به گفته یک مهماندار، 5 کاری که در هواپیما نباید انجام دهید

در عوض، کولمن می‌گوید که یک قانون آداب معاشرت این است که به‌عنوان نشانه‌ی احترام، هدفون‌های هدفون را بردارید. کولمان گفت: اگر مسافران غذا یا نوشیدنی نمی خواهند، مودبانه است که به صورت شفاهی نه بگویید.

استفاده نادرست از فضای سطل بالای سر

کولمن گفت: “تصمیم مهماندار نیست که زمان پرواز را چند دقیقه یا حتی 30 دقیقه تغییر دهد – این تصمیم مربوط به شرکت هواپیمایی است.” آنها تعداد مسافرانی که در حال اتصال هستند، چقدر زمان برای اتصال باقی مانده است، چقدر فضا در دروازه های مختلف باقی مانده است (بسیاری از هواپیماها باید به موقع حرکت کنند تا فضای دروازه برای فرود پرواز بعدی فراهم شود)، چه نوع ترافیکی را در نظر می گیرند. برج گزارش می دهد، و عوامل اضافی.”

دنیس کولمن در 38 سال گذشته مهماندار هواپیما بوده است. کولمن که در حال حاضر برای خطوط هوایی دلتا کار می کند، از فرودگاه بین المللی لس آنجلس پرواز می کند و اغلب به جزایر هاوایی، میامی، سیاتل و شیکاگو سفر می کند.

یکی از بزرگترین موانعی که مهمانداران در شروع پرواز با آن روبرو می شوند، برخورد با مسافرانی است که چمدان های خود را به درستی نگه می دارند. کولمن گفت هیچ چیز بدتر از کسی نیست که کوله پشتی خود را پس از اعلام این خبر مبنی بر اولویت بندی فضا برای کیف های غلتکی یا چمدان های بزرگتر در سطل زباله قرار می دهد.

کولمن گفت: «خدمات پرواز اغلب مجبورند از مسافران بخواهند که کوله پشتی خود را زیر صندلی خود حرکت دهند تا کیسه غلتکی مسافر دیگری را در فضای بالای سر جای دهند.

“آیا ادرار را روی صندلی توالت در خانه خود رها می کنید؟” کولمان گفت. “آیا وقتی دست های خود را در خانه می شویید، به طور جدی آب را روی زمین می پاشید؟”

برای کارآمدتر کردن فرآیند سوار شدن، کولمن به مسافران یادآوری می‌کند که کوله‌پشتی یا کیف خود را زیر صندلی بگذارند و سطل‌های بالای سر را برای کیف‌های بزرگ‌تر به عنوان یک حسن نیت متداول رزرو کنند.

حمام را به هم ریخته

مهماندار هواپیما در حال خطاب به مسافران.

در بیشتر موارد، مهمانداران و اعضای خدمه پرواز، مسافران را در طول پرواز تنها می گذارند. با این حال، چند لحظه کلیدی وجود دارد که آنها با مسافران درباره به‌روزرسانی‌های مهم، مانند آشفتگی، اعلامیه بستن کمربند ایمنی، و در حین سرویس غذا و نوشیدنی ارتباط برقرار می‌کنند.

او در طول حرفه خود در صدها پرواز و با هزاران مسافر کار کرده است.

  • کولمن گفت که مسافران بهتر است به جای درخواست از مهمانداران برای برگزاری پرواز، از آژانس بلیط یا گیت برای مسیرهای پروازی جایگزین بخواهند.

    کولمن گفت، چیزی که معمولاً می توانید در هواپیما احساس کنید، هوای خنک تر است. به همین دلیل است که می‌تواند برای مهمانداران ناامیدکننده باشد وقتی می‌بینند افرادی با شلوارک یا تانک سوار هواپیما می‌شوند، سپس انتظار دارند خدمه پرواز به آنها پتوهای رایگان ارائه دهند.

    wsfurlan/Getty Images

    • اینها پنج مورد از حیوانات خانگی کولمن هستند که از آنها برای بهبود آداب پرواز در هواپیما اجتناب کنید.

    دنیس کولمن در 38 سال گذشته مهماندار هواپیما بوده است.

  • کولمن گفت: «از زمان COVID-19، پتو در پروازهای داخلی در ایالات متحده ارائه نشده است. این روزها معمولاً پتو فقط در پروازهای بین‌المللی ارائه می‌شود. آماده باشید، برای رفتن به فرودگاه شلوارک بپوشید و در صورت نیاز برای پرواز به شلوار جین یا شلوار بروید.»

    کولمن به اینسایدر گفت: «نادیده گرفتن کسی که سعی دارد با شما صحبت کند و برای شما نوشیدنی یا غذا سرو کند، می تواند بی ادبانه باشد.

    کولمن همچنین توصیه می کند یک پتو و ژاکت یا ژاکت سبک به همراه داشته باشید. اگر بیش از سه ساعت در پرواز هستید و قصد دارید بخوابید، کولمن گفت جوراب نیز ایده خوبی است.

    درخواست از خدمه پرواز برای برگزاری پرواز برای آنها

    کولمن می گوید که اغلب مسافران هدفون یا هدفون خود را برای شنیدن صحبت مهمانداران بیرون نمی آورند.

    اگر مسافری برای رسیدن به پرواز یا اتصال بعدی خود دیر می دود، ممکن است برای کمک به مهماندار هواپیما مراجعه کند و از او بخواهد راهی برای نگه داشتن پرواز پیدا کند. با این حال، کولمن گفت که خدمه پرواز قدرت تغییر برنامه پرواز یا زمان حرکت را ندارند.

    حمام‌های هواپیما بسیار کوچک هستند، به همین دلیل است که کولمن از مسافران می‌خواهد تا آنجا که ممکن است فضا را تمیز و مرتب نگه دارند.

    پرواز به دلایل زیادی می تواند استرس زا باشد، از تاخیرهای ناگهانی گرفته تا نشستن در کنار مسافران سرکش. اما برای مهمانداران، که وظیفه آنها مقابله با مسافران و رسیدگی به چالش‌هایی است که به وجود می‌آیند – از درخواست‌های مداوم مشتریان گرفته تا موارد اضطراری در حین پرواز – می‌تواند شغلی باشد که نیاز به صبر و نگرش مثبت دارد.

    در طول سال‌ها، کولمن در صدها پرواز با هزاران مسافر کار کرده است – و پنج حیوان خانگی واضح دارد که آرزو می‌کند مسافران به آنها توجه کنند. در اینجا نگاهی داریم به آنچه که این مهماندار باتجربه امیدوار است مشتریان بیشتری انجام ندهند تا در حین پرواز آداب بهتری داشته باشند.

    نادیده گرفتن مهمانداران هواپیما

    کولمن گفت که هنگام استفاده از حمام در هواپیما، مهم است که به یاد داشته باشید که حسن نیت اولیه تا حد زیادی انجام می شود. چند کار کوچک وجود دارد که مسافران می توانند انجام دهند که فقط پنج ثانیه طول می کشد، مانند استفاده از دستمال کاغذی در حمام برای تمیز کردن هر گونه آشفتگی یا ریختگی.

    انتظار پتوهای رایگان

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع