فراتر از «سبز»، استانداردهای جدید فعالیت در صنعت اسکی

معاون پایداری شرکت اسکی آسپن، که در همان نزدیکی نشسته و در حال خوردن یک تکه پیتزا است، می‌گوید که برای استراحتگاه‌ها کافی نیست که فعالیت‌های خود را در محل تغییر دهند تا «سبز» شوند.

سفر مشتریان منبع اصلی آلودگی مناطق اسکی است و سفرهای هوایی، به ویژه جت های شخصی، مقصر اصلی آن هستند. به عنوان مثال، مقامات فرودگاه گفتند که بیش از 80 درصد از پروازهای داخل و خارج از فرودگاه شهرستان آسپن پیتکین، جت های شخصی هستند. Schendler گفت: در حالت ایده‌آل، فرودگاه‌ها می‌توانند از جت‌های خصوصی مالیات بگیرند و این پول را در پروژه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری کنند. اما اداره هوانوردی فدرال همچنان یک سد راه است. قانون فدرال فرودگاه ها را از خرج کردن درآمد مالیاتی خارج از محل منع می کند. این امر پروژه های تجدیدپذیر را به محوطه فرودگاه محدود می کند و درآمد حاصل از آنها باید منحصراً در این تأسیسات استفاده شود.

آنها شرکت خود، Xcel Energy را تحت فشار قرار داده اند تا انتقال به انرژی تجدیدپذیر را تسریع بخشد. در اوایل سال جاری، ناتان و دیگر رهبران صنعت با کارکنان فرماندار دیدار کردند تا انتقال سریع به تولید ماشین‌آلات سنگین برقی در سراسر ایالت را تشویق کنند. و پس از تماشای یک لایحه فدرال که در نهایت به قانون کاهش تورم تبدیل شد، ناتان و مدیر عملیاتی، آلن هنسروت، مقاله‌ای را با هم نوشتند و نامه‌هایی را برای هیئت کنگره کلرادو ارسال کردند.

گفت: “اگر می خواهیم از مهمانان خود بخواهیم که بهتر باشند، از مهمانان خود می خواهیم که با رهبری خود صحبت کنند، ما مستقیماً با رهبری خود صحبت خواهیم کرد، قطعاً احساس می کنیم که ما نیز باید این کار را انجام دهیم.” مدیر پایداری مایک ناتان.

در بالای سر، WeatherNation در تلویزیون پخش می‌کند، فیلم طوفان‌های بزرگ سال گذشته را پخش می‌کند و تیتر می‌زند: «فاجعه ۲۰۲۲ میلیارد دلاری».

آسوشیتدپرس از بنیاد خانواده والتون برای پوشش سیاست های آب و محیط زیست حمایت می کند. AP تنها مسئول تمام محتوا است. برای همه پوشش های زیست محیطی AP، به https://apnews.com/hub/climate-and-environment مراجعه کنید.



منبع

در حالی که آسپن هنوز نتوانسته است بر FAA پیروز شود، راهی برای تحت تاثیر قرار دادن شرکت محلی خود، صلیب مقدس، که برق بیش از ده شهر را علاوه بر استراحتگاه کوهستانی ویل در امتداد کریدور بین ایالتی-70 تامین می‌کند، پیدا کرد. حدود 15 سال پیش، Schendler شروع به تماس با محلی‌های دوستدار محیط‌زیست کرد و آنها را تشویق کرد تا برای پست‌های هیئت مدیره این شرکت که در آن زمان حدود 10 درصد برق تجدیدپذیر تولید می‌کرد، شرکت کنند. امروز، هیئت مدیره مملو از اعضای طرفدار انرژی های تجدیدپذیر است که عمدتاً نتیجه لابی گری آسپن و سایر فعالان است. این ابزار تقریباً 50/50 بین انرژی‌های تجدیدپذیر و سوخت‌های فسیلی تقسیم می‌شود و تا سال 2030 به 100 درصد انرژی‌های تجدیدپذیر متعهد است.

در حالی که بسیاری از مسائل زیست‌محیطی که شرکت‌ها می‌توانند از آن استقبال کنند، Schendler می‌گوید تمرکز باید بر کاهش انتشار باشد تا اطمینان حاصل شود که دمای جهانی بیش از ۲ درجه سانتی‌گراد (۲.۷ درجه فارنهایت) در مقایسه با دوران پیش از صنعتی شدن افزایش نمی‌یابد. این افزایش در حال حاضر حدود 1.1 درجه سانتیگراد (2 درجه فارنهایت) است و دانشمندان آب و هوا هشدار می دهند که با افزایش آن، رویدادهای شدید آب و هوایی نیز افزایش می یابد.

حدود یک دهه پیش، منطقه اسکی از صرف هزاران دلار در سال برای حذف برخی از انتشار کربن با پرداخت اعتبارات کربن به جای تامین مالی یک موقعیت کارکنان متمرکز بر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در محل تغییر کرد.

دانکن گفت: “مسئولیت من است که کاری در مورد آن برای استراحتگاه، جامعه و ایالت ما انجام دهم.”

