چرا دموکرات‌ها نسبت به قطع صلاحیت Medicaid از اورژانس بهداشت عمومی کووید گرم شدند؟

یکی از دستیاران جمهوری خواه سنا به پولیتیکو گفت: «دموکرات‌ها در قبال این موضوع آماده هستند. اما از آنجایی که دموکرات‌ها در این مورد سخت‌گیر هستند، از آن برای انجام یک معامله سخت استفاده خواهند کرد. واضح است که حمایت و باز بودن آنها از آن منوط به سرمایه گذاری مجدد پس انداز به روش دائمی در Medicaid است. سؤال این است: آیا آنها می‌توانند به اندازه‌ای برنده شوند که به دولت‌ها اجازه می‌دهند مردم را از لیست بیرون کنند؟»

همچنین به تغییر دموکرات‌ها دامن می‌زند: فشار مقامات بهداشتی ایالتی که در کنگره لابی می‌کنند تا به آنها تاریخ مشخصی بدهد که پس از سال‌ها تمدید لحظه آخری کاخ سفید، وضعیت کووید آنها به طور رسمی پایان خواهد یافت.

یکی از لابی‌گران صنعت بهداشت و آشنا به مذاکرات به پولیتیکو گفت: «راستش بگویم، از اینکه دموکرات‌ها تمایلی به بستن قرارداد در این مورد زودتر نداشتند، کمی متعجب شدم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد اورژانس بهداشت عمومی برای همیشه باقی بماند. و اگر هفته آینده تصویب شود، کنگره اساساً به ایالت ها اخطار 98 روزه خواهد داد.

کسانی که در مذاکرات شرکت می‌کنند هشدار می‌دهند که برخی جزئیات حل‌نشده باقی مانده‌اند و این معامله همچنان ممکن است از هم بپاشد زیرا قانون‌گذاران و کارکنان برای نهایی کردن لایحه عجله دارند، اما علاقه هر دو طرف در حال افزایش است.

در میان بحث‌های تنش‌آمیز درباره نحوه خرج کردن پس‌اندازهای حاصل از پایان سریع به بخش Medicaid از PHE، قانون‌گذاران همچنین در مورد اینکه آیا و چگونه نرده‌های محافظ برای محافظت از افرادی که کمی بیش از حد برای واجد شرایط بودن برای Medicaid درآمد دارند یا خیر، با مشکل مواجه شده‌اند. طرح بیمه درمانی خصوصی که می توانند در سال 2023 از عهده آن برآیند. طرفداران خارج از جمهوری خواه با همکاری نزدیک با کنگره استدلال کردند که اگر این نرده ها بسیار بالا ساخته شوند، این حرکت سیاست ممکن است درآمد فدرال را که در وهله اول بحث را پیش می برد، به همراه نداشته باشد.

انجام این کار باعث کاهش هزینه‌های فدرال برای Medicaid می‌شود و به ایالت‌ها اجازه می‌دهد تا افراد فاقد شرایط را از برنامه حذف کنند و ده‌ها میلیارد دلار برای دولت صرفه‌جویی کنند. همچنین به ایالت ها زمان بیشتری برای آماده شدن برای قوانین جدیدی می دهد که میلیون ها نفر را در خطر از دست دادن بیمه درمانی خود قرار می دهد، چیزی که مدیران ایالتی Medicaid از قانونگذاران خواسته اند.

رولینز هشدار داد که «همیشه خطر کلاهبرداری و سوء استفاده وجود دارد»، با این استدلال که ممنوعیت تماس و ارسال پیامک فقط باید برای دوره تعیین مجدد Medicaid لغو شود. اما ما باید از هر روشی برای دسترسی به افراد حاضر در برنامه استفاده کنیم.

جمهوری‌خواهان مدت‌هاست که خواستار پایان دادن به سیاست Medicaid در دوران کووید هستند که به ایالت‌ها بودجه بیشتری می‌دهد و آنها را از اخراج مردم از لیست منع می‌کند. اکنون، دموکرات‌ها آماده پیوستن به آنها هستند – چهار نفر از نزدیکان به مذاکرات به پولتیکو می‌گویند.

مذاکره کنندگان کنگره قرار است روز دوشنبه از متن لایحه هزینه های همه جانبه 2023 رونمایی کنند. قانون‌گذاران و کارکنان هفته‌ها برای یافتن راه‌هایی برای پرداخت هزینه‌های متعددی از برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی، مانند انعطاف‌پذیری دائمی سلامت از راه دور، ارائه پوشش طولانی‌تر Medicaid برای مادران جدید و اجتناب از کاهش برنامه‌ریزی‌شده در پرداخت‌های پزشکان، تلاش کرده‌اند، که باعث شده اعضای سابق دموکرات مقاوم به این موضوع بپردازند. نگاهی تازه به افزایش تاریخ پایان سیاست Covid-19 Medicaid حداقل سه ماه – تا 1 آوریل.

