رای دهندگان اولیه پارلمان در رقابت های پر هرج و مرج تصمیم می گیرند، دموکرات ها فترمن را نامزد می کنند

طبق گزارش Open Secrets، در یک انتخابات مقدماتی پرجمعیت برای منطقه ششم کنگره، یک PAC مرتبط با یک میلیاردر ارز دیجیتال 10.5 میلیون دلار خرج کرده است – مبلغی تقریباً ناشناخته، که تا کنون آن را به گران‌ترین رقابت مجلس نمایندگان تبدیل کرده است. و در ناحیه هفتم همسایه، دموکرات‌های ملی از کرت شریدر، نماینده میانه‌رو حمایت می‌کنند، در حالی که حزب محلی از رقیب مترقی جیمی مک‌لئود-اسکینر حمایت می‌کند، با این استدلال که شریدر یک مقام واقعی نیست، زیرا این منطقه به شدت بازطراحی‌شده اکنون اکثراً از رای‌دهندگان جدید تشکیل شده است.

لمب و کنیاتا هر دو از فترمن به خاطر حادثه ای در سال 2013 انتقاد کردند که در آن او پس از شنیدن آنچه فکر می کرد تیراندازی بود، اسلحه ساچمه ای را به روی یک دونده سیاه کشید و مرد را تا رسیدن پلیس بازداشت کرد. فترمن که سفیدپوست است و در آن زمان شهردار منطقه برادوک در پیتسبورگ بود، گفته است که در آن زمان نمی‌توانست نژاد مرد را تشخیص دهد. دونده غیر مسلح بود.

من در مورد 6 ژانویه همان احساسی را دارم که چپ ها نسبت به تابستان 2020 دارند، زمانی که شما Black Lives Matter و antifa و گروه های دیگر را در آنجا غارت و دزدی می کنند و همه آن را تظاهرات مسالمت آمیز می نامند. بارنت به NBC News گفت در مصاحبه ای این هفته

انتخابات مقدماتی مجلس نمایندگان جمهوریخواه در کارولینای شمالی، جایی که ریچارد بور، رئیس جمهوری خواه کنونی در حال بازنشستگی است، به ویژه سهم بالایی داشت. ترامپ از باد در مقابل پت مک کروری، فرماندار سابق حمایت کرد. باد همچنین از حمایت «باشگاه رشد» برخوردار بود، یک گروه محافظه‌کار با هزینه‌های کلان که در انتخابات مقدماتی سنا در این ماه در اوهایو و همچنین در پنسیلوانیا، جایی که این گروه پشت بارنت است، از ترامپ جدا شد.

و در کارولینای شمالی، تد بود، نماینده مورد حمایت ترامپ، در انتخابات مقدماتی مجلس سنا حزب جمهوری‌خواه پیروز شد و در انتخابات عمومی، پروژه‌های NBC News، با چری بیزلی، رئیس سابق دادگاه عالی ایالت، با دموکرات‌ها روبرو خواهد شد.

حملات لمب و کنیاتا در انتخابات مقدماتی که نظرسنجی‌ها نشان می‌داد او از همان ابتدا پیشتاز بود، آسیبی به فترمن وارد نکرد.





Source link

در نبردی که در آنجا برای جانشینی سناتور جمهوریخواه بازنشسته پت تومی وجود دارد، مهمت اوز، پزشک مشهور مورد حمایت ترامپ، که از برنامه گفتگوی روزانه سندیکای ملی خود شناخته می شود، در یک مبارزه سه جانبه برای نامزدی حزب جمهوری خواه گرفتار شده است. او و مدیر سابق صندوق تامینی، دیو مک کورمیک، امواج رادیویی ایالت را با تبلیغات تبلیغاتی بمباران کردند. اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کتی بارنت – یک مفسر محافظه‌کار که پول بسیار کمتری خرج کرده است و اولین کاندیدای زن و سیاه‌پوستی است که کرسی سنا را در پنسیلوانیا به دست می‌آورد – با تأخیر افزایش یافت.

ماستریانو و بارنت که به صورت پشت سر هم در مبارزات انتخاباتی شرکت کرده اند، نماینده جناح راست افراطی حزب هستند. هر دو در 6 ژانویه 2021 به واشنگتن سفر کردند تا به پیروزی رئیس جمهور جو بایدن در انتخابات 2020 بر ترامپ اعتراض کنند. هر دو همچنین شرکت در شورش خشونت‌آمیز که در آن روز ساختمان کنگره را شکستند، رد کرده‌اند.

شاپیرو در تلاش برای نامزدی فرمانداری حزب دموکرات بدون مخالفت بود. فرماندار دموکرات تام وولف مدت زمان محدودی دارد.

از طرف دموکرات‌ها، فترمن پوپولیست مدت‌ها از کانر لمب، نماینده میانه‌روی ایالات متحده و مالکوم کنیاتا، نماینده ایالتی، که می‌توانست اولین همجنس‌گرای آشکار و اولین سناتور سیاهپوست ایالت باشد، پیشی گرفته بود. فترمن از طریق حمایت از حقوق قانونی ماری جوانا و LGBTQ و در عین حال دوری از برچسب هایی مانند “پیشرو” و عقب نشینی از مقایسه با سناتور برنی سندرز، سوسیالیست دموکراتیکی که در گذشته با او همسو بود، چهره ای ملی ایجاد کرده است.

در همین حال، بارنت شاید بیشتر به خاطر یک نامزدی ناموفق برای کنگره در سال 2020 در حومه فیلادلفیا شناخته شده بود – ضرر بزرگی که او بی‌اساس آن را به تقلب در رأی‌دهندگان نسبت داد.

رأی دهندگان روز سه شنبه در آیداهو، کنتاکی، کارولینای شمالی و اورگان نیز نامزدهای خود را معرفی می کنند.

در همین حال، در رقابت‌های انتخاباتی سنای پنسیلوانیا که از نزدیک تماشا می‌شود، NBC News پیش‌بینی می‌کند که دموکرات‌ها ستوان فرماندار جان فترمن را که در روزهای پایانی مبارزات انتخاباتی پس از سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود، نامزد کرده‌اند. انتخابات مقدماتی مجلس سنا، که مورد توجه ترامپ نیز قرار گرفت، بسیار نزدیک به برگزاری است.

شاپیرو که قرار بود میزبان گردهمایی شب انتخابات در جانستاون باشد، صبح سه‌شنبه در توییتی اعلام کرد که آزمایش کووید او مثبت بوده و قبل از بازگشت به مبارزات انتخاباتی هفته آینده منزوی خواهد شد.

مقدماتی در کارولینای شمالی، آیداهو، کنتاکی، اورگان

ماستریانو، سناتور ایالتی، در نظرسنجی‌ها پیشتاز بود که در آخرین لحظات آخر هفته از ترامپ حمایت کرد. او در انتخابات سراسری با جاش شاپیرو دموکرات، دادستان کل ایالت روبرو خواهد شد.

همچنین در کارولینای شمالی، مدیسون کاوتورن، نماینده دوره اول مجلس نمایندگان با یک انتخابات مقدماتی سخت در حزب جمهوری خواه مواجه است که می تواند شغلی را که زمانی با ترامپیسم همگام به نظر می رسید، از مسیر خارج کند. او همکاران کنگره را با متهم کردن آنها به رفتار لذت‌پرستانه خشمگین کرده است. او با نامیدن رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی “اراذل” دیگران را متحیر کرده است. و چندین عکس و ویدیو اخیراً منتشر شده است – در یکی از Cawthorn برهنه دیده می شود و روی مرد دیگری می چرخد ​​- که می تواند او را از نظر سیاسی زخمی کند.

ژیزل همسر فترمن پس از رای دادن در زادگاهشان براداک در صبح روز سه شنبه گفت: “ما نسبت به امروز احساس بسیار خوبی داریم.” “من فکر می کنم او به زودی جشن خواهد گرفت.”

داگ ماستریانو، که به دلیل پیشبرد ادعاهای رد شده مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، شهرت دارد، برنده انتخابات مقدماتی جمهوری خواه پنسیلوانیا برای فرمانداری، پروژه های NBC News شده است.

درخشان‌ترین مرکز توجه در پنسیلوانیا است، جایی که پس از ماه‌ها تبلیغات تلویزیونی به ارزش ده‌ها میلیون دلار، نتایج سرنخ‌های بیشتری درباره آینده ترامپ و حزب جمهوری‌خواه به ارمغان خواهند آورد.

