اخراج وکیل سفیدپوست به اتهام قاپیدن کلاه گیس از سر یک زن سیاه پوست

بیشتر از The Root

در این فیلم، دوستان اورلیچ سعی می کنند او را وادار به عذرخواهی بابت کارهایش کنند اما بی فایده است. این کلیپ بیش از نیم میلیون بازدید داشت و کامنت‌گذاران به اشلیق می‌گفتند که علیه وکیل شکایت کند. کارآگاهان اینترنتی به سرعت دست به کار شدند و دریافتند که اورلیچ به عنوان وکیل دادگستری برای Leader Berkon Colao & Silverstein LLP کار می کرد.

در این بیانیه آمده است: «ما از ویدئویی از یک حادثه غیر کاری که یکی از همکاران ما در رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شود مطلع شده‌ایم. ما هر گونه رفتار نامناسب از سوی هر کارمند را، چه در داخل یا خارج از محل کار، جدی می گیریم. این شریک دیگر در شرکت نیست.» اورلیچ با یک زن سیاه پوست سر و کله زد و متوجه شد که رفتار مضر او باعث بیکاری او شده است.

نمایه کارمند او فوراً از سایت حذف شده بود. افرادی که از طرف اشلیق خشمگین بودند نیز به اشتراک گذاشتند که با کار او تماس گرفته و ایمیل زده اند و خواستار اقدام شده اند. در روز سه‌شنبه (۳۰ مه)، نمایه لینکدین برای Leader Berkon Colao & Silverstein LLP با بیانیه‌ای به روز شد که Orlich دیگر برای آنها کار نمی‌کند.

ادامه مطلب

فرانسوی من را ببخشید، اما او به یک الاغ خوب نیاز دارد! 🤬🤬🤬

آنتونی اورلیچ، وکیل نیویورک، متوجه شد که اقداماتی که زنان سیاه‌پوست را تحقیر می‌کنند، در واقع عواقبی دارند. لیزی اشلیگ ویدئویی را در TikTok منتشر کرد که نشان می‌داد او اورلیچ را متهم می‌کند که کلاه گیس را از سرش ربوده است. رفتار مضحک و مضر او باعث شد اورلیچ به قیمت کارش تمام شود.

اسکرین شات: یوتیوب



منبع

امیدواریم این حادثه به دیگران بیاموزد که ما را تنها بگذارند.

در این ویدئو، اشلیق از او پرسید که چرا موهایش را ربوده است، اما او هرگز پاسخی نمی دهد. «آقا، به کدام دلیل شاه؟ برای چه دلیل؟ به چه دلیل کلاه گیس مرا درآوردی؟» او بارها سر اورلیچ فریاد زد. «چون چه چیزی باعث شد فکر کنید که این کار خوبی است؟ برای چی؟ برای چی؟ چرا این کار را کردی؟” او ادامه داد

برای خبرنامه The Root ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

اسکرین شات: یوتیوب