جستجو برای یافتن زنی که از کشتی تفریحی در آلاسکا سقوط کرد به پایان رسید

جونو، آلاسکا (AP) – گارد ساحلی ایالات متحده جستجو برای یافتن یک زن 40 ساله را که از یک کشتی تفریحی در گذرگاه داخلی آلاسکا سقوط کرده بود، به حالت تعلیق درآورد.

به گفته گارد ساحلی، ناخدای کشتی تفریحی Celebrity Solstice در ساعت 3 بامداد روز سه شنبه از ناپدید شدن زن خبر داد. نام او آزاد نشده است.

علی بلکبرن گفت که گارد ساحلی پس از حدود 9 ساعت جستجو برای یافتن این زن، روز سه شنبه به تلاش خود پایان داد. جستجو با قایق و یک هلیکوپتر در آبهای نزدیک صخره الدرد در کانال لین، که در حدود 20 مایلی (30 کیلومتری) غرب پایتخت ایالت، جونو است، انجام شد.

بلکبرن گفت: «به دلیل جستجویی که ما انجام دادیم، نتایج منفی به همراه داشت.» او گفت که این، همراه با زمان تخمینی بقای 6.19 ساعت در آب، باعث شد گارد ساحلی جستجو را متوقف کند.

گذرگاه داخلی مسیر تاریخی شمالی و جنوبی است که کشتی‌های کروز و کشتی‌های ایالتی آلاسکا از طریق آب‌های جنوب شرقی آلاسکا و بریتیش کلمبیا دنبال می‌کنند.



Source link

زمان بقا بر اساس عواملی مانند دمای آب و هوا و سن فرد بود. دمای هوا در جونو 51 درجه فارنهایت (10.56 درجه سانتیگراد) بعد از ظهر سه شنبه بود و سرویس هواشناسی ملی اعلام کرد دمای آب 41 درجه فارنهایت (5 درجه سانتیگراد) بود.