آدام کینزینگر در این فکر است که حزب جمهوری خواه دیگر به چه چیزی اعتقاد دارد

کینزینگر که خود را در طول مصاحبه به عنوان احساس «بی خانمان سیاسی» توصیف کرد، زمان حضور خود در کمیته 6 ژانویه را ارزیابی کرد و گفت که فکر می‌کند «احتمال خوبی» وجود دارد که وزارت دادگستری علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اتهاماتی وارد کند.

وی افزود: من دیگر نمی دانم حزب من چه اعتقادی دارد. من نمی شنوم که آنها در مورد دولت کوچکتر صحبت می کنند، من نمی شنوم که آنها در مورد دفاع ملی قوی صحبت می کنند. من می شنوم که برخی از آنها از ولادیمیر پوتین در برابر مردم آزادیخواه اوکراین حمایت می کنند و این حزبی نیست که من به رسمیت بشناسم.

آدام کینزینگر، یک جمهوری‌خواه سابق مجلس نمایندگان که در کمیته 6 ژانویه خدمت می‌کرد، گفت که «همیشه» از خود می‌پرسد که آیا جایگاه معناداری برای او در حزب جمهوری‌خواه امروز وجود دارد یا خیر و افزود که او دیگر نمی‌داند جمهوری‌خواهان «دیگر» به چه چیزی اعتقاد دارند. “

از طریق کلیپ های زیر می توانید مصاحبه کولبر با کینزینگر را بیشتر تماشا کنید.

مربوط…



منبعکینزینگر که از سوی کمیته ملی جمهوری خواهان همراه با لیز چنی، جمهوری خواه سابق مجلس نمایندگان به دلیل شرکت در کمیته 6 ژانویه مورد انتقاد قرار گرفت، قبلاً در مورد رهبری حزب صحبت کرده بود و اخیراً از کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به عنوان یک رئیس مجلس نمایندگان یاد کرد. “تکه لعنتی.”

کینزگر گفت: «من هنوز ارزش‌هایی را که دارم حفظ می‌کنم.

کینزینگر روز پنجشنبه در مصاحبه ای با استفن کولبر مجری «The Late Show» درباره احساسات خود نسبت به مهمانی صحبت کرد.

کینزینگر گفت: “هیچ کس در ایالات متحده آمریکا بالاتر از قانون نیست، این شامل رئیس جمهور، به ویژه رئیس جمهور ایالات متحده است.”