همه قوانین احمقانه ای که به جای ممنوعیت تفنگ تهاجمی تصویب شده است

عقل سلیم و درک اولیه از ماهیت انسان حکم می کند که در هیچ کشوری دست بردن به ابزارهایی که به طور خاص برای کشتن طراحی شده اند نباید کار بدی باشد.

اما اگر TikTok به نحوی موفق شود قبل از AR-15s ممنوع شود، شاید من فقط به چین نقل مکان کنم تا بتوانم آزادانه رقص “Fancy Like” را در برنامه انجام دهم. و قربانی تیراندازی دسته جمعی نشویم.



منبع

تظاهرکنندگان خواستار ممنوعیت تفنگ های تهاجمی در آگوست 2019 در جریان سفر رئیس جمهور دونالد ترامپ به ال پاسو، تگزاس، پس از تیراندازی های پشت سر هم در آنجا و در دیتون، اوهایو شدند.

در پی تیراندازی در نشویل، رئیس جمهور جو بایدنتماس های تجدید شده برای ممنوعیت سلاح های تهاجمی هرکسی که هوشیار بوده و در آمریکا زندگی می کند، می داند که درخواست های او به جایی نمی رسد، به خصوص با وجود یک کنگره تقسیم شده. مطمئناً، شما “افکار و دعا” را به سمت وازو خواهید برد، اما ما بی سر و صدا پیش می رویم و منتظر تراژدی بعدی خواهیم بود تا چرخه فریبنده را از سر بگیریم.

من در زمینه امنیت رسانه‌های اجتماعی متخصص نیستم، اما فکر می‌کنم اولین باری که تصمیم گرفتیم برای BlackPlanet ثبت نام کنیم، حریم خصوصی عمومی ما بالا بود، و از آنجا فقط به جنوب رفته است.

این فیلم استروز گراند هاگ” در برنامه های سیاسی آشکار می شود.

تظاهرکنندگان خواستار ممنوعیت تفنگ های تهاجمی در آگوست 2019 در جریان سفر رئیس جمهور دونالد ترامپ به ال پاسو، تگزاس، پس از تیراندازی های پشت سر هم در آنجا و در دیتون، اوهایو شدند.

بله، این یکی نسبتاً احمقانه است: دولت ایالات متحده یک مورد داشت دعوای جدی با این غول رسانه‌های اجتماعی که متعلق به چین است، نگران این است که دولت کمونیستی این کشور از آن برای جاسوسی از تمام مادران 45 ساله‌ای که جلوی دوربین تلفنشان برای تیلور سوئیفت می‌چرخند استفاده می‌کند. گفتگو با دولت ترامپ آغاز شد و اخیرا توسط جو بایدن تمدید شد.

تظاهرکنندگان خواستار ممنوعیت تفنگ های تهاجمی در آگوست 2019 در جریان سفر رئیس جمهور دونالد ترامپ به ال پاسو، تگزاس، پس از تیراندازی های پشت سر هم در آنجا و در دیتون، اوهایو شدند.

حتی رئیس جمهور دونالد ترامپ ضرورت را زیر سوال برد مالکیت خصوصی AR-15 – البته نه به اندازه کافی عمومی. با این حال، در بسیاری از ایالت های قرمز، خرید یک تفنگ تهاجمی آسان تر از یک بطری مشروبات الکلی مقاوم است.

مجلس تنسی در 6 آوریل رای مثبت داد اخراج دو نفر از سه دموکرات که پس از تیراندازی در مدرسه میثاق، تظاهراتی را برای قوانین سختگیرانه اسلحه رهبری کرد. دو تن از نمایندگان – جاستین جونز و جاستین جی. پیرسون – مردان سیاه پوست هستند. نماینده گلوریا جانسون یک زن سفیدپوست است. تنسی است، بنابراین من به شما حدس می زنم که چه کسی نبود اخراج کرد.

همه قوانین احمقانه ای که به جای ممنوعیت تفنگ تهاجمی تصویب شده است

به محض اینکه گزارش شد که تیرانداز نشویل تراجنسیتی است، می‌دانستم که این بدترین اتفاق برای جامعه‌ای است که همیشه برای عادی‌سازی تلاش می‌کند – زیرا جمهوری‌خواهان آمیب از تیراندازی برای حمله به جامعه ترنس استفاده می‌کنند. و آنها به موقع بودند.

