اتهام قتل علیه مردی که متهم به قتل جین شین رهبر جامعه دالاس توسط خشم جاده ای شده بود، لغو شد

وست گفت: «متأسفم که این چیزها باید به این شکل اتفاق می‌افتد WFAA. اما من قطعا برای آنها دعا می کنم. امیدوارم همه بتوانند ادامه دهند.»



منبع

وست، 29 ساله، در دفاع شخصی هنگامی که او در آگوست 2022 به شین 43 ساله شلیک کرد، لسا پامپلین وکیل او چهار روز پس از رد اتهام علیه وست توسط دادستان گفت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ایلان ماسک تبدیل توییتر به “برنامه همه چیز” مانند WeChat چین را کنایه می کند

بیشتر از NextShark: مرد کانادایی به دلیل حمله به نوجوان آسیایی در سال گذشته به حبس تعلیقی محکوم شد

به گزارش فورت ورث استار تلگرام، این وکیل معتقد است که اتهام قتل علیه وست “نتیجه یک دادستان منطقه ای بیش از حد مشتاق برای طرح اتهام بود.”

این یک کمپین فشاری بود که برای لکه دار کردن موکلم انجام شد. آن جامعه خواهان جنایت ناشی از نفرت بود و بنابراین سعی کردند به آنها جنایت نفرت انگیزی بدهند. او به عنوان یک شرور به تصویر کشیده شده است. او به عنوان یک مرد بد به تصویر کشیده شده است. در واقع او در آن شب جان چند زن را نجات داد. تو نمی خواهی جان کسی را بگیری، اما او باید عمل می کرد. او در مورد آن مرد (شین) چیزی نمی گوید. ما تا الان سکوت کردیم. او فقط می خواهد مردم بدانند که او تبرئه شده است.

خانواده غرب نیز راه اندازی کرده اند صفحه GoFundMe برای تامین هزینه های قانونی و دستمزدهای از دست رفته اش.

وست که اسلحه خود را از صندوق عقب کرایسلر بیرون آورده بود، زمانی که شین به سمت ماشین خود برگشت، تیراندازی کرد. سوگندنامه. سپس وست دوباره اسلحه خود را بلند کرد و چندین گلوله به سمت شین شلیک کرد که باعث شد او از گروه به سمت شرق فرار کند.

با غم و اندوه فراوان به همه شما اطلاع می‌دهیم که اگر این کار قبلاً انجام نشده باشد، دفتر اداره DA شهرستان تارانت به تیرانداز اجازه می‌دهد ادعای دفاع از خود کند و پرونده را رد کند. علاوه بر این، ADA سه نفر دیگر را که به قتل متهم شده بودند در 22/3 به هیئت منصفه ارائه کرد و هیچ گونه صورتحساب به آنها ارائه نشد، به این معنی که آنها از اتهامات خود رد شدند. آنهایی که جین را مشت کردند، برای تجاوز جنایت خواهند شد. ما با این موافق نیستیم زیرا آنها ما را به این باور رساندند که در تمام این ماه ها سخت روی این پرونده کار می کردند.

در این ویدئو، شین در حالی که وست با اسلحه خود نزدیک می شود، اسلحه خود را به سمت اطرافیانش نشانه می رود. با این حال، از ویدیو مشخص نیست که چه کسی اول شلیک کرده است.

Pamplin فیلم های نظارتی را منتشر کرده است که در اختیار این سازمان قرار گرفته است Fort Worth Star-Telegram، نمایش لحظات منتهی به مرگ شین. پامپلین ادعا کرد که شین مست بود و اولین کسی بود که در صحنه تصادف شلیک کرد.

بنا بر گزارش ها، پس از تصمیم دادستان منطقه، وست در تلاش است تا زندگی عادی خود را از سر بگیرد.

