تنظیم‌کننده‌های ایمنی می‌گویند خروج قطار سمی اوهایو از ریل “۱۰۰٪ قابل پیشگیری است”

او گفت: «خدمه هیچ اشتباهی انجام ندادند،» او خاطرنشان کرد که آنها به درستی به زنگ هشدار پاسخ دادند اما قطار به هر حال در 3 فوریه از ریل خارج شد.

اما حتی در شرق فلسطین، جایی که تلاش‌ها و منابع پاکسازی متمرکز است، ساکنان برای دریافت کمک – و پاسخ‌هایی که نیاز دارند، تلاش می‌کنند.

یک افسر پلیس مستقر در شهر دارلینگتون، درست در بالای خط ایالتی در پنسیلوانیا، در عرض چهار ساعت در روز جمعه 3 فوریه در صحنه فاجعه بود و سپس برای بیش از 20 ساعت در چند روز بعد. او به شرط ناشناس ماندن با گاردین صحبت کرد زیرا مجاز به گفتگو در این مورد نبود.

«هیچ وقت به ما در مورد آنچه در قطار وجود دارد اطلاعی داده نشد، ارتباط برقرار نبود، و هرگز به ما نگفتند که لباس محافظ بپوشیم، بنابراین من چیزی نپوشیدم. PPE [personal protective equipment] به هر حال ما تاریخ‌هایی به سال 2010 داریم، پس چه خوب بود.» او گفت.

مربوط: “هیچ کس پاسخی ندارد”: ساکنان اوهایو از خطرات بهداشتی در نزدیکی سایت قطار می ترسند

هومندی گفت: «حالا به این می اندیشیم که چگونه به آنجا رسیدیم. «چه شرایطی وجود داشت تا این اتفاق بیفتد؟ و سپس به بررسی مواردی می‌پردازیم که از تکرار آن در آینده جلوگیری می‌کند.»

هومندی اضافه کرد که NTSB «سوالات زیادی در مورد آن دارد [safety] آستانه ها و اینکه چرا آنها بین راه آهن بسیار متفاوت هستند. چرا آنها محافظه کارتر نیستند؟ آیا آنها باید پایین تر باشند؟ همه اینها سؤالاتی هستند که ما در تحقیقات خود بارها از آنها می پرسیم.»

هومندی در پاسخ به سوال CNN که آیا سیستم‌های ایمنی «ناکافی» هستند، خاطرنشان کرد که این سیستم‌ها توسط شرکت راه‌آهن مورد بحث، نورفولک ساترن، تنظیم شده‌اند و نه توسط دولت. «آستانه‌های دما توسط مقررات تنظیم نشده‌اند. آنها با راهنمایی تنظیم نشده اند. آنها بر اساس راه آهن متفاوت هستند و این تصمیم آنهاست.

وی همچنین افزود: ما میلیاردها دلار به اوکراین می فرستیم، اما پولی برای ما وجود ندارد.

روز جمعه، فرماندار جمهوری خواه اوهایو، مایک دی واین، اعلام کرد که زباله های آلوده از محل نشت زباله برای دفع به محلی در نزدیکی دیترویت، میشیگان منتقل می شود، در حالی که آب آلوده به سایتی در نزدیکی هیوستون ارسال می شود، که بلافاصله نگرانی های زیست محیطی بیشتری در مورد حمل و نقل ایجاد می کند. و آلودگی

هومندی صبح جمعه در CNN گفت: “ما به طور واقعی می دانیم که چه چیزی باعث این خارج شدن از ریل شد.” دیر

کاخ سفید گفت که رئیس جمهور ایالات متحده یک روز پس از آن که پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل از شرق فلسطین برای اولین بار از زمان نشت سمی و آتش سوزی سه هفته پیش بازدید کرد، در جریان قرار گرفت.

من آن را در حمام، در قهوه ام بو می کنم، سردرد دائمی به من می دهد. دخترم دچار حمله پانیک شد، او فکر می کرد که در حال مرگ است.