تیراندازی‌های جمعی در کشور ما به طرز غم‌انگیزی پوچ شده است: این قطعه در روز دوشنبه نوشته شد و آماده انتشار شد که خبر رسید مردی وارد یکی از بانک‌های لوئیزویل، کنتاکی، که گفته می‌شود اخیراً از آن خاتمه داده شده و تیراندازی کرده است. کشته شدن پنج نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر.

در کشوری که نمی‌توانم سودافد را بدون شناسایی بخرم، ممنوع کردن سلاحی برای استفاده شهروندان که می‌تواند چند صد گلوله در دقیقه شلیک کند، موضوعی است که به نوعی هنوز توده‌ها را از هم جدا می‌کند. شکار با AR-15 غیر عملی است و بسیاری از سلاح های قانونی دیگر برای دفاع از خانه مناسب هستند.

این همان نوع تفنگی است که تیرانداز دیگری برای کشتن شش نفر، از جمله سه کودک 9 ساله، در 27 مارس در مدرسه عهد، یک مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل استفاده کرد. هنوز یک روز دیگر بود ما مجبور بودیم اخباری را تحمل کنیم که چهره کودکان بیگناهی را نشان می دهد که بریده شده اند.

«مردم کمی علاقه مند به برداشتن هستند همه اسلحه ها از همه شهروندان، فقط آنهایی که به معنای واقعی کلمه برای کشتار جمعی طراحی شده اند.” نویسنده می نویسد.

گزارش شده است که یک AR-15 در این مورد استفاده شده است 10 مورد از 17 تیراندازی جمعی مرگبار گذشته در کشور، از جمله قتل عام مدرسه ابتدایی سندی هوک در سال 2012 که جان 20 کودک را گرفت که همگی زیر هشت سال سن داشتند. و این فقط نیست مدرسه تیراندازی – AR-15 یا گونه‌ای از آن در تیراندازی‌های دسته‌جمعی بیشتر از آن چیزی که انتظار می‌رود کسی برای پیگیری آن پولی دریافت نکرده باشد، استفاده شده است.

طنز خشم عمومی ما در مورد قانون جدید سختگیرانه اوگاندا اساسا جرم انگاری همجنسگراییاین است که ایالات متحده در سال 2023 چندان عقب نمانده است.

قانون ضد سقط جنین:

چیزی که وجود دارد این است که هیچ مدرک واقعی و ملموسی وجود ندارد که TikTok داده ها را برای ابزارهای شرور جمع آوری می کند، و چیز کوچکی به نام آزادی بیاناین کار را دشوار می کند برنامه هسته ای در سواحل ما.

پرزیدنت بیل کلینتون قانون ممنوعیت تسلیحات تهاجمی فدرال را در سال 1994 امضا کرد. این ممنوعیت 10 سال بعد منقضی شد. علیرغم اینکه تحقیقات به این نتیجه رسیده است که قتل های مرتبط با تیراندازی جمعی کاهش یافته استدر طول آن دهه، تلاش برای تمدید ممنوعیت موفقیت آمیز نبوده است.

فشار برای قوانین محدودکننده اسلحه در تگزاس، خانه Uvalde و هفت تیراندازی جمعی دیگر در 13 سال، تحت فشار لابی اسلحه، که تعداد سیاستمداران بیشتری نسبت به Questlove دارای صفحات وینیل است.

پیام اینجاست؟ با تجاوز به حقوق مادر، از جنین محافظت کنید ضرر او، بنابراین در دنیایی متولد شده است که در آن ما به سلامتی کودک اهمیتی نمی دهیم و آن کودک را می توان به راحتی با شلیک گلوله در مدرسه قطع کرد.

قوانینی که به دست آوردن اسلحه را آسان تر می کند:

سیاستمدارانی که (به معنای واقعی و مجازی) مسائل دگرباشان جنسی را سخت می‌گیرند، چیز جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد اخیراً کمی سخت‌تر پیش رفته‌اند – زیرا می‌دانیم که تنها چیزی که سیاستمداران را بیش از خشونت با اسلحه وحشت می‌کند این است (نفس نفس! ) رضایت بزرگسالان فقط زندگی خود را.

در حالی که بسیاری از استانداران قابل تحسین هستند ایستادن در مخالفت از آن تصمیم، چندین ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان با «قوانین ماشه ای» که بلافاصله سقط جنین را جرم انگاری می کرد، به آن متمایل شدند. در فلوریدا، قانونگذاران پیشنهاد کردندصورت حساب ضربان قلباین امر سقط جنین را به محض تشخیص ضربان قلب ممنوع می کند، یعنی حدود شش هفته پس از لقاح.

