بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون تومان برای خرید سال 1400 | asilbekharid

هرچهار درگاه‌های USB آن از نوع USB 3 بوده و درگاه Type-C آن نیز از تاندربولت ۴ پشتیبانی می‌کند. در حال‌ حاضر، رایج‌ترین اندازه برای یک لپ تاپ، 15.6 اینچ است؛ البته لپ‌تاپ‌های 14.1 اینچی نیز رایج هستند. در صورتی که لپ‌تاپ شما چنین ابعادی داشته باشد، به راحتی می‌توانید ابزار و لوازم جانبی مانند محافظ صفحه، محافظ کیبورد، کیف، کول‌پد و… متناسب با دستگاه خود را تهیه کنید. لپ تاپ های HP در سری های گیمینگ عملکرد بهتری نسبت به الترابوک های این شرکت دارند. البته ممکن است در آپدیت های بعدی سایت ، مدل های این برند محبوب نیز در 3 مدل برتر قرار گیرند.

لپ تاپ قدرتمند: لنوو IdeaPad Gaming 3 مدل 15IAH7

کیفیت بدنه بالا، طراحی زیبا، وزن کم، جدید، مجهز به پردازنده های نسل 11 اینتل و… از جمله مشخصات این محصول است. تومان چیه؟ آیا با این رنج قیمت میتوان جدیدترین و بهترین لپتاپ های سال را انتخاب کرد؟ بله بدون شک شما با 20 میلیون تومان میتوانید یکی از بهترین های موجود را برای خود انتخاب کنید. البته ما در پست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون جدیدترین های این رنج قیمت را هم برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید. بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون MSI میزبان نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مات با وضوح مطلوب Full HD است و درگاه‌های متعددی مثل USB-3 و HDMI دارد. این مدل از بهترین لپ تاپ تا ۱۵ میلیون تومان یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح چشم‌نواز Full HD دارد که برای تماشای ویدیو بسیار ایده‌آل است. این پنل با نرخ ۶۰ هرتز محتوا را به شکلی روان نمایش می‌دهد و روکش مات آن مانع انعکاس نور می‌شود.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که لپ تاپ‌های مدرن یک پردازنده گرافیکی به صورت چسبیده به CPU دارند که حافظه مستقل گرافیکی ندارد. این پردازنده گرافیکی آنبورد مجبور است حافظه مورد نیاز خود را از رم اصلی دستگاه بردارد. به همین دلیل همواره بخشی از رم لپ تاپ توسط پردازنده گرافیکی اشغال می‌شود و رم در دسترس ویندوز در حقیقت 4، 8، 12 یا 16 گیگابایت نیست.

بهترین لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب

دومین انتخاب در این بازه نیز Aspire 3 A315-58G-79RH-AA از برند ایسر می‌باشد. سایر مشخصات فنی این دستگاه را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید. سایز صفحه نمایش درنظر گرفته شده برای این دستگاه 14 اینچ می‌باشد. نوع صفحه نمایش درنظر گرفته شده برای این دستگاه از مدل Comfy View LED LCD است. با توجه به نکته بالا، هزینه دستگاه بسیار پایین آمده است و شما می‌توانید از پردازنده نسل بروز آن (Core i3 – 1005G) و رم 8 گیگابایت آن استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که برای چه کاری به لپ‌تاپ نیاز دارید، ‌چراکه در این مقاله به معرفی لپ‌تاپ‌هایی پرداختیم که نسبت به قیمت، نیاز کلی هر نوع کاربری را برطرف می‌کنند.

لپ تاپ استوک اداری تا 20 میلیون

این لپ تاپ زیر 20 میلیون Lenovo با دارا بودن RAM ظرفیت 12 گیگابایتی و حافظه ی پرسرعت، یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان به حساب می آید. این خصوصیات در این لپ تاپ ارزان قیمت باعث شده تا به یکی از محبوبترین ها تبدیل شود. این لپ تاپ اچ پی با پردازنده ی Core i3 و RAM با ظرفیت 8 گیگابایتی در کنار کارت گرافیک NVIDIA MX130، حداقل ظرفیت سخت افزاری برای برنامه نویسی را محیا کرده است. اما چیزی که به این سخت افزار ها قدرت بیشتری می بخشد، حافظه ی پرسرعت این لپ تاپ است که بخشی از حافظه ی داخلی این دستگاه را تشکیل داده است. حافظه ی SSD با سرعت بالا سهولت را در فراخوانی فایل ها برای شما فراهم خواهد کرد.

  • اما من میتونم مدل های زیر رو در این رنج قیمت بهتون پیشنهاد بدم.
  • این لپتاپ به تراشه بسیار توانمند و جدید Core-i H که در لپ‌تاپ‌های گیمینگ مورداستفاده قرار می‌گیرد، مجهز شده https://www.asilbekharid.com/best-laptop-up-to-20-million/ است.
  • این دستگاه البته فاقد تراشه گرافیکی اختصاصی است، اما لنوو گرافیک UHD را برای این مدل انتخاب کرده است که مشخصاً با نیازهای کاربر برای استفاده روزمره و حتی سرگرمی همخوانی دارد.
  • و سوال دومتون؛ خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم همیشه با مقداری ریسک همراه هست اما حالا که فروشنده مهلت تست داده و کنارش گارانتی میکنه میتونه خیالتون رو راحت کنه.
بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون تومان برای خرید سال 1400 | asilbekharid