آدام کینزینگر، نماینده حزب جمهوری خواه می گوید که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در سال 2023 “اکثریت کاملاً غیر کارآمد” خواهند داشت و مک کارتی به عنوان رئیس مجلس “معادل سگی خواهد بود که ماشین را گرفت”.

زمانی که اکثریت 15، 20 نفری وجود دارد، افراد زیادی نیاز دارند تا رای رئیس مجلس آینده را رد کنند. اما زمانی که تقریباً سه، چهار، پنج است، می توانید آن را پیدا کنید – به همین دلیل است که من فکر می کنم دموکرات ها باید واقعاً رأی دهند. فکر کردن و فکر کردن به افراد کارگری مانند AOC و برخی از کسانی که هرگز به یک جمهوری خواه رای نمی دهند – یک جمهوری خواه را پیدا کنید که موافق باشد، سعی کنید چند جمهوری خواه را پیدا کنید که در سمت منتخب هستند و سپس به آن شخص رای دهید. برای رئیس مجلس، او گفت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

“در اینجا پویایی در هیئت علمی است. بله، اندی بیگز [of Arizona] قرار است در مقابل او رقابت کند، که بی‌معنی است زیرا کوین اکثریت اعضای حزب را به دست خواهد آورد. او به 111 نیاز دارد. این کار انجام خواهد شد. سوال این است که آیا می‌توانید به 218 روی زمین برسید، زیرا این چیزی است که به آن نیاز دارید.

اما علی‌رغم اکثریت جدید مجلس نمایندگان، حزب جمهوری‌خواه لبه نازکی خواهد داشت و حزب در حال حاضر برتری 219-211 را دارد و تنها تعداد کمی از مسابقات باقی مانده است.

آدام کینزینگر

کینزینگر گفت که سخنرانان گذشته حزب جمهوری خواه مهارت های قانون گذاری قابل توجهی داشتند، اما همچنان برای جمع آوری آرا در مورد چندین موضوع کلیدی، حتی با تعداد اعضای حزبی بزرگتر، تلاش می کردند.

کینزینگر سپس گروه فوق محافظه کار آزادی را به عنوان “باشگاه آزادی” مورد انتقاد قرار داد و گفت که برای بسیاری از اعضای آنها، ایدئولوژی آنها “هیچگاه مبتنی بر اصول” نبوده بلکه ریشه در کسب شهرت دارد.

بیایید به الیز استفانیک نگاه کنیم، که فکر می‌کنم احتمالاً به این فکر می‌کند، “خوب، اگر کوین پایین بیاید، من می‌توانم سخنران بعدی باشم.” او فوراً با نداشتن موج قرمز، تأیید خود را از دونالد ترامپ توییت می‌کند. او گفت.

جمهوری خواهان این هفته پس از به دست آوردن 218 کرسی خود در این مجلس 435 عضوی، اکثریت را در مجلس نمایندگان آمریکا به دست آوردند و بیش از یک هفته پس از انتخابات میان دوره ای، مجلس پایین را از حزب دموکرات خارج کردند.

و به گفته آدام کینزینگر، نماینده جمهوری‌خواه از ایلینویز – یکی از اعضای برجسته کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان که در پایان کنگره فعلی بازنشسته می‌شود – پس از تشکیل جلسه جدید در ژانویه 2023، حزب “اکثریت کاملاً غیرکارکردی” خواهد داشت.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی از کالیفرنیا، پس از کسب نامزدی برای رئیس مجلس نمایندگان در نشست رهبری حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان در کنگره در 15 نوامبر 2022، وارد می شود تا با خبرنگاران صحبت کند. و رئیس کنفرانس جمهوریخواهان مجلس نمایندگان الیز استفانیک، RN.Y.AP Photo/ پاتریک سمانسکی

“[John] بونر یکی از بهترین ها در کاهش معاملات بود. او مبارزه کرد. پل رایان سیاست را می دانست. او مرد معتدل و خوبی بود. این نماینده کنگره گفت: “کوین مک کارتی با مشکل مواجه خواهد شد.”