گردابی از لوایح ضد دگرباشان جنسی در سراسر کشور وجود داشته است، از جمله یک لایحه ای که در کنتاکی تصویب شد در ماه مارس، مراقبت جنسیتی برای افراد ترنس را ممنوع می کند و مکالمه در مورد تمایلات جنسی در مدارس را از جمله حماقت های دیگر ممنوع می کند. یک قانون ضد کشش تصویب شد در تنسی همان ماه.

قانونگذاران در ایالتی که تیراندازی در مدرسه میثاق در آن رخ داد به آن فشار آورده اند سهولت در قوانین اسلحه از طریق دو قبض – یکی که سن حمل تفنگ دستی را از 21 سال به 18 سال کاهش می‌دهد و دیگری که به کارکنان مدارس اجازه می‌دهد با مجوز در محوطه مدرسه اسلحه‌های مخفی حمل کنند. به‌عنوان یک معلم سابق، نمی‌توانم بر این موضوع تأکید کنم که این ایده به دلایل زیادی چقدر بد است.

تیرانداز حمله را پخش مستقیم کرد. او ظاهراً هنگام تبادل اسلحه با پلیس جان خود را از دست داد.

جمهوریخواهان در کارولینای شمالی لوایح پیشنهادی فقط چند ساعت بعد از تیراندازی در دانشگاه ایالتی میشیگان در ماه فوریه، مجوز خرید یک تپانچه را لغو می‌کند و به افرادی که مجوز حمل مخفی دارند اجازه می‌دهد سلاح‌های خود را به داخل کلیساها بیاورند، حتی اگر مدرسه‌ای در آن ملک داشته باشند.

تا زمان انتشار، جراحات و جزئیات دیگر هنوز در حال بررسی است، اما ما سلاح انتخابی مرد مسلح را می دانیم: یک تفنگ تهاجمی AR-15 که او قانونی خریداری شده است فقط یک هفته زودتر

تیرانداز نشویل – که او نیز توسط پلیس کشته شد – تفنگ را در یک کیف به همراه دو اسلحه و مهمات دیگر به مدرسه برد. پلیس نشویل می گوید که تیرانداز به طور قانونی چندین اسلحه از پنج فروشگاه مختلف خریداری کرده است، علیرغم اینکه تحت مراقبت به دلیل “اختلال عاطفی” بوده است.

برای دلارهایم، فاجعه آمیزترین تصمیم قانونی که در بزرگسالی شاهد آن بوده ام، واژگونی Roe v. Wade در سال 2022 است که به آمریکایی ها حق سقط جنین را برای نزدیک به 50 سال قبل از اینکه دادگاه عالی ایالات متحده انگشت وسط قوی به سوی مردم دراز کند، اعطا کرد.

مردم در مورد حمایت‌های اعطا شده توسط متمم دوم – که در زمانی نوشته شده است، پارس می‌کنند سلاح ها تفنگ بودند اما ظاهراً از تصدیق این موضوع خودداری می‌کنند که تعداد کمی از مردم علاقه‌مند به حذف هستند همه اسلحه ها از همه شهروندان، فقط آنهایی که به معنای واقعی کلمه برای کشتار دسته جمعی طراحی شده اند. برخی از سیاستمداران که به منظور حفاظت از رای دهندگان خود رای داده اند، به نظر می رسد بیشتر علاقه مند به به چالش کشیدن دولت برای از بین بردن تفنگ های تهاجمی آنها با هیاهوی نوجوانان هستند (نگاه کنید به: نماینده کلرادو. و احمق ساکن کن باک).

از جانب قانون ضد آب و هوابه ممنوعیت دیلدوها، سیاستمداران در سراسر کشور سابقه مشکوکی در تمرکز بر چیزهایی دارند که این کار را نمی کنند در حقیقت ایمنی ما را بهبود بخشد در اینجا فهرستی (بسیار غیر جامع) از قوانین اخیر ایالتی و فدرال – و سایر اولویت‌ها – وجود دارد که قانون‌گذاران بیش از محافظت از انسان‌های پیش از بلوغ در برابر پاره شدن فلز روی آن تمرکز دارند:

قوانین ضد دگرباشان جنسی:

فلوریدا (دوباره) قانونی تصویب کرد اجازه به صاحبان قانونی اسلحه برای حمل سلاح های مخفی بدون مجوز دولتی یا آموزش های لازم برای دریافت آن. البته، مدافعان قانون پیشنهاد کردند که این امر احتمال وقوع حادثه نشویل را کاهش می‌دهد. دوباره ببینید در مورد طبیعت انسان چه گفتم…

در نظر گرفتن ممنوعیت TikTok: