ترامپ در راهپیمایی 6 ژانویه سلاح را تشویق کرد، برای پیوستن به راهپیمایی با سرویس مخفی مبارزه کرد

هاچینسون گفت: ترامپ به کارکنان گفت: «برای من اهمیتی نمی‌دهد که آنها سلاح‌های پرتاب کننده داشته باشند. “آنها اینجا نیستند که به من صدمه بزنند.”

هاچیسون در مورد عدم تمایل ترامپ به انتشار بیانیه ای که از آشوبگران خواسته بود به خانه خود بروند، شهادت داد، حتی در حالی که قانونگذاران، کارکنان و مجریان شبکه فاکس نیوز از او خواسته بودند این کار را انجام دهد. وقتی بالاخره این کار را کرد، جمعیت در ساختمان کنگره آمریکا متفرق شدند.

جلسات قبلی افراد و رویدادهای آریزونا را نشان می‌دادند.

این اولین بار نیست که او افراد از جمله اعضای کلیدی دولت خود را که از او انتقاد می کنند، برکنار می کند. او بارها ادعا کرده است که آنها را به خاطر نمی آورد یا گفته است که مهم نیستند.

ویدئویی از داخل ساختمان کنگره در آن روز نشان می‌دهد که آنجلی با صدای بلند توییت ترامپ را می‌خواند و به مردم می‌گوید به خانه‌های خود بروند.

زمانی که او مکالمه را مدت کوتاهی بعد به میدوز گزارش داد، هاچینسون گفت که به او گفته است: “شاید در 6 ژانویه اوضاع واقعی و بسیار بد شود.”

با این حال، سرویس مخفی به طور رسمی نسخه هاچینسون از وقایع را رد نکرد. در بیانیه ای روز سه شنبه، رئیس ارتباطات این سازمان در بیانیه ای کتبی گفت: «سرویس مخفی ایالات متحده از زمان تأسیس کمیته منتخب در بهار 2021 با کمیته منتخب همکاری کرده است و به این کار ادامه خواهد داد، از جمله با پاسخگویی به این کمیته. کمیته در مورد اتهامات جدید در شهادت امروز ظاهر شد.

به ما کمک کنید برای شما بجنگیم و از روزنامه نگاری محلی حمایت کنیم. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

جیک آنجلی، مرد ققنوس که به چهره نقاشی شده شورش تبدیل شد که با سینه برهنه ملحق شد، خالکوبی های استادانه را به نمایش گذاشت و کلاه خزدار با شاخ بر سر داشت – و نیزه خود را در دست داشت.

هاچینسون به کمیته گفت که رودی جولیانی، وکیل ترامپ در 2 ژانویه درباره “رفتن به کنگره” در 6 ژانویه لاف زد و گفت که “روز بزرگی خواهد بود.”

جلسه استماع شورش در 6 ژانویه: رستی باورز، رئیس مجلس آریزونا شهادت می دهد

آنچه در اولین جلسه دادرسی 6 ژانویه رخ داد

آریزونا با جلسات دادرسی 6 ژانویه پیوند دارد

کسیدی هاچینسون، دستیار ویژه رئیس جمهور، گفت که سرویس مخفی به افراد حاضر در جمعیت هشدار داده است که چاقو، تفنگ دستی، تفنگ، اسپری خرس، نیزه و زره بدن دارند – و ترامپ اهمیتی نداد.

انترکین با پوشیدن لباس گلادیاتور به شورش پیوست که قرار بود از کاپیتان مورونی، شخصیتی از کتاب مورمون استفاده کند.

آنچه در اولین جلسه دادرسی 6 ژانویه رخ داد

برخلاف بخش اعظم شهادتش، هاچینسون گفت که حکایت درباره واکنش ترامپ در لیموزین دست دوم بوده و از سوی یکی از اعضای ارشد اطلاعات امنیتی ترامپ آمده است. ساعاتی پس از پایان شهادت او، به نظر می‌رسد که سرویس مخفی ایالات متحده اتهامات را پس می‌زند و برخی از مقامات می‌گویند این اتفاق رخ نداده و مایل به شهادت هستند.

یک مرد از شهر کاتن‌وود در شمال آریزونا، ناتان انترکین، 49 ساله، در نامه‌ای به یک قاضی فدرال پیش از صدور حکم گفت که برای «اعتراض به نتایج انتخابات 3 نوامبر 2020 و به نوعی، به نوعی، ذهن مردم را تحت تأثیر قرار داده است. کنگره.

هاچینسون، مشاور رئیس کارکنان کاخ سفید، مارک میدوز، چند قدم دورتر از دفتر بیضی شکل کار می کرد، به طور منظم با رهبران کنگره ملاقات می کرد و به طور معمول با مقامات ارشد دولت و خانواده ترامپ مشورت می کرد.

احضار شده: کلی وارد، رئیس حزب جمهوری خواه آریزونا توسط وزارت دادگستری در طرح انتخاباتی جعلی احضار شد.

هاچینسون گفت پت سیپولون، مشاور کاخ سفید در 3 ژانویه هشدار داد که او نگرانی های جدی در مورد برنامه رئیس جمهور برای حضور در کنگره در 6 ژانویه دارد و “ما باید مطمئن شویم که این اتفاق نمی افتد.”

آریزون نیزه را به کاپیتول می برد

شواهد ویدئویی از دادگاه منطقه ای ایالات متحده، جیک آنجلی را در میان افرادی که در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا یورش بردند نشان می دهد.

