اگر رای دهندگان احساس می کنند که او به دلیل سن او “یک ضربه را از دست داده است” باید در سال 2024 از “یک دموکرات دیگر” حمایت کنند.

بایدن همچنین گفت: «من آن تصمیم رسمی را در مورد مبارزات انتخاباتی 2024 نگرفته ام، اما «این قصد من است – قصد من برای کاندیداتوری مجدد است. و ما زمان داریم که این تصمیم را بگیریم».

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که در سال 2020 توسط بایدن شکست خورد اما در حال بررسی کارزار انتخاباتی دیگری در سال 2024 است، بارها از بایدن به خاطر عملکرد و سنش انتقاد می کند. متحدان ترامپ در آخر هفته به مصاحبه کیپهارت اشاره کردند که در آن رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا جیل بایدن، بانوی اول از کمپین دیگری در سال 2024 حمایت می کند یا خیر، مکثی بسیار طولانی کرد.

نماینده دین فیلیپس، نماینده دموکرات، در ماه ژوئیه گفت که فکر نمی‌کند بایدن باید دوباره نامزد شود و به WCCO-AM گفت: «من فکر می‌کنم که نسل جدیدی از دموکرات‌های متقاعد، آماده و پویا به کشور خدمات خوبی خواهد داد. قدم بردارید.»

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن در سال 2024: اگر سن نگران کننده است، رای دهندگان باید از یک دموکرات دیگر حمایت کنند.



منبع

بایدن در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت دموکراسی گفت: من فکر می کنم تا زمانی که تهدید را جدی بگیریم، فکر نمی کنم این تهدید به نتیجه برسد.

در طول این سال مبارزات انتخاباتی میان دوره ای، برخی از دموکرات ها علناً این سوال را مطرح کرده اند که آیا بایدن دوباره نامزد شود یا خیر. برخی از بدبینان به سن بایدن اشاره کردند – او ماه آینده 80 ساله می شود – در حالی که برخی دیگر به مشکلات سیاسی مختلفی اشاره کردند.

کیپهارت بعداً از بایدن خواست تا با عمه‌اش گلوریا، مهمان مکرر برنامه، صحبت کند. رئیس جمهور گفت اگر او و سایر رای دهندگان در مورد سن او نگرانی دارند، بهترین پاسخ این است که “من را تماشا کنید… آیا سرعتم کم شده است؟”

رئیس جمهور جو بایدن قبل از سوار شدن به مارین وان در چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن، جمعه، 21 اکتبر 2022، با خبرنگاران صحبت می کند. بایدن در حال سفر به دانشگاه ایالتی دلاور در دوور، دل.، برای صحبت در مورد برنامه خود برای بدهی دانشجویان تسکین.

بایدن در مصاحبه ای که یکشنبه و جمعه با جاناتان کیپهارت مجری شبکه ام اس ان بی سی پخش شد، گفت: «زمانی که این قضاوت را می کنم، مجموعه ای از مقررات اجرایی می شود و… از آن لحظه به بعد با خودم به عنوان یک نامزد رفتار می کنم.

به درخواست کیپهارت – “دکتر بایدن موافق است؟ آقای رئیس جمهور؟” – بایدن پاسخ داد که بانوی اول فکر می کند که “ما کار بسیار مهمی انجام می دهیم.”

تردیدها در مورد بایدن 24:سوالی که دموکرات‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند: آیا بایدن دوباره در سال 2024 نامزد شود؟

اگر دموکرات ها پس از روز انتخابات ماه آینده کنترل مجلس نمایندگان و سنا را از دست بدهند، درخواست ها برای بازنشستگی بایدن تشدید شود.

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن می گوید که در بحبوحه نگرانی های فزاینده در مورد سن خود قصد دارد در سال 2024 مجدداً انتخاب شود، اما از اعلام رسمی خودداری می کند زیرا در صورت تبدیل شدن به یک نامزد واقعی، قوانین مبارزات انتخاباتی و جمع آوری کمک مالی تغییر می کند.

کاهش ریاست جمهوری؟:اختصاصی: مسابقه مجدد بایدن و ترامپ در سال 2024؟ دو سوم آمریکایی ها نه تشکر می کنند

رئیس جمهور جو بایدن قبل از سوار شدن به مارین وان در چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن، جمعه، 21 اکتبر 2022، با خبرنگاران صحبت می کند. بایدن در حال سفر به دانشگاه ایالتی دلاور در دوور، دل.، برای صحبت در مورد برنامه خود برای بدهی دانشجویان تسکین.

بایدن گفت: «فکر می‌کنم عمه گلوریا باید واقعاً سخت نگاه کند و اگر به این نتیجه برسد که من از دست دادن یک ضرب و شتم غافل هستم، باید از یک دموکرات دیگر حمایت کند اگر تصمیم به نامزدی گرفتند.»

نماینده تیم رایان از ایالت اوهایو، که در رقابت سخت سنا با جی. فکر کنید زمان یک حرکت نسلی فرا رسیده است.”

در مورد ترامپ، بایدن گفته است که مطمئن است دوباره ترامپ را شکست خواهد داد. او همچنین ترامپ و جنبش “MAGA” او را به عنوان تهدیدی برای دموکراسی معرفی کرده است.

عمه گلوریا بعداً به کیپهارت گفت که کاملاً از بایدن حمایت می کند.