خانواده مهاجم بانک کنتاکی در حالی صحبت می کنند که فیلم واکنش پلیس را نشان می دهد

یکی از افسران در این ویدئو که یک پلیس تازه کار بود، در عرض چند دقیقه پس از رسیدن به محل، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. شریک زندگی او توسط یک گلوله مورد خراش قرار گرفت و در حالی که هنوز در تلاش برای سرنگون کردن تیرانداز بود به دنبال پوشش بود.

پلیس گفت که درهای جلو شیشه ای بود و از پیاده رو بلند شده بود و به دلیل انعکاس آن، ماموران نتوانستند تیرانداز را در داخل ببینند. اما استورجن می توانست آنها را ببیند.

آقای گرینبرگ گفت: «همه ما از این موضوع متزلزل شده‌ایم، ترس و عصبانیت و بسیاری چیزهای دیگر نیز داریم. مهم است که به عنوان یک جامعه گرد هم بیاییم تا این تراژدی را به طور خاص پردازش کنیم، اما نه فقط این تراژدی را زیرا واقعیت این است که ما در حال حاضر 40 نفر را در سال جاری بر اثر خشونت با سلاح در لوئیزویل از دست داده ایم.



منبع

والدین مرد مسلح بانک کنتاکی از “وحشت” پسرشان در جامعه خود ابراز تاسف کردند و از پلیسی که جان خود را برای جلوگیری از کشتن تعداد بیشتری از همکارانش به خطر انداخته بود، تمجید کردند.

یک وکیل پدر و مادرش به رسانه های آمریکایی گفت که استورجن همچنین قبل از شلیک به اعضای خانواده پیامکی ارسال کرد که در آن نوشته شده بود “دوستت دارم”.

“پریشانی و وحشت”

به گفته دکتر جیسون اسمیت، مدیر ارشد پزشکی بیمارستان دانشگاه لوئیزویل، افسر ویلت روز سه شنبه همچنان در وضعیت بحرانی اما پایدار بود.

این جفت از پله‌ها به سمت ورودی بانک رفتند که در آن نقطه به سر ویلت شلیک شد. پلیس گفت که گالووی از ناحیه شانه چریده شده بود. دوربین بدن او نشان داد که او سقوط کرده و سپس پشت جعبه کاشت بتونی در پایین راه پله منتهی به ساختمان پنهان شده است.

“من فکر می کنم او پایین است!”

والدین او صبح چهارشنبه در بیانیه‌ای گفتند که پسرشان به دلیل مشکلات روانی تحت حمایت قرار گرفته است.

این تیراندازی، پانزدهمین کشتار جمعی در ایالات متحده در سال جاری، تنها دو هفته پس از آن رخ داد که یک دانش آموز سابق سه کودک و سه بزرگسال را در یک مدرسه ابتدایی مسیحی در نشویل، تنسی کشت.

خانواده آنها گفتند که “فعالانه” به “چالش های سلامت روان” استورجن پرداخته است، اما “هیچ علائم هشدار دهنده یا نشانه ای وجود ندارد که او قادر به انجام این اقدام تکان دهنده است”.

دکتر اسمیت گفت که دو نفر از چهار مجروح که هنوز در بیمارستان بستری هستند جراحاتی داشتند که تهدیدی برای زندگی آنها نبود.
کریگ گرینبرگ، شهردار لوئیزویل، گفت که انتشار این فیلم بسیار مهم است زیرا “شفافیت مهم است – حتی بیشتر در زمان بحران”.

“همه ما در حال لرزیدن هستیم”

آنها گفتند: «در حالی که سؤالات بی‌پاسخ زیادی داریم، ما به همکاری کامل با مقامات مجری قانون ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای کمک به همه در درک چرایی و چگونگی این اتفاق انجام خواهیم داد».

کانر استورجن – لینکدین

استورجن، فارغ التحصیل رشته مالی 25 ساله، بیش از یک سال در بانک کار می کرد اما اخیرا متوجه شده بود که ممکن است شغل خود را از دست بدهد.

هنگامی که استورجن به شعبه یورش برد و با یک تفنگ تهاجمی به سبک AR-15 تیراندازی کرد، چهار نفر در بانک ملی قدیمی کشته شدند. خود فرد مسلح جان باخت و تلفات را به پنج نفر رساند.

کانر استورجن - لینکدین

او قبل از دوشنبه هیچ تماس قبلی با پلیس لوئیزویل نداشت، زمانی که پس از گذاشتن یادداشتی در خانه ای که با یکی از دوستانش در دانشگاه ملاقات کرده بود، دست به یک قتل هدفمند زد.

افسران پلیس به مظنون تیراندازی دسته جمعی که روی زمین در Old National Bank در مرکز شهر لوئیزویل افتاده بود – اداره پلیس مترو لوئیزویل پیشروی کردند.

افسران پلیس به مظنون تیراندازی دسته جمعی که روی زمین در Old National Bank در مرکز شهر لوئیزویل افتاده بود - اداره پلیس مترو لوئیزویل پیشروی کردند.

او می گوید: برای من بپوشان.

استورجن قبلاً به افراد داخل شلیک کرده بود و به گفته پلیس، او یک کمین برای حمله به افسران ایجاد کرده بود.

“فکر می کنم او را پایین آوردم! من فکر می کنم او از کار افتاده است!» او پس از تیراندازی به مرد مسلح فریاد می زند. “مشکوک پایین! افسر را بگیر!»

ویدئوهای دراماتیک، منتشر شده توسط اداره پلیس مترو لوئیزویل، چشم اندازی نادر از تلاش های خدمات اورژانسی را ارائه می دهد که به بانکی که کانر استورجن در حال پخش زنده قتل عام بود فراخوانده شده بودند.

ما از دست دادن آنها و پسرمان، کانر، عزادار هستیم. ما برای همه کسانی که از اعمال خشونت آمیز بی‌معنای او آسیب دیدند، دعا می‌کنیم و از شجاعت و قهرمانی اداره پلیس متروپولیتن لوئیزویل عمیقاً سپاسگزاریم.»

کانر استورجن - اداره پلیس مترو لوئیزویل