جلسه استماع روز سه شنبه، چند روز بعد از برگزاری پنجمین جلسه استماع کمیته، غافلگیرکننده بود. این هیئت برنامه ریزی کرده بود تا در حالی که شواهد جدید را بررسی می کند، تا ماه آینده متوقف شود.

ترامپ هیچ یک از ادعاهای هاچینسون را مستقیماً در پست های رسانه های اجتماعی خود مطرح نکرد.

ترامپ روز سه‌شنبه در پستی در شبکه‌های اجتماعی، هاچینسون را یک «کلاً جعلی» و «فاش‌کننده» رد کرد.

ترامپ در پستی گفت: «اگر احساس می کرد ما خیلی وحشتناک هستیم، چرا می خواست با ما همراه شود؟» “می فهمم که او خیلی ناراحت و عصبانی بود که نمی خواستم او برود یا عضو تیم شود. او خبر بدی است!”

هاچینسون گفت و هنگامی که تیم امنیتی ترامپ از ملاقات او با حامیانش در ساختمان کنگره جلوگیری کرد، او عصبانی شد، سعی کرد فرمان لیموزین ریاست جمهوری را از بین ببرد و گلوی یکی از ماموران سرویس مخفی را گرفت.

آنجلی از جمله چندین نفر از آریزونی‌هایی بود که در شورش در ساختمان کنگره ایالات متحده شرکت کردند، گفت که انگیزه آنها برای سفر به دی سی به دلیل وفاداری به ترامپ و احساس اینکه در نبردی برای اصلاح اشتباه انتخابات به او می‌پیوندند.

این مقاله در ابتدا در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: دستیار به پانل 6 ژانویه می گوید ترامپ با سرویس مخفی جنگید، می خواست به راهپیمایی بپیوندد



منبع

معاون رئیس کمیته، نماینده لیز چینی، نماینده R-Wyoming، گفت: “خانم هاچینسون در موقعیتی بود که اطلاعات زیادی داشت.”

در جلسه پنج‌شنبه گذشته، یکی از دستیاران سابق مارک میدوز، که رئیس دفتر ترامپ بود، در اظهاراتی شهادت داد که اندی بیگز، نماینده آریز، یکی از اعضای کنگره بود که خواستار عفو پیشگیرانه رئیس‌جمهور شده بود. بیگز این کار را رد کرد.

ترامپ: هاچینسون خبر بدی است

یکی از دستیاران ارشد کاخ سفید روز سه‌شنبه شهادت داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ترامپ اصرار داشت که به هواداران مسلح اجازه ورود به سخنرانی 6 ژانویه خود را بدهد و مصمم بود با آنها در ساختمان کنگره دیدار کند.

هاچینسون گفت، در حالی که افسران پلیس کنگره آمریکا غرق شده بودند و حامیان او شعار می دادند تا مایک پنس معاون رئیس جمهور را به دار آویختند، ترامپ گفت: “مایک شایسته آن است”.

هاچینسون که شاهد ستاره در جلسه استماع برنامه ریزی نشده کمیته منتخب مجلس نمایندگان بود که در مورد حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده تحقیق می کرد، گفت که ترامپ و نزدیک ترین متحدانش روزهای قبل این رویدادها را در تلاش برای عدم تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی کردند.

هاچینسون گفت که ترامپ همچنین یک بشقاب ناهار را به سمت دیوار اتاق غذاخوری وست وینگ پرتاب کرد، آن را شکست و سس گوجه فرنگی را روی دیوار پاشید.

یکی از حامیان مسلح ترامپ در میان جمعیت، نوک نیزه ای را که به میله پرچم شکل گرفته بود، تکان داد.

آنجلی آن نیزه را حمل کرد و پرچمی به آن بسته شده بود، زیرا حداقل از سال 2019 در تظاهرات در منطقه فینیکس حضور قابل اعتمادی پیدا کرد. ده ها تن از هواداران ترامپ در اعتراض به نتایج انتخابات، ساعت ها لابی آن ساختمان را اشغال کردند.

ترامپ گفت که فقط «چیزهای بسیار منفی درباره او» شنیده است.

علیرغم ادعای ترامپ در روز سه‌شنبه مبنی بر اینکه او به سختی هاچینسون را می‌شناسد، او همچنین گفت که شخصاً درخواست او را برای سفر با سایر کارکنان سابق به فلوریدا پس از تحلیف جو بایدن رد کرده است.

همان جلسه استماع، در 21 ژوئن، حماسه ای را آشکار کرد که چگونه هفت ایالت، از جمله آریزونا، فهرست های رقابتی از انتخاب کنندگان را به سنای ایالات متحده فرستادند با این فکر که می توانند به مایک پنس، معاون رئیس جمهور دلیلی بدهند تا صدور گواهینامه انتخابات را به تعویق بیندازند، یا ترامپ را اعلام کنند. برنده.

پنس از همراهی خودداری کرد، که شهادت نشان داد که باعث خشم جمعیتی شد که بیرون ساختمان کنگره جمع شده بودند.

راستی باورز، رئیس مجلس آریزونا، آر-مسا، در مورد فشارهایی که از سوی ترامپ و وکلای او، از جمله رودی جولیانی، دریافت کرده بود، شهادت داد تا مجلس قانونگذار به نحوی این ایالت را به عنوان یک پیروزی برای ترامپ معرفی کند. نتایج تایید شده انتخابات نشان داد که بایدن آریزونا را برعهده داشت، تنها دومین دموکراتی بود که پس از هری ترومن در سال 1948 چنین کرد.

شواهد ویدئویی از دادگاه منطقه ای ایالات متحده، جیک آنجلی را در میان افرادی که در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا یورش بردند نشان می دهد.