استورمی دنیلز از ترامپ تشکر کرد که به طور تصادفی ظاهراً اعتراف کرد که رابطه نامشروع با او “خیلی وقت پیش اتفاق افتاده”

اما ترامپ روز سه‌شنبه نیز در پست‌های دیگری در این پلتفرم به رد این موضوع ادامه داد.

کوهن “دوپی دونالد بارها و بارها اشتباه می کند! اول اینکه، SOL منقضی نشده است. علاوه بر این، دونالد به قدری عصبانی است که حتی نمی تواند املای خود را درست بنویسد.” توییت کرد در روز سه شنبه “کلمه مناسب مشاور است… نه شورا. در هر صورت… همه CAPS ها را دوست داشته باشید.”

مایکل کوهن، تعمیرکار و وکیل شخصی سابق ترامپ، در سال 2018 به دلیل نقض قوانین مالی کمپین انتخاباتی با دادن پول به دنیلز اعتراف کرد.

به نوبه خود، کوهن روز سه‌شنبه نیز به دلیل همان پست اجتماعی حقیقت که دانیلز در توییت خود برجسته کرده بود، از ترامپ انتقاد کرد.

“هرگز رابطه نداشتم. این خبر قدیمی است!” ترامپ نوشت.

اما ترامپ هرگز در این پرونده متهم نشد و در اسناد اتهام تنها به عنوان “فرد-1” نام برده شد. برای این اتهامات، کوهن در دسامبر 2018 به سه سال زندان محکوم شد و در فوریه 2019 توسط دادگاه عالی نیویورک لغو شد.

تصویری ترکیبی از دونالد ترامپ و استورمی دنیلز.

توییت دنیلز شامل اسکرین شات از پست اجتماعی حقیقت ترامپ در روز سه شنبه بود، جایی که به نظر می رسید او اجازه می دهد که رابطه ای با دانیلز در گذشته اتفاق افتاده است.

استورمی دنیلز روز سه‌شنبه در توییتی رد سخنان ترامپ را منتشر کرد.

  • نیویورک تایمز گزارش داد که هیئت منصفه بزرگ اکنون در حال شنیدن شواهدی درباره نقش احتمالی ترامپ در پرداخت تسویه حساب سرانه به دانیلز است. اگر ترامپ مجرم شناخته شود، در معرض خطر اتهامات جنایتکارانه قرار می گیرد که ممکن است منجر به حبس شود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    دونالد ترامپ و استورمی دنیلزلوگان سایرس / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ; فیلیپ فارائونه/گتی ایماژ)

    • به نظر می‌رسد که پست ترامپ اعتراف ناخواسته به رابطه‌ای است که او تاکنون همواره آن را رد کرده است.

    دنیلز گفت: “ممنون که فقط اعتراف کردی که در مورد همه چیز حقیقت را گفتم.” توییت کرد. “حدس بزنید من “صورت اسب” خود را اکنون به رختخواب خواهم برد، آقای “رئیس جمهور سابق”.”

    کوهن، دنیلز و نمایندگان ترامپ فوراً به درخواست‌های Insider برای اظهارنظر که خارج از ساعات کاری عادی ارسال شده بود، پاسخ ندادند.

    ترامپ همواره اتهامات مبنی بر داشتن رابطه نامشروع با دنیلز را رد کرده است. او همچنین انکار کرد که قبل از انتخابات 2016 به او 130000 دلار پول خفه کرده است تا در مورد این رابطه سکوت کند.

    استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های پورن روز سه‌شنبه در توئیتی به ردی از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پرداخت و از او تشکر کرد که ظاهراً ناخواسته به داشتن رابطه نامشروع با او اعتراف کرده است.

    ترامپ در تروت سوشال نوشت که «مزخرفات طوفانی» «بسیار قدیمی بود و خیلی وقت پیش اتفاق افتاد».

  • ترامپ نوشت: «با توجه به مزخرفات «طوفانی»، بسیار قدیمی است و مدت‌ها پیش اتفاق افتاده است، مدت‌ها پیش از ضرب‌الاجل بسیار شناخته شده و پذیرفته شده قانون محدودیت.

    در همین حال، دنیلز سال ها به داستان خود پایبند بوده است. او می گوید که در سال 2006، یک سال پس از ازدواج او با ملانیا ترامپ، با ترامپ رابطه نامشروع داشته است. او در سال 2018 در کتابی که همه چیز را به تصویر می‌کشد، توضیحی گرافیکی و پرمحتوا از شکل ظاهری اندام‌های خصوصی ترامپ ارائه کرد.