تنسی مربی تونی ویتلو را به دلیل نقض NCAA تعلیق کرد

تنسی در بیانیه ای گفت: “سرمربی ویتلو اشتباه خود را پذیرفته و مسئولیت کامل را پذیرفته است.” “ما از همکاری او در این فرآیند و تعهد او برای انجام درست کار توسط دانش آموزان ورزشکار در برنامه بیسبال تنسی قدردانی می کنیم.”

___

ویتلو در فصل گذشته توسط NCAA به مدت چهار بازی محروم شد جفری ماسیاس، داوری که با قفسه سینه برخورد می کند، در جریان یک درگیری در بازی مقابل آلاباما ویتلو با یک انجمن برادری برای جمع آوری پول برای پروژه جنگجویان زخمی با یک برآمدگی قفسه سینه برای یک کمک مالی 2 دلاری همکاری کرد.

ورزش های بیشتر کالج AP: https://apnews.com/hub/college-sports و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

مقامات درست قبل از اینکه داوطلبان (3-2) که در یک نظرسنجی بزرگ رتبه 3 را به خود اختصاص داده بودند، یک ست سه بازی را با دیتون باز کردند، این تعلیق را اعلام کردند. جاش الندر جانشین ویتلو به عنوان سرپرست تیم می شود و دانشگاه در بیانیه ای اعلام کرد که روز دوشنبه به روز رسانی خواهد شد.

آهونا یک بازیکن All-Big 12 در کانزاس بود که با 8 هومر و 48 RBI به 0.396 ضربه زد. Vols در تورنمنت NCAA در سال گذشته رتبه اول را به خود اختصاص داد و تنها در سوپر منطقه ای به نوتردام شکست خورد.

تنسی برای جلوگیری از انتشار هر گونه جزئیات بیشتر به قوانین NCAA استناد کرد. اما مائوئی آهونا پس از انتقال به مدرسه در ژوئن گذشته، هنوز برای بازی برای تنسی مجوز نگرفته است.

KNOXVILLE، تن. (AP) – تنسی، مربی بیسبال، تونی ویتلو را تعلیق کرد روز جمعه برای سریال آخر هفته داوطلبان با دیتون در حالی که مقامات دانشگاه، ویتلو و NCAA تخلفی را در برنامه رسیدگی می کنند.