کینزینگر که برای اولین بار در سال 2010 انتخاب شد و قبلاً به مک کارتی نزدیک بود، دوست سابق خود را که در موقعیت حساس تلاش برای راضی کردن اعضای راست افراطی، جریان اصلی محافظه‌کار و میانه رو گروه خود با اکثریت ناچیز – دورنمای دشواری است – سرکوب کرد. برای هر قانونگذار جمهوری خواه در رهبری.

نماینده آدام کینزینگر، نماینده ایالتی، در حالی صحبت می کند که کمیته منتخب مجلس در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده در 21 ژوئیه 2022 جلسه استماع در واشنگتن دی سی برگزار می کند.AP Photo/J. اسکات اپل وایت

  • وی سپس به انتقاد از الیز استفانیک، نماینده نیویورک پرداخت، که سال گذشته پس از اینکه نماینده کنگره وایومینگ علیه ادعاهای نادرست انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نقش وی در 6 ژانویه صحبت کرد، جایگزین لیز چنی به عنوان رئیس کنفرانس جمهوریخواهان مجلس شد. 2021.

    کوین مک کارتی

    «این یک اکثریت کاملاً غیرکارکردی است، زیرا – من در اینجا زندگی کرده ام – در کجا [Republicans] می خواهند هزینه اوباماکر را کاهش دهند. “خب، ما آن را به اندازه کافی کم نمی کنیم.” یا اگر می‌خواهیم فقط بودجه را تصویب کنیم، باید بودجه اوباماکر را کاهش دهیم زیرا 10 جمهوری‌خواه حاضرند به یک لایحه محافظه‌کار رای منفی بدهند، بنابراین افراد کافی برای انجام آن نداریم. اگر به یک یا دو نفر می رسید، هر فرد اکنون قدرت یک سناتور را دارد.”

    نماینده کنگره گفت: “کوین احتمالاً معادل سگی خواهد بود که ماشین را گرفت.”

او افزود: “این یک اکثریت ناکارآمد خواهد بود و کوین احتمالاً معادل سگی است که ماشین را گرفت.”

آدام کینزینگر، نماینده مجلس نمایندگان گفت که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در سال 2023 “اکثریت کاملاً غیر کارکردی” خواهند داشت.

  • نماینده کنگره ایلینوی بار دیگر تاکید کرد که مک کارتی – اگر رئیس مجلس شود – به عنوان اعضای گروه 220 یا 221 عضوی حزب جمهوری خواه، عملاً بر اکثر قوانین حق وتو خواهد داشت.

    کینزینگر، که در پادکست Bulwark چارلی سایکس در مورد پویایی های درونی حزب جمهوری خواه صحبت کرد، از جمله چالش هایی که کوین مک کارتی، رهبر اقلیت از کالیفرنیا در جمع آوری 218 رای لازم برای به دست آوردن برگه سخنران در صحن مجلس با آن مواجه است، گفت که اگر دموکرات‌ها امیدوارند مانع از سخنرانی مک کارتی شوند، باید در مورد وضعیت استراتژیک رفتار کنند.

    “این جایی است که می توانید قدرت را استخراج کنید. چرا مارجوری تیلور گرین فوق العاده از کوین حمایت می کند؟ او از کوین خوشش نمی آید. او به او قولی داده است. من به شما تضمین می کنم. چرا مت گاتز در برابر مارجوری تیلور گرین است؟ زیرا احتمالا کوین مک کارتی هنوز این کار را نکرده است. هر چیزی به او قول بدهد و ثانیاً او می خواهد از مارجوری تیلور گرین مشهورتر باشد.”

    اکنون هر فردی قدرت یک سناتور را دارد.

    در پادکست Bulwark چارلی سایکس، کینزینگر اضافه کرد که مک کارتی با یک لبه باریک GOP مبارزه خواهد کرد.

  • کینزینگر با کنایه گفت: «این نمی تواند برای یک مرد خوبتر اتفاق بیفتد. “من قبلا با کوین مک کارتی دوست خوبی بودم. او بزرگترین ناامیدی زندگی من بود.”