“همه حق دارند احمق باشند”

“نه، نه، نه، نکن – او را رها کن. بایدن گفت، او حق دارد که احمق باشد. بلافاصله مشخص نشد که چه چیزی باعث این هق هق شد یا آن شخص چه می گفت.

«آنها حق دارند ظالمانه باشند. بایدن در آن سخنرانی گفت: این یک دموکراسی است و همچنین گفت: «اخلاق خوب چیزی نیست که آنها تا به حال از آن رنج برده‌اند».

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبعدر یک نقطه یکی از حضار شنیده می شود که سعی می کند سخنرانی را مختل کند.

پرزیدنت بایدن روز دوشنبه در حین ایراد سخنانی در میلواکی ایالت ویس، به یک هوسباز پاسخ داد و گفت: «هرکسی حق دارد احمق باشد».

توقف بایدن در ویسکانسین تنها دو ماه قبل از انتخابات میان دوره ای نوامبر انجام می شود. تونی اورز، فرماندار ویسکانسین (D) و ماندلا بارنز، نامزد دموکرات سنا، به ترتیب خود را برای رقابت های برجسته با نامزد جمهوری خواه فرمانداری، تیم میشلز و سناتور ران جانسون (R-Wis.) آماده می کنند.

بایدن روز پنجشنبه در حین سخنرانی در تالار استقلال در فیلادلفیا نیز به معترضان پاسخ داد. هکلرز فریاد زد «اف جو بایدن» و عبارت ضد بایدن «بیا برویم براندون».

بایدن در روز کارگر به ویسکانسین سفر کرد تا در جشنواره کارگری میلواکی سخنرانی کند و در آنجا درباره حمایت خود از اتحادیه‌ها صحبت کرد و از پیروزی‌های قانون‌گذاری دموکرات‌ها مانند بسته کمک‌های کرونا در سال گذشته و لایحه سرمایه‌گذاری در تولید نیمه‌هادی‌های داخلی که ماه گذشته امضا کرد، تمجید کرد.