ترامپ در مصاحبه هانیتی «کاملاً وحشتناک» بود

او گفت: “من فکر می کردم او کاملاً وحشتناک است.” او رئیس جمهور سابق ایالات متحده است. مثل آن رفتار کن او در آن مصاحبه حضور نداشت.»

مصاحبه هانیتی با ترامپ که دوشنبه شب در برنامه “هانیتی” فاکس پخش شد، جایی که رئیس جمهور سابق از سؤالات در مورد تحقیقات در مورد اسناد طبقه بندی شده کشف شده در ملک او در فلوریدا طفره رفت، و رد کرد که افرادش عکسی از او در حال تهدید آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن منتشر کرده اند. با چوب بیسبال و ران دیسانتیس (Ron DeSantis) فرماندار فلوریدا را هدف گرفت و گفت که او نمی توانست بدون تایید رئیس جمهور سابق در رقابت فرمانداری سال 2018 پیروز شود.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

شافتز همچنین از ترامپ به خاطر «نالیدن»، «بازی کردن کارت قربانی» و شکایت از اینکه فردی که او از او حمایت می‌کند، مانند دیسانتیس، ممکن است در رقابت‌های مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در سال 2024 علیه او نامزد شود، انتقاد کرد.

چافتز در برنامه «فاکس و دوستان» گفت: «من آن را تماشا کردم و فکر کردم «دونالد ترامپ کجاست؟» و افزود: «من دوبار به دونالد ترامپ رای دادم. من بارها از او دفاع کرده ام. من فکر می کردم او وحشتناک است. فکر می‌کنم این بدترین مصاحبه‌ای بود که رئیس‌جمهور انجام داد.»

یکی از همکاران فاکس نیوز و نماینده سابق جیسون چافتز (رئیس یوتا) روز سه شنبه از ترامپ رئیس جمهور سابق انتقاد کرد و گفت که او در طول مصاحبه خود با شان هانیتی از فاکس “کاملاً وحشتناک” بود.

مصاحبه ترامپ با هانیتی در بحبوحه دعوای افترا از طرف Dominion Voting Systems در رابطه با پوشش خبری فاکس نیوز از ادعاهای نادرست رئیس جمهور سابق مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات در طول چرخه 2020 انجام شد. ترامپ همچنین پیش از پخش این مصاحبه از فاکس نیوز به دلیل پوشش خبری DeSantis توسط این شبکه انتقاد کرده بود.