اولین ژنرال Z بدون سینه بند را در آغوش گرفت. اکنون، این روند “بدون شلوار” است.

برای افراد غیر مشهوری که به دنبال ورود به این روند هستند، زمان و مکانی وجود دارد.

چه کسی می تواند یک عروسک باربی شود؟: ترند تمام صورتی باربیکور همه را به خانه رویایی دعوت می کند

از کنار گذاشتن سوتین‌ها تا بدون شلوار: Gen Z جدیدترین نسلی است که در مد شورش کرده است

در اینجا به همین دلیل به نظر می رسد که باند فرودگاه ها، فرش های قرمز و پیاده روها کمتر از قبل شلوارها را می بینند.

روند “بدون شلوار” چیست؟

به نظر می رسد کایلی جنر، هیلی بیبر، بلا حدید و دیگر ستاره ها و افراد سرشناس مد نیز چنین فکر می کنند. آنها یک روند مد Gen Z را آغاز می کنند که خانه را فقط با جوراب شلواری یا شلوارک شبیه لباس زیر ترک می کنند – بدون نیاز به لباس بیرونی. صدا خطرناک است؟ این تازه‌ترین روشی است که این نسل از لباس‌های خلاقانه برای شورش استفاده می‌کند.

بینکلی به شوخی می گوید: «اگر این کار را در دفتر انجام می دادید، این همان کابوس است. اما در حالی که این یک روند کاملاً مد NSFW است، با توجه به استانداردهای دنیای مد بسیار ناپسند نیست.

جولیا فاکس "بدون شلوار»  به جوایز مد CFDA 2022 نگاه کنید.

او خاطرنشان می کند که بهتر است این آزمایش مد را برای یک شب بیرون نگه دارید. برای الهام بیشتر، به افراد مشهوری که این روند را به بهترین شکل تکان می دهند، نگاه کنید. اسماعیل به فاکس به عنوان تأثیرگذار مد اشاره می کند تا اعتماد به نفس را تجسم کند.

شلوار نداره مشکلی نداره؟

اسماعیل به شوخی می‌گوید: «من با همکارانم می‌خندیدم، «وای خدای من، امیدوارم در حالی که با این شورت ریز راه می‌روم، هیچ‌کس بالاتر مرا نبیند». من فکر می‌کنم وقتی یک سلبریتی نیستید قطعاً مشکل است، اما قطعاً چیزی است که اگر بخواهید همچنان می‌توانید آن را کشف کنید.»

آیانا اسماعیل، دستیار تحریریه در تین ووگ که خود را “ژنرال Z” می‌خواند، می‌گوید: «ما به این‌که همه چیز را به سطح بعدی می‌بریم، معروف هستیم. “به همین دلیل است که ژنرال Z از روندهایی مانند این لذت می برد: زیرا ما می گوییم، “خوب، این به نظر دیوانه کننده است و من ایده چنگ زدن به این جنون را دوست دارم.” … احساس بسیار متفاوتی دارد و احتمالاً چیزی است که احساس سرکشی می کند.”

روند “بدون شلوار” فقط برای ژنرال Z نیست – همه از کیم کارداشیان گرفته تا تیلور سویفت تا تسا تامسون و ریتا اورا در آن حضور دارند. اما افراد غیر مشهوری که از آن استقبال می‌کنند، جوان‌تر می‌شوند و کارشناسان مد می‌گویند که این برند برای این نسل است، که قبلاً با استفاده از سوتین‌ها آزمایش کرده‌اند.

ما هفته مد و مدل‌های معروف را داریم که باید از این ظاهری که به مردم عادی سرازیر شده است تشکر کنیم. طراحانی مانند Bottega، Miu Miu و Burberry دیدگاه‌های متفاوتی را از ظاهر بدون شلوار به نمایش گذاشتند، و بعد از آن زمان بود که تأثیرگذاران مد مانند Kardashian-Jenners، Hadids و Julia Fox آن را به پرطرفدارترین روند مد از زمان Barbiecore تبدیل کنند. .

بیشتر: همه می خواهند بر جهان تأثیر بگذارند: در درون شهرت، پول و تکامل تأثیرگذاران

آیا جرات دارید ترند بدون شلوار را امتحان کنید؟

مدل کیت ماس ​​یک ژاکت لحاف بابونه را روی یک کاغذ پوستی گله توس نقره ای از مجموعه لباس های زنانه Ghost Fall 1994 ارائه می دهد.

شکستن قوانین دقیقاً مفهوم جدیدی در مد نیست. انقلاب جنسی دهه 70 باعث شد که ظاهری بدون سینه بند ایجاد شود که مد و مد شده است.

مدل کیت ماس ​​یک ژاکت لحاف بابونه را روی یک کاغذ پوستی گله توس نقره ای از مجموعه لباس های زنانه Ghost Fall 1994 ارائه می دهد.

“تحقیر آمیز بود”: مشکلات تنوع مد هنوز وجود دارد – چگونه صنعت می تواند تکامل یابد

اسماعیل اخیراً به عنوان پروژه ای برای تین ووگ به مدت یک هفته مانند بلا حدید لباس پوشید که شامل بازسازی لباس کوتاه مردانه معروف حدید برای یک روز در دفتر بود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: کایلی جنر، هیلی بیبر و جن زد راک روند مد «بدون شلوار»





منبع

کریستینا بینکلی، روزنامه‌نگار قدیمی تجارت فرهنگ، می‌گوید: «مد فقط بیانگر چیزی است که به طور گسترده در فرهنگ می‌گذرد». ما در دوران قانون شکنی هستیم.»

اسماعیل می‌گوید: «سبک او بی‌وقفه خودش است. او بسیار متفکر است و حتی اگر (آنچه می‌گوید) درست نباشد، از خودش مطمئن است. تا زمانی که صاحب آن هستید، این واقعاً چیزی است که لباس را نگه می دارد.”

این می تواند به معنای چند انتخاب مد مختلف باشد، اما به یک لباس الهام گرفته از لباس زیر خلاصه می شود. برخی با پوشیدن جوراب شلواری به عنوان شلوار بیرون می آیند (سر و صدای چند سال پیش در مورد پوشیدن شلوار ساق شلوار را به خاطر دارید؟)، شورت مردانه بدون هیچ لایه ای روی آن (نگاه کنید به: حدید) یا یک لباس بدن به عنوان یک لباس کامل.

از آنجایی که فرهنگ‌سازان ژنرال Z، که قدیمی‌ترین آنها اکنون در اواسط دهه 20 زندگی خود هستند، به دنبال این هستند که نشانه‌های خود را نشان دهند، با یک چیز روبه‌رو می‌شوند که پیشینیان مد خود چنین نکرده‌اند: ماهیت زودگذر، بیش از حد اشباع و رقابتی اینترنت.

جولیا فاکس ظاهر “بدون شلوار” را به جوایز مد CFDA 2022 می آورد.

توانایی به‌روزرسانی مداوم جدول‌های زمانی به این معنی است که ما همیشه می‌پرسیم “چیز بزرگ بعدی چیست؟ لحظه ویروسی بعدی چیست؟” اسماعیل می گوید.

بینکلی می افزاید: “در بسیاری از این موارد، آنها آشکارتر از آنچه در لباس شنا بودند، نیستند.” برای کسانی از ما که عادت به دیدن آن نداریم، کمی تکان دهنده به نظر می رسد، اما اینها فقط قوانینی هستند که برخی در مقطعی وضع کرده اند.”