آدام کینزینگر محدودیت های سنی اسلحه را “بی فکر” می خواند و ممنوعیت سلاح های تهاجمی را در نظر می گیرد

کتی هوچول (D) فرماندار نیویورک هفته گذشته در پی تیراندازی بوفالو محدودیت سنی مشابهی را برای ایالت خود پیشنهاد کرد. گفتن چنین پیشنهادی آسان تر از انجام آن است، با این حال، با حکم دادگاه های فدرال در سال های اخیر که چنین محدودیت های سنی خلاف قانون اساسی است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





Source link

«اگر فکر کنیم که فقط سخت‌کردن مدارس یا کاهش – اساساً تبدیل مدارس به اردوگاه‌های نظامی، راه حل خواهد بود، حتی اگر کارساز باشد، که نمی‌شود، اما حتی اگر انجام شود، این کشوری نیست که من می‌خواهم. برای زندگی کردن، درست است؟» او گفت. من یک بچه دارم که الان 4 ماهه است، روزی به مدرسه خواهد رفت. من نمی‌خواهم برای چک کردن او در جلوی دروازه مدرسه ابتدایی‌اش، کارت شناسایی نظامی داشته باشم.»

“شما قرار است با یک سری حملات روبرو شوید که می گویند، شما دیوانه هستید، این حق من است، متمم دوم، حتی اگر همه ما به متمم دوم اعتقاد داریم. ما فقط معتقدیم که کارهای معقولی برای انجام دادن در مورد آن وجود دارد.» «آیا می‌توانیم همه آن را متوقف کنیم؟ نه. آیا می توانیم آن را کاهش دهیم؟ قطعا. و اکنون باید این کار را انجام دهیم.»

کینزینگر گفت که از همتایان جمهوری خواهش شنیده است که به طور خصوصی با او در مورد تغییر قوانین اسلحه برای مهار خشونت موافق هستند، اما “آنها آن را علنی نمی گویند” از ترس اینکه به عنوان مخالف حقوق اسلحه شناخته شوند.

کینزینگر قبلاً با ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی مخالفت کرده بود، اما روز یکشنبه به دانا باش از CNN گفت او “اکنون به روی یکی باز است” – اگرچه به نظر می رسد که او ابتدا به اجرای سایر پادمان ها تمایل دارد.

آدام کینزینگر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه از جمهوریخواهان خواست تا برای یافتن “راه حل های معقول” برای اپیدمی اسلحه در کشور پای میز مذاکره بیایند، با این که کهنه سرباز جنگ عراق و افغانستان گفت که افزایش محدودیت سنی برای خرید اسلحه ضروری است. یک “بی فکر”

او به جاناتان کارل از ABC News گفت: “من فکر می کنم که افزایش سن خرید اسلحه به 21 سال کار ساده ای نیست.” ما فقط بدون یک پلک زدن سن خرید سیگار از طریق فدرال را به 21 سال رساندیم. من فکر می کنم که باید در نهایت به آن برسیم.”

ترامپ گفت: همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، تنها راه برای متوقف کردن یک پسر بد با اسلحه، یک پسر خوب با تفنگ است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه توصیه کرد که همه مدارس دارای حصارهای قوی، فلزیاب، یک مامور پلیس در حال انجام یا نگهبان مسلح و یک نقطه ورودی واحد باشند. او همچنین پیشنهاد کرد که «مناطق مدارس بدون اسلحه» حذف شود تا کارکنان بتوانند مسلح شوند. سناتور جمهوری خواه تد کروز از تگزاس هفته گذشته نیز گفت که مدارس باید ورودی های کمتری داشته باشند و افسران پلیس مسلح در ورودی مستقر شوند.

کینزینگر این اظهارات را رد کرد، با این حال، اشاره کرد که فرد مسلح تیراندازی هفته گذشته بسیار بیشتر از مجریان قانون بود اما با این حال توانست 21 نفر را بکشد.

نماینده کنگره پیشنهاد کرد که افراد می توانند مجوز ویژه دریافت کنند یا برای داشتن یک تفنگ نیمه خودکار مانند AR-15، که به سلاح گرم برای تیراندازی های دسته جمعی اخیر تبدیل شده است، آموزش ببینند. وی همچنین خواستار افزایش سن خرید اسلحه از 18 به 21 سال شد و خاطرنشان کرد که افراد مسلح در تیراندازی هفته گذشته Uvalde، تیراندازی بوفالو و تیراندازی در پارکلند فلوریدا در سال 2018، همگی از دستیابی قانونی به اسلحه جلوگیری می کردند. چنین قانونی وجود داشت.

کینزینگر همچنین افزودن اسلحه بیشتر به مدارس را به عنوان وسیله ای برای ایمن نگه داشتن دانش آموزان رد کرد.

او در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان گفت: «در این تیراندازی 150 مرد خوب با اسلحه بودند که هیچ کاری انجام ندادند تا زمانی که، اساساً گشت مرزی SWAT ظاهر شد. ما باید این موضوع را مدیریت کنیم، مرد. این دیوانه کننده است.»

او پس از دو تیراندازی دسته جمعی اخیر توسط نوجوانان در تگزاس در مصاحبه ای با ABC News “This Week” گفت: “به عنوان فردی که متمم دوم را قدردان و معتقد است، ما باید کسانی باشیم که راه حل های معقولی برای خشونت اسلحه ارائه می دهند.” و نیویورک.