با تشویق مالک شرکت کوهستان آلترا و گروه فعال آب و هوا از زمستان های ما محافظت کنید، او نامه ای به مانچین نوشت. چند روز بعد، او از این لایحه حمایت کرد. دانکن گفت که نمی داند آیا نامه او در تصمیم سناتور نقشی داشته است یا خیر، اما خوشحال است که او صحبت کرده است.

ال جوج که با همسرش کت صاحب و اداره این تجارت است، خود را یک واقع گرا می داند. او سعی نمی‌کند از بارش برف جلوگیری کند – کاهش گسترده انتشار گازهای گلخانه‌ای در سرتاسر جهان برای کند کردن گرمایش جهانی لازم است – بلکه استانداردی را برای نحوه عملکرد کسب‌وکارها به گونه‌ای تعیین می‌کند که به منابع طبیعی احترام گذاشته و از تنوع زیستی محافظت کند.

Snowshoe Mountain یک پیست اسکی در غرب ویرجینیا است که هنوز تا حد زیادی از سوخت های فسیلی تامین می شود. از آنجایی که لایحه آب و هوا تابستان گذشته در کنگره متوقف شد، مدیر عامل شرکت پتی دانکن احساس کرد که نیاز به مشارکت دارد. او خود را یک فعال نمی‌داند، اما می‌خواست وقتی یکی از سناتورهای ایالتش، جو مانچین، از صنعت زغال‌سنگ ایالت دفاع می‌کرد و قانون را زیر پا گذاشت، صحبت کند. دانکن تعجب کرد، صنعت پر رونق فضای باز، که تأثیر منفی از سوزاندن سوخت های فسیلی دارد، چطور؟

بسیاری از اسکی بازان چنین تلاش هایی را تحسین می کنند و می خواهند مناطق اسکی مورد علاقه آنها نقشی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی داشته باشد – با یک هشدار مهم.

Auden Schendler گفت: «اگر شما یک پیست اسکی هستید و به تغییرات آب و هوایی اهمیت می دهید یا ادعا می کنید که به تغییرات آب و هوایی اهمیت می دهید، قطعاً باید از کاهش ردپای کربن شما فراتر رود. “اگر مدیر عامل شما در مورد آب و هوا به طور عمومی یا در یک مقاله صحبت نکرده است، شما یک شرکت سبز نیستید.”

زانکا گفت که فکر می‌کند زیرساخت شارژ در مناطق اسکی می‌تواند به تشویق خریداران مردد برای خرید خودروی برقی کمک کند. زانکا گفت: «اگر می‌توانید تا اینجا رانندگی کنید، شارژ کنید، برگردید، مشکلی نیست، این کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

____

Vail Resorts که دارای 37 منطقه اسکی در سه کشور است، این کار را با یک مزرعه بادی در نبراسکا انجام داده است و یکی از پنج شریک یک آرایه خورشیدی جدید در سالت لیک سیتی است. قراردادهای خرید برق به Vail کمک کرده است تا 100٪ برق تجدیدپذیر برای تمام استراحتگاه ها و مناطق اسکی خود در آمریکای شمالی و 96٪ در سطح بین المللی برسد.

حوضه آراپاهو یک منطقه اسکی است که چنین تلاش هایی را در ایالات متحده رهبری می کند. این کوه که در بالای شکاف قاره‌ای صخره‌ای و بادگیر در مرکز کلرادو قرار دارد، موقعیت نسبتاً خوبی برای تحمل فصل گرمتر و کوتاه‌تر زمستان دارد. ارتفاع زیاد، که دما را خنک‌تر نگه می‌دارد و زمان ماندن برف روی زمین را طولانی‌تر می‌کند، بلیط طلایی آن است. اما از آب و هوای شدید مصون نیست: تماس‌های نزدیک همراه با آتش‌سوزی‌های جنگلی و پس از آن رانش گل را تجربه کرده است که در سال ۲۰۲۱ یک پارکینگ مجاور دامنه‌های آن را از بین برد.

قاضی که به طور مشابه در کار سیاست گذاری فعال است، سازمانی را اداره می کند که در حال مطالعه نبود حمل و نقل عمومی در منطقه است و انتظار دارد به زودی با مقامات فرانسوی برای یافتن راه حلی لابی کند. قاضی گفت که یک مسیر قطار از طریق آلپ شمالی گزینه حمل و نقل عمومی مستقیم تری را فراهم می کند که می تواند تعداد پروازهای ورودی را کاهش دهد.

مولینا گفت که گام‌های بعدی «هر چیزی و هر چیزی است که استراحتگاه‌ها می‌توانند نه تنها از قدرت سیاسی خود بلکه از قدرت خود به عنوان مصرف‌کنندگان بزرگ برای کمک به اجرا و تحقق وعده قانون کاهش تورم استفاده کنند». او نسبت به مخالفت های محلی با پروژه های انرژی تجدیدپذیر هشدار داد و گفت که استراحتگاه ها می توانند تأثیر زیادی در حمایت از مجوزهای لازم برای این پروژه ها داشته باشند، علاوه بر این که از هر اعتبار موجود به تنهایی بهره می برند.

