ایلان ماسک با BS در مورد ادعای ترامپ مدیر عامل شرکت Truth Social تماس گرفت

این گمانه زنی ها را برانگیخت مبنی بر اینکه ماسک حساب کاربری رئیس جمهور سابق ترامپ را بازگرداند که پس از شورش 6 ژانویه به دلیل “دریافت و تفسیر توییت های ترامپ در توییتر و خارج از آن” و “به دلیل خطر تحریک بیشتر” برای همیشه از این پلت فرم تعلیق شد. از خشونت.»

نونس گفت: «ما همه طرفدار آن هستیم. رئیس‌جمهور ترامپ، اساساً قبل از اینکه ایلان ماسک آن را بخرد، در واقع گفت که بروید و آن را بخرید، زیرا هدف شرکت ما واقعاً ساختن جامعه‌ای است که در آن مردم در محیطی امن و دوست‌دار خانواده باشند، بسیار متفاوت از توییتر.

همانطور که ماسک اشاره کرد، ترامپ تاکنون نشان داده است که به هیچ وجه به پلتفرم نمی‌پیوندد و در عوض ترجیح می‌دهد به Truth Social پایبند باشد. باید دید آیا او به این تعهد پایبند خواهد بود یا خیر.

میلیاردر تسلا بارها گفته است که اگر پیشنهاد توئیتری او به نتیجه برسد، از «آزادی بیان» دفاع خواهد کرد و در هفته‌های اخیر شخصیت‌های راست‌گرا از خرید 44 میلیارد دلاری خوشحال شده‌اند.

ایلان ماسک که همیشه در مرکز شایعات قرار داشت، روز جمعه گزارش جدیدی مبنی بر اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، او را برای خرید توییتر «تشویق» کرده است، تکذیب کرد.

در نیویورک پست به اشتراک گذاشته شده است ادعاهای نونس در توییتی در اوایل روز جمعه، و اضافه کرد که ماسک “بی سر و صدا” تحت تاثیر رئیس جمهور سابق بوده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ارائه ادعاهای نادرست در مورد توییتر تاکتیک جدیدی از سوی Nunes نخواهد بود. در آغاز ماه آوریل، او در فاکس بیزینس ادعا کرد که Truth Social خانه “تعامل” بیشتری نسبت به توییتر است و آن را “نوعی شهر ارواح” نامید. با توجه به اینکه توییتر روزانه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد، ادعایی مشکوک بود.

ماسک گفت: “این دروغ است.” پاسخ داد. من هیچ ارتباطی مستقیم یا غیرمستقیم با ترامپ نداشته‌ام که علناً اعلام کرده است که منحصراً در Truth Social خواهد بود.»

آنجلا ویس

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





Source link

این ادعا از سوی دوین نونز – مدیر عامل شرکت رسانه های اجتماعی ترامپ Truth Social – در مصاحبه ای با شبکه تجارت فاکس در روز چهارشنبه نشات گرفته است.

آنجلا ویس

او افزود: “کسی باید به مقابله با این ظالمان فناوری ادامه دهد.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.