منبع

هومندی همچنین خاطرنشان کرد که در سال 2014 NTSB توصیه کرد که دسته های بیشتری از مواد شیمیایی تحت پوشش مقررات مواد خطرناک قرار گیرند.

هر بار که باد جابجا می شود، مردم محلی با امواجی از بوی سوزش مواجه می شوند.

رئیس جمهور مورد انتقاد قرار می گیرد.

مربوط: ترامپ از فاجعه اوهایو به نحوی استفاده می کند که به طرز وحشتناکی یادآور سال 2016 است | تایو برو

ترامپ با اکثریت زیادی در شهرستان بیور، پنسیلوانیا، و شهرستان کلمبیانا، اوهایو، دو منطقه ای که بیشترین آسیب را از نشت سمی متضرر کردند، پیروز شد.

اسکات برسفورد، 43 ساله، حدود 650 فوت (200 متر) از محل خروج از ریل زندگی می کند، که از حیاطی که در آن گوجه فرنگی، فلفل، مارچوبه، سیر، لوبیا و بادمجان پرورش می دهد، قابل مشاهده است و اکنون می ترسد که توسط نشت سمی آلوده شده باشد. زیرزمین مرتباً سیل می‌آید، و او همچنین می‌ترسد که آلاینده‌های مضر موجود در هوا و مواد مدفون شده توسط اپراتور راه‌آهن نورفولک ساترن به داخل خانه نفوذ کند.

در همین حال، بازدیدهای بلندپایه رئیس اداره حفاظت از محیط زیست (EPA) و دیگر رهبران ایالتی و ملی برای مقابله با بی اعتمادی و خشم در فلسطین شرقی و منطقه در مورد واکنش رسمی انجام نشده است.

افراد آسیب دیده از نشت در حال حاضر متوجه اثرات نامطلوب بر سلامت خود شده اند و نگرانی های فزاینده ای در مورد پیامدهای درازمدت سلامتی وجود دارد.

جو بایدن روز جمعه در مورد واکنش چند سازمانی به خارج شدن قطار باری حامل مواد شیمیایی سمی از ریل در اوهایو توضیحاتی دریافت کرد، زیرا دولت او مورد انتقاد قرار گرفت و تنظیم‌کنندگان ایمنی گفتند که این حادثه “100٪ قابل پیشگیری” بوده است – اگرچه خدمه قطار. مقصر نبودند

جنیفر هومندی، رئیس هیئت ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) نگرانی خود را در مورد اقدامات ایمنی ریلی ابراز کرد، زیرا آژانس گزارشی موقت را منتشر کرد.

“تمام تابستان و زمستان من از باغم غذا می خورم، اما آنها فقط آن مواد سمی را دفن کردند و اکنون شرکت و سازمان حفاظت محیط زیست خاک من را آزمایش خواهند کرد، این چیزی است که من را دیوانه می کند. من 400 دلار برای یک آزمایش مستقل پرداخت کردم، اما این فقط برای چهار ماده شیمیایی است … این برای من و همه افراد در این شهر پول زیادی است.

NTSB گفت 38 خودرو از ریل خارج شده اند و آتش سوزی به 12 خودرو دیگر خسارت وارد کرده است. از بین آنهایی که از ریل خارج شدند، 11 نفر حامل مواد خطرناک بودند.

“من از 8 فوریه یک سردرد دائمی داشته ام، امیدوارم به این دلیل زودتر در قبر نروم. افسر اجرای قانون افزود: مردم به EPA اعتماد ندارند زیرا آنها با نورفولک ساترن برای آزمایش کیفیت هوا می آیند و ما می دانیم که شرکت تماماً به دنبال پول است.

ریچ باگز، 70 ساله، از حامیان رئیس جمهور سابق جمهوری خواه و نامزد انتخابات 2024 دونالد ترامپ، گفت: بایدن از روز اول اینجا می بود. بوگز صاحب یک پمپ بنزین در دارلینگتون است که حدود پنج مایلی دورتر از ریل خارج شده است.