برایان بلیز، رئیس مؤسسه محافظه کار Paragon Health و یکی از دستیاران ارشد سابق جمهوری خواهان در سنا، گفت: “این فقط یک پرداخت هزینه است زیرا شما می خواهید مردم را از Medicaid حذف کنید.”دموکرات‌ها می‌خواهند این کار را سخت‌تر کنند، اما اگر محدودیت‌های زیادی بر توانایی ایالت‌ها برای انجام این کار اعمال کنند، مطمئن نیستم که چگونه ریاضی کار خواهد کرد. به علاوه، اگر مردم را به طرح‌های یارانه‌ای اوباماکر هدایت کنید، آن‌ها گران‌تر از Medicaid هستند.

جمهوری‌خواهان مدت‌هاست که خواستار پایان دادن به وضعیت اضطراری بهداشت عمومی برای کووید-19 شده‌اند و تعداد انگشت شماری از آرای موفق سنا را مجبور کرده‌اند که سپس در مجلس مسدود شد. در مقابل، دموکرات‌ها در بستن دست‌های دولت مردد بوده‌اند، زیرا ویروس همچنان هر روز صدها نفر را می‌کشد و موج زمستانی چندین بیماری سیستم پزشکی کشور را تحت فشار قرار می‌دهد.

جک رولینز، مدیر سیاست فدرال انجمن ملی مدیران مدیکید، به پولیتیکو گفت: «چیزی که سازمان‌های مدیکید ایالتی می‌خواهند، اطمینان از آنچه در راه است، است. این به ما کمک می‌کند تا برنامه‌های ملموس لازم را انجام دهیم تا مطمئن شویم که این امر به شکل منظمی اتفاق می‌افتد.»

ما در حال جدا کردن خط مشی واجد شرایط بودن مدیکید از اورژانس بهداشت عمومی هستیم. ما PHE را پایان نمی دهیم. ما به ایالت‌ها اطمینان می‌دهیم و به آنها جریانی تدریجی از بودجه و الزامات حفاظی می‌دهیم که از مردم محافظت می‌کند. این چیزی است که هم ایالت های دموکرات و هم جمهوری خواه درخواست کردند تا 90 میلیون نفری که در Medicaid ثبت نام کرده اند مطمئن شوند و در طول این اقدام عظیم محافظت شوند.

با این حال، اگر نرده‌های محافظ خیلی ضعیف یا وجود نداشته باشند، ایالت‌ها می‌توانند شاهد افزایش جمعیت بدون بیمه خود باشند، درست زمانی که بودجه دولتی کووید به پایان می‌رسد و افراد باید برای پوشش آزمایش‌ها، واکسن‌ها و درمان‌های این ویروس به برنامه‌های بهداشتی وابسته باشند. یکی از راهبردهای کاهش، بیمه‌گران و مقامات بهداشتی بر آن تاکید کردند: تغییری در قانون حمایت از مصرف‌کننده تلفنی که به برنامه‌های بهداشتی و آژانس‌های ایالتی اجازه می‌دهد با ساکنان تماس بگیرند و پیامک بدهند تا Medicaid را از دست بدهند تا آنها را از طریق گزینه‌هایشان راهنمایی کنند.

توضیح: این گزارش برای روشن شدن این موضوع به روز شده است که دفتر بودجه کنگره انتظار دارد وضعیت اضطراری بهداشت عمومی برای کووید در ماه ژوئیه منقضی شود و تمدید دیگری را ممنوع کند.



منبع

دفتر بودجه کنگره غیرحزبی فرض می کند که وضعیت اضطراری بهداشت عمومی برای کووید در ماه جولای به پایان می رسد. قانونگذاران توافقی را برای انتقال پایان قوانین Medicaid به اول آوریل امضا کرده‌اند که به ایالت‌ها اجازه می‌دهد افرادی را که دیگر واجد شرایط نیستند، معمولاً به دلیل افزایش درآمدشان از فهرست حذف کنند.

بر اساس این قرارداد آزمایشی، بیشتر پول پس‌انداز شده صرف دو سیاست مدیکید می‌شود که دموکرات‌ها مدت‌ها به دنبال آن بودند: یک سال پوشش پس از زایمان برای مادران کم‌درآمد در ایالت‌هایی که قبلاً آن را ارائه نکرده‌اند و یک سال پوشش مستمر برای کودکان در خطر از دست دادن بیمه سلامت

جمهوری‌خواهانی که برای توافق فشار می‌آورند به دموکرات‌ها یادآوری می‌کنند که بسته قانونی اولیه آن‌ها «بسازید بهتر» – که در نهایت به قانون کاهش تورم تبدیل شد و امسال پس از کاهش قابل‌توجهی به تصویب رسید – شامل کاهش وضعیت اضطراری بهداشت عمومی به عنوان پرداختی بود. برای.