تد کروز می‌گوید در صورتی می‌توان از تیراندازی در مدارس مانند بانک‌ها، نگهبانان مسلح داشته باشد. که پس از تیراندازی مرگبار در بانک لوئیزویل ضعیف شد.

تد کروز

تد کروزآنا مانی میکر/گتی ایماژ

  • کمتر از دو هفته بعد، یک تیرانداز در کنتاکی به سمت بانکی تیراندازی کرد و حداقل پنج نفر را کشت و هشت نفر دیگر را زخمی کرد.

    کروز در گذشته پیشنهادهای گسترده ای در مورد چگونگی توقف خشونت با اسلحه ارائه کرده است.

    نمایندگان کروز فوراً به درخواست Insider برای اظهار نظر ارسال شده خارج از ساعات کاری عادی پاسخ ندادند.

    کروز همچنین یک سیاستمدار جمهوری خواه دوستدار NRA است. چند روز پس از تیراندازی یووالده، کروز از لغو حضور خود در کنفرانس رهبری سازمان در هیوستون خودداری کرد. او در توجیه تصمیم خود به CBS News گفت که NRA “از حقوق شما دفاع می کند، از حقوق من دفاع می کند و از حقوق هر آمریکایی دفاع می کند.”

    اصرار این سناتور مبنی بر اینکه بانک ها نمونه ای از ایمنی و امنیت هستند، تنها چند روز پیش از آن بود که یک کارمند 25 ساله بانک به سوی همکارانش آتش گشود.

    لایحه پیشنهادی کروز در مورد ایمنی مدارس، که او ماه ها بر آن فشار می آورد، در 30 مارس در سنا مسدود شد.

    تد کروز گفت که استقرار پلیس مسلح در مدارس، همانطور که در بانک ها انجام می دهند، به توقف تیراندازی در مدارس کمک می کند.

  • پس از تیراندازی در مدرسه Uvalde، که در آن یک تیرانداز 21 نفر را کشت، کروز ایده عجیبی را برای جلوگیری از تیراندازی در مدارس مطرح کرد: داشتن یک “نقطه ورود واحد” در مدارس.

    تگزاس بالاترین نرخ مرگ و میر ناشی از سلاح گرم را در بین هر ایالت دارد – 4164 مرگ ناشی از سلاح گرم در سال 2020 – براساس آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

در 10 آوریل، یک تیرانداز در کنتاکی به سمت بانکی تیراندازی کرد و حداقل پنج نفر را کشت.

در 30 مارس، کروز پیشنهاد کرد که کودکان باید با اسلحه محافظت شوند، مانند سپرده های بانکی.

  • تد کروز، سناتور تگزاس، راه حلی برای تیراندازی در مدارس پیشنهاد کرد: به تعداد افسران پلیس مسلح در مدارس مستقر شوند که در بانک ها وجود دارد.

    کروز همچنین در یک جشنواره سپتامبر در آستین پس از اظهار نظرش در مورد قانون اسلحه هو شد. در این جشنواره، کروز پیشنهاد کرد که خشونت “در واقع تنها چیزی است” که به توقف خشونت کمک می کند – یک نکته رایج و راست گرا که اغلب توسط انجمن ملی تفنگ (NRA) مطرح می شود.

    “می دانید، وقتی به بانک می روید و پول را در بانک سپرده می کنید، افسران پلیس مسلح در بانک هستند. چرا؟ چون می خواهیم از پولی که پس انداز می کنیم محافظت کنیم. چرا از یک سپرده احمقانه بیشتر محافظت می کنیم. از بچه های ما؟” کروز در 30 مارس گفت.

    کروز در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: “خروجی های آتش فقط باید باز شوند. در همان نقطه ورودی، ما باید چندین افسر پلیس مسلح یا، در صورت نیاز، سربازان نظامی کهنه کار آموزش دیده برای تامین امنیت و حفظ امنیت فرزندانمان داشته باشیم.” منتشر شده در 27 می.