اکنون که تاکر کارلسون فیلم 6 ژانویه دارد، ماجری تیلور گرین آهنگ خود را تغییر می دهد

فراخوان‌ها برای انتشار نوارها بخش اصلی تلاش برای بی‌اعتبار کردن کار کمیته 6 ژانویه کنگره بوده است. دریک ایوانز، قانونگذار سابق ایالت ویرجینیای غربی که اعتراف به اتهام جنایت برای نقش او در نقض 6 ژانویه و از آن زمان تاکنون کمپین کنگره را اعلام کرد، در دسامبر به هاف پست گفت که جمهوری خواهان کنگره “باید تحقیقات خود را در 6 ژانویه انجام دهند که در واقع به کجا می روند و حقیقت را جستجو می کنند، جایی که آنها خواهان انتشار 14000 ساعت فیلم ویدئویی از ساختمان کنگره هستند، نه تنها برای عموم، بلکه برای عموم مردم. به متهمان 6 ژانویه همانطور که طبق قانون اساسی موظف هستند انجام دهند.

کارلسون تئوری‌های توطئه را مبنی بر حمله 6 ژانویه مطرح کرده است – که تاکنون منجر به دستگیری صدها نفر و پیگرد موفقیت آمیز به اتهامات جدی شده است. شاملجنجال زاتوطئه – در واقع تنظیمی بود که هدف آن ترغیب حامیان ترامپ به نقض قانون بود.

تغییر گرین با توجه به گروه بزرگی از خبرگزاری ها که اخیراً خواستار دسترسی به فیلم شده بودند، قابل توجه تر است. ابراز نگرانی که «روایتی مبتنی بر ایدئولوژیک از رویدادی که قبلاً قطبی شده است در آگاهی عمومی جا خواهد گرفت». سی ان ان اشاره کرد که نماینده کنگره گفت که دفتر مک کارتی در حال کار است سخنان گزارش، برای انتشار این فیلم “به طور گسترده تر، فراتر از فاکس نیوز”. اما گرین توضیح بیشتری نداد و دفتر مک کارتی درخواست HuffPost را برای اظهار نظر پاسخ نداد.

گرین و دیگران از جمله نماینده مت گاتز (R-Fla.) توجه ویژه ای داشته اند ری اپسیکی از اعضای سابق گروه شبه‌نظامی Oath Keepers که در 5 ژانویه از دیگران خواست که «به ساختمان کنگره بروند» و او را سنگ بنای یک نظریه جناح راست می‌دانست که اپس به نوعی یک عامل فدرال است. Epps، در یک مصاحبه با کمیته 6 ژانویه، این موضوع را رد کرد و گفت که واقعاً معتقد است ترامپ قربانی یک انتخابات دزدیده شده است.

زمانی که دموکرات‌ها کنترل کنگره را در دست داشتند، مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا ماه‌ها را صرف انتشار غیرقانونی هزاران ساعت فیلم دوربین‌های امنیتی 6 ژانویه کرد.

گرین بود گزارش شده است در تصمیم کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) مبنی بر اجازه دسترسی انحصاری کارلسون به فیلم نقش داشته است، و او اکنون می گوید که انتشار برخی بخش ها به صورت عمومی “احمقانه” است.

کارلسون، به نوبه خود، قبلاً به گزارش ظاهراً تغییر دهنده روایتی که برای فیلم دوربین مدار بسته در اختیار دارد اشاره کرده است. هفته گذشته، او گفت که «باهوش‌ترین» تهیه‌کنندگانش به مدت یک هفته در حال بررسی این فیلم بوده‌اند، «به این چیزها نگاه می‌کنند و سعی می‌کنند بفهمند معنی آن چیست، و چگونه با داستانی که به ما گفته شده در تضاد است یا نه. بیش از دو سال ما فکر می‌کنیم که از جهاتی با این داستان در تناقض است.»

مربوط…





منبع

وزارت دادگستری باید بیش از 14000 ساعت ویدئوی نظارتی را منتشر کند که مالیات دهندگان قبلاً پرداخت کرده اند. [sic] زیرا به جای ایجاد یک نمای کنترل شده از 6 ژانویه که 6.1 میلیون دلار هزینه مالیات دهندگان داشت. گرین توییت کرد در ژوئیه 2021، چند ماه پس از حمله. سپس همه می توانند ببینند چه اتفاقی افتاده است. چه چیزی برای پنهان کردن وجود دارد؟»

“ما نمی توانیم امنیت ملی خود را از دست بدهیم” گرین به CNN گفت. «همه در کنگره موافق هستند. و من فکر می کنم مردم آمریکا موافق هستند. ما نمی خواهیم روسیه یا چین یا هر یک از این کشورهای دیگر بتوانند همه ورودی ها و خروجی های کنگره ما را مطالعه کنند. این احمقانه است.»

در سمت راست، مایک لیندل، نجیب بالش و سرمایه گذار تئوری توطئه انتخاباتی، تهدید کرده است که برای دسترسی به فیلم شکایت خواهد کرد. رولینگ استون گزارش دادو اریک بولینگ از نیوزمکس التماس کرد: «سخنران مک کارتی، صندوق ورودی من کاملاً باز است. … ما دوست داریم به آن دست پیدا کنیم.”

ستاره فاکس نیوز که اخیراً مشخص شد با دونالد ترامپ تماس گرفته است.اهریمنیبه طور خصوصی، بارها دولت فدرال را متهم کرده است که از تعقیب اغتشاشگران و فتنه گران 6 دی به عنوان پوششی برای ایدئولوژیک استفاده می کند.پاکسازیاز محافظه کاران، و به او زمینه ای داده شده است تا صداهایی را که ادعا می کنند این حمله در واقع یک «پرچم دروغین» بالقوه است که توسط ضد فاشیست ها یا تحریک کنندگان مجری قانون کاشته شده است، ایجاد کرده است.

این همان استدلال است دموکرات های کنگره در مورد ساخته اند مک کارتی نوارها را به کارلسون می دهد. گرین آشکارا اعتماد دارد که میزبان غالباً التهاب آور با مسئولیت پذیری ویدیوها را اداره می کند.

اما اکنون که جمهوری خواهان به تاکر کارلسون، ستاره فاکس نیوز دسترسی انحصاری به نوارها را داده اند، گرین آهنگ خود را از شعار قدیمی خود در مورد «رها کردن نوارها» تغییر داده است. اینجا، اینجا، اینجا و اینجا – به چیز دیگری

این موضع حتی برخی از شخصیت‌های فاکس نیوز مانند جرالدو ریورا را خشمگین کرد.مزخرفدر مورد پوشش کارلسون از تئوری های توطئه.

از قضا، اپس به کمیته گفت که او نیز به تئوری توطئه جناح راست معتقد است که ضدفاشیست ها گردهمایی 6 ژانویه را که ترامپ برای اهداف خود به دی سی احضار کرده بود، «ربوده اند».

«اگر واقعاً بخواهیم حقیقت 6 ژانویه را بدانیم، واقعاً آسان است. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که فیلم ویدئویی را منتشر کنیم و همه می توانند خودشان ببینند که دقیقا چه اتفاقی افتاده است. نماینده کنگره گفت ژوئن گذشته در طبقه مجلس.