نیک بیگیچ، یکی از سه کاندیدای برتر برای تنها کرسی مجلس آلاسکا کیست؟

بیگیچ گفته است که از سیستم رای‌گیری جدید آلاسکا راضی نیست و می‌گوید که این سیستم رای‌گیری “آشفتگی” ایجاد می‌کند، اما نتایج را می‌پذیرد.

او رئیس مشترک کمیته مالی GOP آلاسکا و کمپین انتخاب مجدد یانگ در سال 2020 بود.

در اینجا چیزی است که باید در مورد بیگیچ بدانید.

نیک بیگیچ، یک جمهوریخواه که از آلاسکا برای کرسی باز مجلس ایالات متحده نامزد می شود، در 12 آوریل 2022 در آنکوریج، آلاسکا عکس می گیرد.

چهل سال پس از آنکه نیک بیگیچ نماینده دموکرات آلاسکا در کنگره بود، نوه او در تلاش است تا آن کرسی را پس بگیرد.

وب سایت او گفت که بیگیچ در تنظیمات شرکتی و استارتاپی تجربه دارد و در مدیریت کسب و کارها در آلاسکا و خارج از کشور مشارکت دارد.

بیگیچ در 15 اوت به NBC News گفت: “من کاملاً این نتایج انتخابات را می پذیرم. من به روند انتخابات ما در ایالت آلاسکا اعتماد دارم.”

نیک بیگیچ جمهوری خواه یکی از نامزدهای انتخابات ویژه برای پرکردن دوره ریاست جمهوری فقید دون یانگ و همچنین انتخابات مقدماتی تمام دوره است.

بیگیچ سوم در مصاحبه ای به رسانه عمومی آلاسکا گفت که “او برای کنگره نامزد می شود تا انرژی و راه حل های جدیدی به این کار بیاورد. من سخت کار خواهم کرد تا رهبری و نمایندگی مردم آلاسکا را که شایسته آن هستند ارائه دهم.”

نیک بیگیچ، یک جمهوریخواه که از آلاسکا برای کرسی باز مجلس ایالات متحده نامزد می شود، در 12 آوریل 2022 در آنکوریج، آلاسکا عکس می گیرد.

نیک بیگیچ سوم کیست؟

عموهای بیگیچ سناتور سابق مارک بیگیچ، دی آلاسکا، که از سال 2009 تا 2015 در کنگره خدمت کرده و سناتور فعلی ایالت دموکرات آلاسکا، تام بیگیچ هستند.

عقاید سیاسی

بنا به گزارش رسانه عمومی آلاسکا، بیگیچ که خود را یک “جمهوری خواه مادام العمر” توصیف می کند، گفت که اولویت اصلی او “ایجاد فرصت های اقتصادی است که ثروت نسلی را برای مردم ایالت بزرگ ما باز کند.”

بیگیچ در رأی گیری با انتخاب رتبه بندی

بیگیچ به طور مستقیم به این که آیا فکر می‌کند جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن «مشروع» در انتخابات پیروز شد یا خیر، در پاسخ به پرسش رسانه‌های عمومی آلاسکا، پاسخی نداد. در عوض، او تایید کرد که بایدن رئیس جمهور است، اما گفت که «بحران» اعتماد «به سیستم انتخاباتی ما» وجود دارد و «بازیابی» آن «نیازمند شفافیت عمومی بهتر است».

وب‌سایت بیگیچ بیان می‌کند که او در هیئت مدیره انجمن سیاست آلاسکا کار می‌کرد، «سازمانی که به پیشبرد فرصت‌ها از طریق آزادی اقتصادی و آزادی فردی اختصاص داشت».

بیگیچ پس از حضور در میان نامزدهای برتر در انتخابات مقدماتی غیرحزبی 16 آگوست، به انتخابات عمومی نوامبر برای یک دوره کامل به نمایندگی از ناحیه کنگره بزرگ آلاسکا راه پیدا می کند.

همچنین در آن مصاحبه، بیگیچ گفت که معتقد نیست ورزشکاران تراجنسیتی نباید اجازه داشته باشند در رشته های ورزشی با جنسیتی که با آن هویت دارند بازی کنند.

چرا می دود

به گزارش آنکوریج دیلی نیوز، بیگیچ از قانون کنترل اسلحه حمایت نمی کند و گفت که از حقوق متمم دوم حمایت می کند.

به گفته Ballotpedia، او FarShore Partners، یک شرکت توسعه فناوری را تأسیس کرد.

نتایج اولیه سه شنبه: نکات مهم: چنی در وایومینگ به هاگمن باخت. مورکوفسکی و پیلین آلاسکا به سمت ژنرال پیش می روند

نتایج انتخابات ویژه حداقل تا 31 آگوست در دسترس نخواهد بود. در دسته جدیدی از بازگشت ها که روز جمعه منتشر شد، بیگیچ با 27.8٪ در جایگاه سوم قرار دارد، پس از فرماندار سابق آلاسکا سارا پیلین، که 30.9٪ و دموکرات است. آنکوریج دیلی نیوز گزارش می دهد که مری پلتولا با 39.6 درصد پیشتاز است.

به گزارش آنکوریج دیلی نیوز، پدربزرگ بیگیچ، نماینده دموکرات، نیک بیگیچ پدر، در انتخابات سال 1970 برای منطقه کنگره آلاسکا پیروز شد، اما دو سال بعد در پرواز از آنکوریج به جونو ناپدید شد.

در نتایج اولیه هم در انتخابات ویژه و هم در انتخابات مقدماتی کامل، بیگیچ پس از مری پلتولا، دموکرات و بومی آلاسکا و سارا پیلین، فرماندار سابق جمهوری خواه، در جایگاه سوم قرار گرفت.

نتایج اولیه: لیز چنی، دشمن ترامپ، در انتخابات مقدماتی وایومینگ شکست خورد. دیدار مورکوفسکی و شیباکا در آلاسکا: جمع بندی اولیه

روابط خانوادگی سیاسی

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نیک بیگیچ در برابر پیلین، پلتولا برای صندلی یانگ در آلاسکا هاوس شرکت می کند.



منبع

نیکلاس بیگیچ سوم، مدرک لیسانس بازرگانی از دانشگاه بیلور و MBA از دانشگاه ایندیانا گرفت.

جوان آن صندلی را پر کرد.

وقتی رسانه عمومی آلاسکا از او پرسید که آیا فکر می‌کند کنگره باید از دسترسی به سقط جنین محافظت کند، بیگیچ گفت که “با تصمیم دادگاه عالی موافق است”.