دو پدر در تعقیب و گریز خشمگین جاده ای از ماشین هایشان شروع به تیراندازی به یکدیگر کردند. پلیس گفت که هر دو دخترشان در نهایت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

Fox5 گزارش داد که دو دختر پس از تیراندازی پدرانشان به یکدیگر در جریان تعقیب و گریز خشمگین جاده ای در فلوریدا مجروح شدند.

Fox5 گزارش داد که پلیس در حدود ساعت 6 بعد از ظهر روز شنبه تماس هایی در مورد شلیک گلوله دریافت کرد. یکی از شاهدان به افسران گفت که آنها یک دوج رام مشکی و یک نیسان مورانو خاکستری را دیدند که گویی در “بازی موش و گربه” بودند.

کلانتر شهرستان ناسائو به Fox5 گفت که دو مرد ویلیام هیل، 35 ساله، و فرانک آلیسون، 43 ساله، به خاطر این حادثه که در 8 اکتبر رخ داد، متهم به اقدام به قتل شدند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

بیل لیپر، کلانتر ناحیه ناسائو، بیل لیپر، هفته گذشته در یک کنفرانس خبری گفت: «ممکن بود دو کودک مرده به خاطر دو مرد بالغ احمق باشند.

به گزارش خروجی، تعقیب و گریز با مشاهده یک خودروی گشت توسط دو راننده به پایان رسید.

کلانتر به فاکس 5 گفت که دختر 5 ساله هیل توسط اسلحه آلیسون از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دختر 14 ساله آلیسون در اثر اصابت ضربه به پشت از سقوط ریه رنج می برد.

Fox5 گزارش داد که هیل وقتی متوجه شد که دخترش مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، اسلحه خود را بیرون آورد و سپس چندین گلوله به سمت سدان آلیسون شلیک کرد که دخترش را مورد اصابت قرار داد.

گتی ایماژ

  • این افراد دستگیر و به اتهام اقدام به قتل متهم شدند.

Fox5 گزارش داد که دو مرد در یک حادثه خشم آشکار در جاده در فلوریدا شروع به تیراندازی به یکدیگر کردند.

  • لیپر گفت که هیل در وانت بار بود در حالی که آلیسون در حال رانندگی سدان بود. آن دو مدام جلوی هم رانندگی می کردند و ترمز می زدند. Fox5 گزارش داد که شخصی در کامیون هیل بر سر خودروی سدان فریاد زد که از آن عقب برود و پس از آن شخصی که در آن ماشین بود کامیون را “پرت کرد”. به گزارش فاکس 5، لیپر گفت که در پاسخ، شخصی در کامیون یک بطری آب به سمت سدان پرتاب کرد و سپس آلیسون به سمت سدان شلیک کرد و با سرعت رفت.

    نوار پلیس

    در این تیراندازی دختران هر دو مرد مجروح شدند.

  • لیپر گفت: “چه چیزی ترسناک تر از یک راننده دیوانه با تفنگ؟ دو راننده دیوانه با یک تفنگ.” “خوشبختانه، کسی در این حادثه کشته نشد، اما خیلی راحت می‌توانست اینطور شود، زیرا دو نفر احمقانه رفتار می‌کردند و اجازه می‌دادند که خلق و خوی آنها بهترین را از بین ببرد.”