دفتر دادستانی منطقه تارانت ماه گذشته اعلام کرد که اتهام قتل علیه مارکین وست، که به دلیل تیراندازی مرگبار در خیابان به جین شین، رهبر جامعه دالاس متهم شده بود، لغو شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: NYPD ویدیوهایی را منتشر می کند که از جامعه چینی می خواهد تا جنایات ناشی از نفرت را گزارش کنند

پس از مرگ او، دوستان شین یک سازماندهی کردند صفحه GoFundMe برای کمک به جنازه و هزینه های قانونی او، در حالی که مبالغ مازاد بر آن به دخترش داده می شود.

پلیس فورت ورث دستگیر شد غرب در سپتامبر 2022 و به دنبال آن کامرون تیلور در دسامبر 2022، کوامون دشون وایت در روز سال نو و کیتون شپرد در ماه فوریه در رابطه با این حادثه.

پسر عموی او کندرا ریچاردسون نوشت: “Kynn ستون خانواده ما بوده و حتی در این مورد از مادر و برادرش حمایت مالی کرده است.” او هزاران دلار را برای هزینه های وکیل، هزینه های دادگاه خرج کرده است و مجبور شده است ماشین خود را بفروشد تا به زندگی خود و خانواده اش ادامه دهد.”

در جریان تعامل شین با این گروه هشت نفره، دو مرد با مشت به پشت سر شین زدند که باعث شد او از گروه دور شود. یکی دیگر از اعضای گروه به داخل ماشین شین رفت تا کلیدهای او را بگیرد.

می ناینگ جو، شریک سابق شین، قبلاً گفته بود: “من از اینکه او اینطور از زندگی اش دزدیده شده است، من و الا دزدیده شده ایم.” اخبار صبح دالاس. «الا از پدر و همه چیزهایی که می توانست با او داشته باشد دزدیده شده است. من در 12 سالگی بر اثر تصادف از دست دادم. این که الا مجبور شود این نفرین را تکرار کند، مرا می کشد.»

شین، که توسط دوستانش به عنوان “ستون” جامعه آسیایی دالاس توصیف شده بود، صاحب کارائوکه خانوادگی Encore در Goodnight Lane در دالاس و مالک شعبه دالاس رستوران کره ای DanSungSa بود. از او دختر 14 ساله اش الا به یادگار مانده است.

او در سال 1983 به ایالات متحده مهاجرت کرد و قبل از اقامت در تگزاس در مناطق مختلف لوئیزیانا و کارولینای شمالی بزرگ شد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان برکنر در ریچاردسون، در سپاه تفنگداران دریایی خدمت کرد و مدرک بازرگانی خود را از دانشگاه وسترن گاورنر دریافت کرد.

[Source]

اطلاعات بیشتر از NextShark: کارمندان ساندویچ لی توسط مردی که از پوشیدن ماسک خودداری می‌کند، «نازی» و «خائن» نامیده می‌شود.

در بیانیه ای که در 29 مارس منتشر شد، خانواده شین نوشتند که با تصمیم برای کنار گذاشتن اتهامات قتل موافق نیستند.

شین که در کره جنوبی متولد شد، یک صاحب کسب و کار آسیایی آمریکایی و رهبر جامعه در دالاس بود.

جسد شین بعداً توسط پلیس در فاصله‌ای دور از صحنه و دور از دید دوربین‌های نظارتی پیدا شد.

بر اساس سوگندنامه، شین چندین بار از دسترسی به وسیله نقلیه خود جلوگیری شده است. با این حال، او بعداً موفق شد یک اسلحه دستی را از درب کناری مسافر بیرون بیاورد. در سوگندنامه اشاره شده است که شین اسلحه خود را پایین نگه داشته است و در طول این حادثه هرگز اسلحه خود را شلیک نکرده است.

پس از آن درگیری شروع شد جیپ شین به عقب یک سدان برخورد کرددر 15 آگوست 2022، منجر به یک برخورد جزئی در South University Drive شد. بعداً چندین وسیله نقلیه از جمله کرایسلری که وست را به عنوان مسافر داشت، به محل حادثه رسیدند.