در رقابت حزب جمهوری‌خواه برای فرمانداری، ماستریانو در نظرسنجی‌ها پیشتاز بود، اما لو بارلتا، نماینده سابق ایالات متحده، تلاش کرد حمایت جمهوری‌خواهانی را که نگران هستند ماستریانو بیش از حد افراطی است که پاییز امسال انتخاب شود، تقویت کند.

با این حال، او در انجمن‌ها و مناظره‌های نامزدها برجسته بود و پوشش رسانه‌ای رایگان به دست آورد که این واقعیت را خنثی کرد که اوز و مک کورمیک به طور تصاعدی برای او در تلویزیون خرج می‌کردند. و داستان شخصی بارنت – او اغلب در مورد چگونگی باردار شدنش در زمانی که مادرش 11 ساله بود صحبت می کند – در زمانی که دادگاه عالی ایالات متحده ممکن است به زودی حق سقط جنین در قانون اساسی را لغو کند، در سمت راست طنین انداز شده است.

او گفت: “این جایگاهی است که می تواند تا حد زیادی در مورد آینده کشور ما و اینکه ما در مورد مسائلی که او در دو دهه گذشته بسیار روی آنها کار کرده است، تصمیم گیری کند.” پس این یک صندلی بسیار مهم است. خیلی جدی است.»

تعلیق کمتری در سمت دموکرات وجود داشت. در انتخابات مقدماتی سنا، فترمن پیشتاز قابل توجهی در نظرسنجی‌ها بود، اگرچه در روزهای پایانی پس از سکته مغزی در مسیر مبارزات انتخاباتی غایب بود.

اوز و مک کورمیک به سرعت وارد مسابقه شدند. و مک کورمیک، که سابقه صندوق های تامینی او با ناسیونالیسم اقتصادی ترامپ و لفاظی های ضد چینی در تضاد بود، به سرعت خود را در میان کهنه سربازان سطح بالای دولت رئیس جمهور سابق کاخ سفید و مبارزات انتخاباتی محاصره کرد. همسر مک کورمیک، دینا پاول، در دولت ترامپ خدمت می کرد و به طور برجسته در تبلیغات مبارزات انتخاباتی همسرش به نمایش درآمد. تابعیت مضاعف اوز در ترکیه و مواضع لیبرال گهگاهی که او قبل از ورود به عرصه سیاست داشت، خوراک مک کورمیک و سایر رقبا شد. اوز متعهد شده است که در صورت پیروزی در انتخابات مجلس سنا، تابعیت ترکیه را لغو خواهد کرد. و او دو قهرمان تاثیرگذار داشت که به او کمک کردند تا از ترامپ حمایت کند: ملانیا ترامپ بانوی اول سابق و شان هانیتی مجری فاکس نیوز.

در همین حال، در اورگان، دو انتخابات مقدماتی دموکرات مجلس نمایندگان، سر و صدای ملی را به خود جلب کرده است.

ترامپ خیلی زود وارد رقابت های سنا شد و از شان پارنل، کهنه سرباز ارتش و کاندیدای ناموفق کنگره در سال 2020 حمایت کرد. اما پارنل پاییز گذشته پس از شکست در مناقشه حضانت کودک که شامل اتهاماتی – که او انکار می کرد – در مورد سوء استفاده را از دست داد.

اما این پنسیلوانیا – با انتخابات مقدماتی پر هرج و مرج و ترامپی و وضعیت نوسانی – است که بیشتر توجه ملی را به خود جلب کرده است. انتظار می‌رود که رقابت سنا یکی از گران‌ترین رقابت‌ها در نبرد برای کنترل مجلس در پاییز امسال باشد. دو حزب با اختلاف 50 به 50 در مجلس اختلاف دارند و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور به عنوان رای تساوی برای دموکرات‌ها عمل می‌کند.

در آیداهو، براد لیتل، فرماندار جمهوریخواه، تدابیر سختگیرانه ضد سقط جنین و ضد تراجنسیتی را امضا کرده است، اما با این وجود با چالش اصلی توسط معاون خود، جنیس مک گیچین، فرماندار خود، که از راست افراطی حمایت کرده است، با چالش اصلی روبروست. در یک جنگ کم و بیش آشکار با لیتل برای سال ها.

رقابت‌ها در هر دو ایالت از جمله مسابقات مقدماتی سه‌شنبه است.