ترامپ یا خواستار انتخابات جدید “فورا” است یا اکنون او را “حق” رئیس جمهور کند.

در روزهای اخیر، محافظه‌کاران به اظهارات مارک زاکربرگ، رئیس فیس‌بوک، درباره نحوه مدیریت پلتفرم اجتماعی وی با داستان لپ‌تاپ هانتر بایدن، درست پیش از انتخابات 2020، پایبند بوده‌اند. زاکربرگ با حضور در پادکست جو روگان فاش کرد که وزارت دادگستری به فیس بوک هشدار داده است که در روزهای پایانی فصل انتخابات نسبت به “تبلیغات روسیه” هوشیار باشد.

علاوه بر این، یک نظرسنجی اخیر توسط موسسه سیاست و سیاست Technometrica نشان داد که 79 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که اگر به رای دهندگان گفته می شد که محتوای لپ تاپ بایدن جوان واقعی است و «اطلاعات نادرست روسی» نیست، ترامپ احتمالاً رئیس جمهور جو بایدن را شکست می داد. توسط جامعه اطلاعاتی پیشنهاد شده بود.

در همین حال، آخرین ناراضی‌های فاشیستی ترامپ درست یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که ترامپ پیش‌بینی سناتور ارشد لیندسی گراهام مبنی بر اینکه اگر وزارت دادگستری رئیس‌جمهور سابق را به دلیل سوء استفاده از اطلاعات طبقه‌بندی شده متهم کند، «شورش در خیابان» به وجود خواهد آمد، تقویت کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

ترامپ که بارها و به دروغ مدعی شده است که انتخابات ریاست جمهوری 2020 به دلیل تقلب گسترده در انتخابات “دزدیده شده” است، به منظور تشدید این بحث اخیر به سایت شبکه اجتماعی مشکل دار خود Truth Social مراجعه کرد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با صدای بلند گفت: «بنابراین اکنون به طور قطعی مشخص می‌شود که FBI داستان لپ‌تاپ هانتر بایدن را قبل از انتخابات دفن کرده است، زیرا می‌دانست که اگر این کار را نمی‌کردند، «ترامپ به راحتی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 پیروز می‌شد».

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، روز دوشنبه، 22 ماه پس از از دست دادن قاطعانه او، به دلیل اجرای حکم تفتیش در خانه‌اش از سوی اف‌بی‌آی، مرخصی گرفت تا اسناد طبقه‌بندی شده را به دست آورد تا از او به عنوان فرمانده کل ایالات متحده منصوب شود. مسابقه 2020.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در حالی که زاکربرگ به طور خاص گفت که فدرال‌ها لپ‌تاپ را به عنوان اطلاعات نادرست علامت‌گذاری نکرده‌اند، او به روگان گفت که فیس‌بوک دسترسی به این لپ‌تاپ را محدود کرده است. نیویورک پست داستان هانتر بایدن در فیدهای خبری چند روزی بود که بررسی‌کنندگان واقعیت صحت آن را تشخیص دادند. با این حال، برخلاف توییتر، کاربران فیس بوک آزاد بودند که مقاله را در صفحات خود به اشتراک بگذارند.

وی ادامه داد: «این یک تقلب و مداخله گسترده در انتخابات است در سطحی که قبلاً در کشور ما دیده نشده است. راه حل: برنده واقعی را اعلام کنید یا، و این حداقل راه حل خواهد بود، اعلام کنید که انتخابات 2020 به طور غیرقابل جبرانی به خطر افتاده است و بلافاصله یک انتخابات جدید برگزار کنید!

متا، شرکت مادر فیسبوک، با اشاره به هفته گذشته «اف‌بی‌آی هشدارهای کلی در مورد مداخله خارجی را به اشتراک گذاشت – هیچ چیز خاصی در مورد هانتر بایدن». این دفتر، به نوبه خود، همچنین گفته است که در حالی که به شرکت‌ها «شاخص‌های تهدید خارجی برای کمک به محافظت از پلتفرم‌هایشان» ارائه می‌کند، «نمی‌تواند از شرکت‌ها بخواهد که در مورد اطلاعات دریافتی اقدامی انجام دهند».

اسکات اولسون

با این حال، رئیس‌جمهور سابق دوبار استیضاح شده، در صورتی که فوراً به کاخ سفید بازگردانده نشود، «راه‌حل حداقلی» را پیشنهاد کرد: رأی‌گیری ۲۰۲۰ را «به‌طور جبران‌ناپذیری به خطر انداخته» و رای جدید را «فوراً» برگزار کنید.

اسکات اولسون