نزدیک به 700 پیمانکار روسی از تیپ تفنگ موتوری 64 گارد جداگانه می خواهند از میدان جنگ فرار کنند.

جزئیات: رسانه ها به نقل از سربازان این تیپ می گویند که فرماندهی روسیه از خروج آنها از خاک اوکراین امتناع می ورزد – حتی سربازانی که قراردادشان با ارتش در ماه مه به پایان رسیده است.

روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. از Ukrainska Pravda حمایت کنید!



منبع

در طول حملات، فرماندهان سربازان را وادار می‌کردند که در مقابل خودروهای جنگی برای گزارش تصویری عکس بگیرند.

به همین دلیل برخی از پیمانکاران فرار می کنند و با پول خود راهی واحد نظامی خود می شوند تا در آنجا استعفانامه بنویسند. فرماندهی با وعده افزایش حقوق از 90 به 120 هزار روبل در ماه، سعی می کند سربازان را به ماندن متقاعد کند.

یکی از مصاحبه شوندگان اظهار داشت که سربازان روسی پس از دریافت دستور از 3 تا 4 خودرو با غیرنظامیان تیراندازی کردند.

عکس گویا: ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین

یکی از مصاحبه شوندگان شکایت می کند که ترک اوکراین غیرممکن است: “این غیرواقعی است. همه جا پست های بازرسی وجود دارد. مخالفان وظیفه شناس که ترک کردند گزارش آنها را معاون فرمانده آنها امضا کرده بود. فرماندهی ما آن را امضا نمی کند. فرماندهی نمی دهد. **** در مورد همه سربازان».

زمینه: در 15 اوت، خبرنگاران Vazhnie Istorii اسامی اشغالگران روسی را که مسئول جنایات در روستای Andriivka در منطقه کیف بودند، دریافتند. یکی از آنها به ارتکاب جنایات خود اعتراف کرد.

جدای از آن، در آندریوکا، فرماندهی نه تنها دستور کشتن غیرنظامیان را صادر کرد، بلکه به طور فعال خانه های غیرنظامیان را غارت می کرد. ویاچسلاو کلوبوکوف، معاون فرمانده عقب، یک ست شام را دزدید “به طوری که فرماندهی از غذاهای خوب غذا بخورد”، نه به ذکر یخچال، لپ تاپ و حتی میز و صندلی که از غیرنظامیان دزدیده شده است.

STANISLAV POHORILOV – جمعه، 19 آگوست 2022، 14:22

سربازان مصاحبه شونده نیز دست داشتن خود را در کشتار غیرنظامیان تایید کردند. آنها می گویند که از دستورات آزاتبک اوموربکوف، فرمانده تیپ پیروی کردند.

علاوه بر این، فرماندهی تیپ اطلاعات تحریف شده در مورد پیشرفت در جبهه را به فرماندهی بالاتر گزارش می کرد.

منبع: رسانه Vazhnie Istorii (داستان های مهم)

نزدیک به 700 پیمانکار از تیپ تفنگ موتوری 64 گارد جداگانه، که مسئول جنایات جنگی در منطقه کیف است، تلاش می کنند اخراج شوند و اوکراین را ترک کنند، اما موفق نمی شوند.