لایحه آب و هوا تصویب شد و به قانون تبدیل شد. در نتیجه، بودجه فدرال رکورددار اکنون برای خانوارها و مشاغل برای کربن زدایی ساختمان ها و حمل و نقل در دسترس است. اما ماریو مولینا، مدیر اجرایی Protect Our Winters، می گوید که کار تازه شروع شده است.

ناتان گفت: “لگد زدن به قوطی برای یک جلسه قانونگذاری دیگر تاثیرات مستقیم و منفی بر مشاغلی مانند ما خواهد داشت.”

از آنجایی که گرم شدن کره زمین در چند دهه آینده بسیاری از صنعت اسکی را از کار می‌اندازد، استراحتگاه‌ها شروع به پذیرفتن نقش فعالان آب و هوا در سالن‌های دولت کرده‌اند. این صنعت تنها بخش کوچکی از انتشار کلی گازهای گلخانه‌ای را به همراه دارد که باعث تغییرات آب و هوایی می‌شود، اما مسلماً تأثیر زیادی بر فرهنگ عامه و در دنیای تجارت دارد. در حالی که بسیاری از استراحتگاه ها بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود متمرکز هستند، برخی دیگر بسیار فراتر می روند و از نفوذ خود برای تغییر افکار عمومی و حمایت از قوانین آب و هوا استفاده می کنند.

آسپن، کلرادو (AP) – برف غلیظی می‌بارد زیرا اسکی‌بازان وسایل و اردک خود را به رستوران Sundeck می‌ریزند، یکی از اولین ساختمان‌های دارای گواهینامه کارآمد انرژی در ایالات متحده – این ساختمان در ارتفاع 11200 فوتی (3413 متری) بالاتر از سطح دریا در بالای کوه آسپن در کلرادو. اسکی‌بازانی که کلاه‌های روشن رنگی دارند، برای یک نقطه در بار حرکت می‌کنند، بدن‌شان با دیوارهای ضخیم و عایق‌شده و دیگ‌های چگالشی بسیار کارآمد گرم می‌شود.

اگر بتوانیم گرمایش را در دمای زیر 2 درجه سانتیگراد تثبیت کنیم، از رنج میلیاردها نفر جلوگیری خواهیم کرد. این عمیق است.

حوضه Arapahoe، که توسط مردم محلی به عنوان “A-bay” شناخته می شود، تا سال 2025 با اتکا به اعتبارات صندوق کربن کلرادو برای جبران مقداری گاز طبیعی و گازوئیل که در آن زمان همچنان در حال سوختن هستند، در حال تلاش برای انتشار خالص صفر است. . آنها همچنین قصد دارند تا آن زمان 75٪ از زباله های خود را منحرف کنند – آنها در حال حاضر از طریق برنامه های مختلف بازیافت و کمپوست به 50٪ رسیده اند. ناتان می‌گوید این تلاش‌ها به آن‌ها در هنگام تلاش برای منعطف کردن نفوذ خود از کوه نفوذ می‌کند.

یکی از راه‌هایی که آن‌ها برای انتقال به انرژی‌های تجدیدپذیر کار می‌کنند، شارژرهای جدید وسایل نقلیه الکتریکی نصب‌شده است. پس از یک روز در سراشیبی، کرت زانکا ساکن دنور به تسلای خود بازگشت که در یکی از پنج ایستگاه دو پورت واقع در ردیف جلوی پارکینگ کوهستان به صورت رایگان شارژ می‌شد.

آرچی بولگار، دانشجوی بریتانیایی که در ماه ژانویه با دوستانش از دانشگاه بنتلی بوستون در تعطیلات در آسپن در ماه ژانویه در تعطیلات است، گفت: «تا زمانی که آنها صادق باشند و این کار را صرفاً برای نمایش انجام ندهند و در واقع تغییر چندانی ایجاد نکنند.

در آن سوی کشور، آسپن یک کیوسک در لابی هتل لایم لایت خود در پایه کوه اسنومس نصب کرده بود. کیوسک به مهمانان اجازه می‌داد تا یک کارت از پیش پرداخت شده برای سناتور بفرستند و او را تشویق به حمایت از این لایحه کنند.

قاضی گفت: «هرچه بیشتر به یک ضرورت فرهنگی تبدیل شود، تغییر سریع‌تر اتفاق می‌افتد و من فکر می‌کنم تجارت نقش بسیار مهمی در این فرآیند دارد.

راه دیگر برای سرعت بخشیدن به انتقال به انرژی های تجدیدپذیر از طریق قراردادهای خرید برق است. این زمانی است که یک کسب و کار یا شرکت برق متعهد به خرید مقدار مشخصی از انرژی از پروژه‌هایی است که هنوز ساخته نشده‌اند و بخشی از بودجه ساخت را تضمین می‌کنند.

در شمال آلپ فرانسه، اپراتور کلبه های مجلل Alikats نیز مشوق های مشتریان را به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر می بیند. آنها به مهمانانی که با قطار سفر می کنند، از خوردن گوشت خودداری می کنند یا در طول اقامت خود از جکوزی استفاده نمی کنند، تخفیف می دهند.