فرماندهی مرکزی نیروی تفنگداران دریایی سرگروهبان خود را اخراج کرد

گیلبرت گفت که دلیل اخراج “از دست دادن اعتماد و اطمینان” بوده است.

«زنجیره رهبری جمعی فرماندهی تا زمان یک گروهبان جدید، تمامی وظایف مرتبط را بر عهده گرفته است. گیلبرت گفت: سرگرد پست شده است.

فرماندهی مرکزی نیروی تفنگداران دریایی در پایگاه نیروی هوایی مک‌دیل، فلوریدا مستقر است و جزء تفنگداران دریایی فرماندهی مرکزی ایالات متحده است که حوزه مسئولیت آن شامل 21 کشور در خاورمیانه و نزدیک است.

این فرماندهی به تایمز تفنگداران دریایی تایید کرد، فرماندهی مرکزی نیروی تفنگداران دریایی، تفنگدار ارشد خود را اخراج کرد.

از جمله جوایز شخصی وی می توان به مدال خدمات شایستگی با یک ستاره طلا به جای جایزه دوم، مدال تقدیر نیروی دریایی با چهار ستاره طلا به جای جایزه پنجم با دستگاه شجاعت، مدال دستاورد نیروی دریایی و تفنگداران دریایی با یک ستاره طلا به جای جایزه دوم اشاره کرد. ، روبان اکشن رزمی و مدال خدمات داوطلب برجسته، طبق بیوگرافی او.

پس از تبدیل شدن به گروهبان سرگرد در سال 2016، او به‌عنوان تفنگدار ارشد نیروی دریایی برای یگان‌هایی خدمت کرد که شامل نیروی ویژه هوایی-زمینی دریایی-پاسخ به بحران-فرماندهی مرکزی و هنگ 1 دریایی، لشکر 1 دریایی بود.

الینگتون در سال 1998 در سپاه تفنگداران دریایی نام نویسی کرد و طبق بیوگرافی رسمی او که در اینترنت یافت شد، خدمه خودروهای تهاجمی دوزیست شد.

تفنگداران دریایی به هر 3 استقرار پاسخ به بحران خود پایان می دهند

گیلبرت با استناد به تحقیقات در حال انجام در مورد موضوع مربوط به اخراج و احترام به روند قانونی، از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

تفنگداران دریایی تایمز تلاش کرد از طریق آدرس ایمیلی که در اینترنت پیدا شده بود برای اظهار نظر با الینگتون تماس بگیرد اما تا زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

او در ژوئیه 2022 سرگروهبان فرماندهی مرکزی نیروی تفنگداران دریایی شد.



منبع

گروهبان سرهنگ LL Gilbert سخنگوی تفنگداران دریایی در بیانیه ای که دوشنبه ارسال شد، گفت: سرهنگ دلوین الینگتون در 22 فوریه توسط فرمانده فرماندهی مرکزی نیروی تفنگداران دریایی، سرلشکر پل راک جونیور از سمت خود برکنار شد.