زیر سوال برد، با یکی از کاربران نوشت: «آیا او عقل سلیمی دارد؟ سمی نیست؟”

خانم هنگ کنگ این بار خیلی بی مغز است، اگر مردم واقعاً کارهای او را دنبال کنند، فاجعه بار است.»

کاربر دیگری نوشت: «نمی‌توان آن را اینطور کباب کرد!» «سمی است! [You’re] به مردم چیزهای نادرست یاد دادن! سریع پست رو پاک کن در غیر این صورت مردم شروع به انتقاد از برنده دوشیزه هنگ کنگ به خاطر رفتار بی‌معنایش خواهند کرد.”

بیشتر از NextShark: جسیکا عضو سابق نسل دختران برای پیوستن به گروه دختران جدید در برنامه واقعیت‌نمای چینی رقابت می‌کند.

با این حال، این ادعا که استفاده از گاز طبیعی برای برشته کردن مارشمالو سمی است نادرست است. احتمالاً والدین شما نمی‌خواستند که اجاق‌هایشان را با تکه‌های گل ختمی ذوب شده روشن کنید.

لام در ماه سپتامبر تاج دوشیزه هنگ کنگ 2022 را به دست آورد.

او قبلاً در سال 2016 در مسابقه زیبایی شرکت کرده بود اما نتوانست از دورهای اولیه آن عبور کند.

لام که مسن ترین برنده این مسابقه است نیز بنا به گزارش ها از آن است برنده هفتم داشتن یک پیشینه ترکیبی

زمانی که لام هنوز نوزاد بود، مادرش یاسمین، که بنا بر گزارش ها دارای میراث چینی و انگلیسی است، از پدر ستاره تلویزیونی لام، ویلسون لام، که زمانی به عنوان “یکی از خوش تیپ ترین مردان هنگ کنگ” یاد می شد، طلاق گرفت. لام و مادرش به زودی هنگ کنگ را ترک کردند تا در بریتانیا زندگی کنند. بر اساس گزارش ها، لام سرانجام حدود 10 سال پیش با کمک بستگان خود شخصاً با پدرش ملاقات کرد.

این مدل در سال 2020 پس از افشای جزئیات صمیمی در مورد زندگی جنسی خود، به ویژه ترجیح او برای مردانی که “حرکات بیشتری” می دانند و “استقامت بیشتری دارند و می توانند بیشتر دوام بیاورند”، درگیر جنجال شدند.

نام لام دوباره در نوامبر پس از آن درگیر جنجال شد یک ویدیوی جنسی مدعی شد که برنده دوشیزه هنگ کنگ 2022 در فضای مجازی پخش می شود.

داستان های مرتبط:





منبع