بنگال ها برنده شدند زیرا به QB خود اعتماد داشتند. روسای خود را در حاشیه قرار دادند

ماهومس بعداً اشاره کرد که چیفز در اوایل بازی دو بار به رده چهارم تبدیل شده بود. چیزی که او به آن اشاره نکرد: هر دو تبدیل منجر به تاچ داون نهایی می شود. به عبارت دیگر، رید برای دیدن مزیت بالقوه ترک کاندیدای برتر MVP لیگ در زمین، نیازی به جستجوی دور نداشت.

وضعیت: در 3:24 به بازی یکشنبه، چیفز در خط 37 قدم بنگال ها با رده چهارم و 7 روبرو شدند، که جدول امتیازات یک کسری سه امتیازی را نشان می دهد.

بیشتر از چیزی که داشتم.

بارو گفت: “شما می‌دانید که کوارتربکی که آن‌جا دارند.”

اندی رید، مربی چیفز گفت: “خب، اگر فکر نمی‌کنم او بتواند به آن برسد، این کار را انجام نمی‌دهم.” اما من احساس می کردم که او در جای خوبی قرار گرفته است. ما فقط باید آن را بهتر اجرا کنیم.

این تضمینی نیست که روسای هفت یارد به دست آورده باشند. به دور از تضمینی که حتی اگر هفت یاردی هم می بردند، بازی را می بردند. اما این لیگ برای ارائه بهترین ها به خودتان است شانس. فرصت برای بردن بازی

و این فقط برای بستن آن بود، اتفاقا.

تیلور گفت: «این واقعاً به این موضوع مربوط می شود، یعنی دادن فرصتی به خودمان در آنجا».

بهترین بازیکن خود را از معادله خارج کردند.

گل زمین از همان ابتدا به درستی منحرف شد، اگرچه اولین سکسکه با ضربه محکمی همراه بود، قبل از اینکه هریسون باتکر پایش را روی آن بگذارد. این فاصله را داشت، حتی از 55 یارد، اما قلاب هرگز نیامد.

انتخابی که چیف‌ها انجام دادند مستلزم یک گل میدانی موفق 55 یارد بود، به دنبال آن دفاع آن‌ها باعث شد بنگال‌ها را بدون گل در درایو متعاقب نگه دارند و به دنبال آن حمله آن‌ها باعث ایجاد یک امتیاز دیگر، چه در وقت قانونی و چه در وقت اضافه شد.

حتما.

او برای آن رفت.

چیفز در اینجا در استادیوم پیکور در سینسیناتی به بنگال ها با نتیجه 27-24 شکست خورد – و در این روند کنترل AFC را از دست داد – زیرا بنگالی ها به کوارتر مدافع خود برای بردن بازی اعتماد داشتند.

آیا بنگال ها، تنها تیمی که سه بار در دوران حرفه ای خود ماهومس را شکست داده است، فقط یک مسابقه بد برای چیفس است یا آنها فقط بهتر هستند؟ من همیشه خیلی به اولی متمایل می شوم، اما اگر مجبور باشم آن استدلال را در مقابل یک داور ارائه کنم، من فاقد شواهدی هستم که طرف مقابل دارد. یعنی بنگال‌ها سه بار سران را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

اما چرا او حتی آنجا بود؟

از دست داد.

مطمئناً دلایل زیادی وجود دارد که چیف ها در روز یکشنبه به بنگال ها باختند. عجله پاس آنها در برابر خط حمله ضعیفی که از جو بارو محافظت می کند، کماکان وجود ندارد. تکل آنها وحشیانه بود. و یک بازی قبل از تصمیم چهارم به پایین، چیفز به یک پاس سه نفره اجازه داد تا ماهومس را اخراج کند.

یک فرصت.

فکر می‌کنید بنگال‌ها از دیدن شماره 15 به کناره‌ها ناراحت شدند؟

و زک تیلور، مربی تیم بنگال، فقط برای اندازه گیری خوب، یادآوری می کند.

بالاخره چه کسی می خواهد توپ را به دست ماهومس بگذارد، درست است؟ میدونی اگه حق انتخاب داشتی

چیفز به کوارتربک خود فرصتی برای تماشای آشکار شدن آن داد.



منبع

اما با وجود همه اینها، و این خیلی زیاد است، چیفز همچنان در فاصله 37 یاردی از منطقه پایانی ایستاده بود، فرصتی برای برتری در سه دقیقه مانده به بازی.

