لحظه ای که اتاقی پر از حامیان فترمن ساکت شد

یکی از مجریان به دنبال توضیح درباره این سوال بود و اوز به جای اینکه موضع خود را به طور قطعی اعلام کند، فقط گفت که سه بار به این سوال پاسخ داده است.

ایری، پنسیلوانیا- در مناظره موردانتظار خود علیه دکتر مهمت اوز جمهوریخواه، از ستوان جان فترمن، فرماندار خواسته شد دو جمله متناقض را بیان کند: یکی می‌گوید هرگز از فرکینگ حمایت نکرده است و دیگری می‌گوید او همیشه از فرکینگ حمایت کرده است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

اوز گفت: «این یک برنامه تلویزیونی بود، درست مثل این که یک برنامه تلویزیونی است.

برخی از پاسخ ها به طور طبیعی برای فترمن به دست آمد، مانند پاسخی در مورد افزایش حداقل دستمزد فدرال به 15 دلار در ساعت. امید دموکرات همچنین با جمعیت حدود دوجین نفر از حامیان فترمن در ایری به دلیل پاسخ‌هایش در مورد مراقبت‌های بهداشتی و صدای زنگ‌هایی که اوز را به «10 عمارت غول‌پیکر» او زدند، امتیاز گرفت. جمعیت گاهی اوقات “چرند” را زمزمه می‌کردند و اوز در حین نوبت‌هایش برای سخنرانی سکوت می‌کرد، همه در حالی که در دفتر حزب دموکرات کانتی ایری که داخل و خارج آن با تابلوهای Fetterman پوشانده شده بود جمع شده بودند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

فترمن مناظره سه‌شنبه شب – تنها مناظره در رقابت‌های سنای پنسیلوانیا – را با هشدار به بینندگان آغاز کرد که در پاسخگویی به سؤالات با مشکل مواجه خواهد شد.

تصویر توسط لوئیس رندون/گتی

اوز همچنین در مصاحبه دوشنبه شب با تاکر کارلسون در فاکس نیوز، انتظارات را برای اجرای مناظره‌اش افزایش داد، و از الگوی مصاحبه‌اش عمدتاً از رسانه‌های دوستانه و پرهیز از در دسترس بودن رسانه‌ها در رویدادهای خود، که اغلب علنی نمی‌شوند، جلوگیری کرد. از قبل

سوالی در مورد اینکه آیا او بینندگان برنامه‌اش را در مورد مزایای برخی درمان‌های پزشکی اثبات‌نشده گمراه می‌کرد، همچنین به نظر می‌رسید که اوز را برانگیخت، زیرا به نظر می‌رسید که او تصدیق می‌کرد که برخی از توصیه‌های دکتر تلویزیونی‌اش همیشه درست نبودند.

اما مسائل سخنرانی فترمن به وضوح در سراسر مناظره وجود داشت، به ویژه در هنگام پرسش فرکینگ.

تصویر توسط لوئیس رندون/گتی

این هشدار به خوبی مورد توجه قرار گرفت، زیرا پاسخ‌های عمدی و گاهی درهم‌آمیز فترمن تلاش می‌کرد تا با تیک تاک ساعتی که طول پاسخ‌های او و اوز را تعیین می‌کرد، پیش نرود.

واضح است که اتاقی پر از حامیان فترمن که انتظارش را داشتند، پاسخی – یا اجرای کلی بحث – نبود. به نظر می‌رسید که لحظه شکستن به خوبی آسیب‌پذیری‌های گفتاری ستوان فرماندار پس از سکته مغزی وی در ماه مه، و همچنین دشواری سه‌شنبه شب او در مبارزه با حملات اوز را در حین مانور دادن به مشکلات پردازش شنیداری‌اش با زیرنویس‌های بسته نشان می‌دهد.

بیل تاربل، یکی از ساکنان ایری که در مهمانی ساعت حضور داشت، گفت که او فکر می‌کرد که اوز بیش از حد طفره رفت و به Daily Beast گفت: “فکر نمی‌کنم او به هیچ سوالی پاسخ دهد.” اما تاربل همچنین اعتراف کرد که بدیهی است که فترمن گاهی اوقات “به دلیل ناتوانی خود” با مشکل روبرو شده است.

او گفت: «فترمن تا جایی که می توانست خوب عمل کرد.

انتشار آنها با مصاحبه ای در NBC News آغاز شد که طی آن فترمن از زیرنویس برای برقراری ارتباط با خبرنگار استفاده کرد. او گفت که این سیستم به او اجازه می‌دهد تا سوالات را سریع‌تر بفهمد، زیرا به دنبال سکته مغزی خود در ماه مه، همچنان با پردازش شنوایی مبارزه می‌کند.

جان فترمن به‌روزرسانی مورد انتظار خود را درباره وضعیت سلامتی خود پس از سکته منتشر کرد

در حالی که او تلاش می‌کرد تا دو احساس متضاد را به چالش بکشد، یک مهمانی ناظر مناظره که تا حد زیادی شادی‌بخش بود و به اوز حمله می‌کرد، ساکت شد.

