به گفته مشاور رئیس جمهور سابق و دوست میلیاردر، ترامپ به عنوان کسی تلقی می شد که نمی توانست به درستی «خاورمیانه» را بنویسد.

باراک در طول شهادتش فاش کرد که رابطه او با ترامپ خشم و موشکافی مشتریان شرکتش را برانگیخت و یادآور شد که این برای تجارت او “فاجعه بار” است.

مشاور سابق و دوست میلیاردر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا فاش کرد که برخی از مشتریان او در شرکت خصوصی املاک و مستغلات وی، هوش رئیس جمهور سابق را مسخره می کردند.

او به لابی غیرقانونی دولت ترامپ از طرف امارات متهم شده است.

  • در اقدامی مخاطره آمیز، تام باراک، موسس کلونی کپیتال، روز دوشنبه برای محاکمه جنایی خود در جایگاه ایستاد. این میلیاردر به لابی غیرقانونی دولت ترامپ از طرف امارات متحده عربی متهم شده است.

    همچنین به نظر می رسد که مشتریان باراک به توانایی های املایی ترامپ فکر چندانی نمی کردند.

    تام باراک، سرمایه‌دار میلیاردر، روز دوشنبه در جریان محاکمه جنایی خود در این موضع شرکت کرد.

  • به گزارش تایمز اسرائیل، باراک شهادت داد که مشتریانش مهارت های املای ترامپ را مسخره می کنند.

  • تام باراک دادگاه فدرال بروکلین را در 24 اکتبر 2022 در محله بروکلین نیویورک ترک می کند.مری آلتافر/AP

    • به گزارش تایمز اسرائیل، باراک شهادت داد که رئیس جمهور سابق به عنوان کسی که “نمی تواند “خاورمیانه” را بنویسد، دیده می شد. “این یک کابوس بود.”

      تام باراک

      علاوه بر این اتهامات مبنی بر اینکه او از ارتباط خود با ترامپ برای اعمال سیاست های مطلوب برای اماراتی ها استفاده کرده است، باراک به ممانعت از اجرای عدالت و دروغگویی به FBI متهم شده است.

      سرمایه گذار در ژوئیه 2021 متهم شد و خود را بی گناه دانست. وکیل باراک بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



      منبع

      باراک اولین بار در دهه 1980 با ترامپ دوست شد. یک منبع به سی‌بی‌اس نیوز گفت: مشخص نیست که این دو هنوز با هم دوست هستند یا نه، اما از زمان شروع محاکمه باراک در سپتامبر، حداقل یک بار با هم صحبت کرده‌اند.