پس از جدایی از حزب دموکرات، کیرستن سینما در حال تمیز کردن کمد لباس خود، به معنای واقعی کلمه، در بازار فیس بوک است.

اگرچه ممکن است برای یک سناتور در حال کار – که حقوق پایه سالانه او 174000 دلار است – عجیب به نظر برسد، اما این اولین باری نیست که سینما تیتر یک شلوغی غیرمتعارف را به خود اختصاص می دهد.

در سال 2021، سینما فاش کرد که به مدت دو هفته به عنوان کارآموز برداشت در یک کارخانه شراب سازی کالیفرنیا کار کرده است و بیش از 1100 دلار برای تجهیزات تمیز کردن و ضدعفونی کردن، دسته بندی میوه ها و مدیریت تخمیرها به دست آورده است.

حضور سینما در فیسبوک در بازار ابتدا توسط اسلیت گزارش شد و متعاقباً توسط یک خبرنگار آریزونا میرر تایید شد، که می‌گوید حدود 15 سال است که با Sinema در فیسبوک دوست بوده است. محدودیت درآمد کسب شده از خارج برای اعضای کنگره 29895 دلار است – و به نظر نمی رسد که سینما در سال جاری میلادی به این محدودیت نزدیک شده باشد.

سناتور آریزونا در حال حاضر تقریباً 85 مورد را در بازار فیس بوک فهرست می کند. طبق مشخصات شخصی او، بسیاری از مجموعه شامل لباس‌های دوچرخه‌سواری و لوازم جانبی برند مستقل Betty Designs است که شعار آن «Badass is beautiful» است. سایر اقلام موجود در حال حاضر شامل یک جفت کفش پاشنه دار Christian Louboutin (350 دلار)، یک ساعت Michele (150 دلار) و یک دوچرخه Triathlon Cervelo (با قیمت 7900 دلار) است.

طبق مشخصات خود، سینما پیش از این چندین حلقه اورا و ست های ایرپاد، یک دستگاه نسپرسو، یک چمدان Away و مقداری دکور کریسمس را فروخته است، جایی که او یک فروشنده بسیار مورد بررسی است. خریداران از قیمت گذاری، وقت شناسی و ارتباطات او تمجید کرده اند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

راه رفتن سینما با قاب گوشی صورتی و کیف برنزه

او در حال حاضر کفش های پاشنه بلند Louboutin، ساعت Michele و دوچرخه سه گانه 7900 دلاری را ارائه می دهد.

کیرستن سینما پس از قطع روابط با حزب دموکرات و ثبت نام به عنوان یک مستقل، و تضعیف اکثریت محدود سنا این حزب، کاری را انجام می دهد که بسیاری از ما پس از جدایی انجام می دهیم: کمد لباس خود را تمیز می کند.

سناتور کیرستن سینما، دی آریز.تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images