جیم ورتز، رئیس دموکرات های شهرستان ایری، قبل از مناظره به گروه گفت: «بیایید نیروها را جمع آوری کنیم. “مراقب مرد بزرگ باش، من مطمئنم که او امشب خوب خواهد شد.”

کمپین Fetterman نیز اخیرا منتشر شده است تبلیغی که در آن نامزد به سکته مغزی خود می پردازد، بهبودی خود را با دسترسی به مراقبت های بهداشتی و مرخصی خانوادگی گره زد.

او صادق است. یاسمین فلورس، یکی از اعضای شورای شهر ایری گفت: او گفته است که در مقابل دوربین سخنران عمومی خوبی نیست.

برای هفته‌ها، کمپین فترمن تلاش کرده است تا انتظارات را برای این مناظره، که تنها در رقابت‌های شدید سنا که پیش از انتخابات نوامبر برنامه‌ریزی شده بود، کاهش دهد.

کمپین اوز برای هفت مناظره با فترمن فشار آورد، اما نامزدها فقط با یک مناظره موافقت کردند. بی میلی فترمن به مناظره تبدیل به موضوعی مکرر برای اوز شد.

علیرغم شروع پراکنده رقابت ها و در ابتدا شکسته شدن پایه های حزب جمهوری خواه، کمپین اوز به آرامی از حمایت رای دهندگان بلاتکلیف از ماه سپتامبر و تا اکتبر برخوردار شد و طبق گفته ها، فاصله تقریباً 10 امتیازی را به میانگین کسری تنها 2.3 امتیاز کاهش داد. FiveThirtyEight. میانگین RealCelarPolitics باعث شد که فترمن تنها 1.3 امتیاز بیشتر شود تا وارد بحث شود.

نیاز فترمن به شرح بسته برای مناظره، هم به نقطه صحبتی برای جمهوری‌خواهان تبدیل شد و هم بخشی از استراتژی معاون فرماندار برای کاهش توقعات در آستانه شب بزرگ.

فترمن گفت: “اوه، من از فرکینگ حمایت می کنم، و، من از فرکینگ حمایت نمی کنم، و ایستاده ام، و از فرکینگ حمایت می کنم.”

برخی از بینندگان به سمت یکدیگر چرخیدند و صورت خود را به هم می‌کشیدند و دندان‌هایشان را به هم می‌فروختند. حتی یک نفر پشت سرش ناله می کرد.

در ماه آوریل، فترمن در مناظره های تلویزیونی علیه نماینده ایالتی کانر لمب (D-PA) و نماینده ایالتی مالکوم کنیاتا، که هر دوی آنها رونق های لفاظی صیقلی تری در اختیار داشتند، اجراهای کاملاً صافی ارائه کرد.

با این حال، اجرای مناظره اوز نیز بی عیب و نقص نبود.

فترمن به عنوان یکی از طرفداران نیویورکی یانکیز، اوز را در گذشته تاریک خود ترول می کند

سپس کمپین Fetterman به‌روزرسانی وضعیت سلامتی وی را منتشر کرد، با پزشک نامزد گفت: «او به خوبی پس از سکته مغزی خود بهبود می‌یابد و سلامت او همچنان رو به بهبود است»، علی‌رغم وجود مشکلات طولانی در پردازش شنوایی.

کمپین در یادداشتی به خبرنگاران گفت: “ما قبول خواهیم کرد – این قالب جان نیست.” به بحث‌های انتخابات مقدماتی اوایل امسال نگاه نکنید.»

سرانجام روز دوشنبه، یک روز قبل از مناظره، کمپین Fetterman یادداشتی را برای خبرنگاران ارسال کرد که در آن استدلال می‌کرد که اوز در دهه‌های خود به عنوان یک سلبریتی تلویزیونی «مزیت بزرگی دارد».

در مقطعی از او به طور مشخص پرسیده شد که آیا از ممنوعیت ملی سقط جنین سناتور لیندسی گراهام پس از 15 هفته حمایت می کند یا خیر. اوز گفت که تصمیمات مربوط به سقط جنین را به ایالت‌ها واگذار می‌کند، شاید به او پیشنهاد دهد که رای منفی خواهد داد، اما در هیچ نقطه‌ای واقعاً این را نگفته است. جمعیت ایری غرغر می‌کردند و یکی از تماشاچیان فریاد می‌زد: «بله یا نه!»

جکی کوچینیچ در این گزارش مشارکت داشت.

در حالی که کمپین اوز سلامتی او را به سخره می گیرد، فترمن از گاف “وگنرز” استفاده می کند

رای‌گیری زودهنگام در پنسیلوانیا آغاز شده است و رای‌دهندگان نیز می‌توانند درخواست رای‌گیری غیابی کنند و به محض اینکه دوست دارند، انتخاب خود را انجام دهند.

سخنرانی متوقف شده فترمن کاملاً در تضاد با سرعتی بود که اوز در پاسخ‌هایش می‌دوید و گاهی به سرعت حراج‌ده‌ها نزدیک می‌شد.

فترمن، گفت: «ممکن است برخی از کلمات را در این مناظره از دست بدهم، دو کلمه را با هم مخلوط کنید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.