و، مرد، پاتریک ماهومز باید دید فوق العاده ای از همه اینها داشته باشد.

این در مورد ضربه زننده نیست، به هر حال، نه واقعاً، زیرا اشتباه در مورد این نیست که چیف ها چه کسی را به میدان آورده اند، بلکه در مورد اینکه چه کسی را از میدان خارج کرده اند نیست:

واقعاً نباید به این (هم) ختم شود، اما اینطور شد.»

ماهومس گفت: “من برای هر تصمیمی که مربی تصمیم بگیرد آماده هستم.” اگر بخواهیم دروازه زمین را بزنیم، معتقدم که یکی از بهترین ضربه زنندگان لیگ را داریم، بنابراین به آنها فرصت می دهم تا دروازه زمین را بزنند. و اگر مربی بخواهد برای آن اقدام کند، من معتقدم که می‌توانیم آن را به عنوان یک تخلف انجام دهیم.”

توجه داشته باشید، دفاع سران به بنگال ها اجازه داده بود که در هفت تا از هشت حرکت خود حداقل 52 یارد را طی کنند. اما آنها همچنان آماده بودند تا بازی را در دستان دفاعی قرار دهند – خوب، اگر ابتدا تلاش 55 یاردی را انجام می دادند. این نوعی اعتماد به نفس است.

رید در این لیگ 242 بازی را برده است و هیچ کسی مناسبتر برای مربیگری این گروه خاص وجود ندارد. اما این اشتباه مربوط به این نیست که چیف ها گل میدان را زده اند یا از دست داده اند. این است که آنها حتی فکر می کردند تلاش کنند.

پس از انتقال توپ به خط 28 قدم در درایو بعدی، بنگلی ها در سمت کوتاه اخطار دو دقیقه ای با سوم و یازدهم روبرو شدند. چیفز هر سه تایم اوت خود را تمام کرده بود و تیلور را با تصمیم خود رها کرده بود – توپ را بدوید و 40 ثانیه دیگر را بجوید یا تمام کارها را انجام دهید.

داوطلبانه.

پشت در شماره 2: ماهومس، شاید یک شوت 50-50 برای تبدیل ضربه چهارم به پایین داشت، که قبلاً دو بار در بازی انجام داده بود. اگر موفقیت آمیز بود، ناگهان Chiefs کنترل را در دست خواهند گرفت و این کنترل به ساعت بازی نیز گسترش می یابد. اگر می‌توانستند تبدیل کنند، چیفز می‌توانست زمان را کم کند، و در بدترین حالت، آنها به دنبال یک گل کوتاه‌تر با زمان بسیار کمتر در ساعت هستند. در بهترین حالت، آنها یک تاچ داون را به ثمر می‌رسانند تا پیش بیفتند، و بنگال‌ها را مجبور می‌کنند تا 75 یارد را برای پاسخ دادن طی کنند – دوباره، با زمان بسیار کمتری باقی مانده است.

بهترین شانس برای برنده شدن در بازی های NFL شامل Patrick Mahomes است.

بر آن گذشتند.

از کنار.

تیلور یک کوارتربک خود را داد.

داوطلبانه.

روسا به بازیکن خود اعتماد کردند.

مردی که چیفز 500 میلیون دلار می‌پردازد – کسی که این فرصت را داشت که در واقع به آنها برتری بدهد – لنگ لنگان به سمت خط کناری رفت، اگرچه او و سرمربی‌اش بعداً گفتند که خوب است که در بازی بماند. به جای او، ضربه زن چیفز 20 میلیون دلار می پردازد – کسی که فرصتی برای تساوی دادن بازی دارد – به زمین رفت.

همان دیدگاهی که سال گذشته داشت.

معیارها حاکی از آن است که Chiefs تقریباً 3٪ شانس بیشتری برای برنده شدن در بازی با نگه داشتن حمله در زمین در رده چهارم دارند، طبق ربات تصمیم گیری چهارم بن بالدوین، پاسخی خودکار که حتی این تصمیم را در نظر نمی گیرد. پاتریک ماهومز.

بارو به مدت 14 یارد به تی هیگینز متصل شد. بازی تمام شد.

بهترین بازیکن فوتبال جهان – البته گرانترین -.