میشل رودریگز با رفتن به سینما برای دیدن فیلم Fast Five متوجه شد که شخصیت “سریع و خشمگین” او در حال بازگشت از مردگان است.

لتی و دام در «سریع 9».تصاویر جهانی

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

به نظر می رسید که او تنها نبود.

در طی یک رویداد “Fast X”، میشل رودریگز نحوه بازگشتش برای “سریع 6” را به اشتراک گذاشت.

  • رودریگز در مورد عکس العمل خود و تماس فوری با دیزل که همچنین تهیه کننده Fast Saga است، گفت: “من فوراً تلفنم را برداشتم. من در پاریس هستم. من می خواهم “اوه، جهنم نه”.” “من با رفتن به سینما متوجه می شوم، وین؟”

    با اکران دهمین فیلم آینده در سینماها در 19 می، ماریا منونوس مجری رویداد از رودریگز پرسید که آیا “هنوز رویایی باقی مانده” برای انجام این فرانچایز وجود دارد یا خیر.

    رودریگز درباره‌ی ورود دیزل و تلاش برای بازگشت لتی به حماسه گفت: “این وین است.”

    این برای او خبری بود، زیرا شخصیت او در فیلم چهارم، “سریع و خشمگین” در سال 2009 در انفجار ماشین آتشین جان باخت.

    رودریگز پیش از دیدن «Fast Five» گفت که او و دیزل با مدیران یونیورسال در پورتوریکو ملاقات کرده‌اند. در آنجا، دیزل برای اولین بار ایده بازگرداندن لتی به جمع را مطرح کرد.

    رودریگز ادامه داد: “هیچ کس به من نگفت. کسی به من زنگ نزد. هیچ کس چیزی نگفت.” “من یک پایان برچسب را تماشا می کنم که می گوید: “آیا به ارواح اعتقاد داری؟”

    او گفت: “وین هم همینطور.” ما شخصیت‌های زن فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی در فرنچایز خود داریم و اکنون بری لارسون اضافه شده است تا به فهرست باورنکردنی اضافه شود. من دوست دارم ما را در یک «سریع» ببینم.»

    رودریگز افزود: «از عبور از مشعل هیجان زده هستم.

    وین دیزل، تایرس گیبسون، میشل رودریگز، لوئیس لتریر، لوداکریس و سونگ کانگ در مراسم تریلر معرفی فیلم

    مونیکا فوئنتس به بازگشت لتی به فرانچایز “سریع” در “Fast Five” اشاره می کند.تصاویر جهانی

    در حالی که ممکن است هنوز روی میز باشد، به نظر می رسد که آینده فرنچایز “سریع” ممکن است به سمت دیگری منشعب شود و جوان تر شود.

    رودریگز با رفتن به سینما برای دیدن “Fast Five” متوجه شد که شخصیت او از مرگ بازگشته است.

  • وقتی یکی از طرفداران فریاد زد: “همه بازیگران زن؟” رودریگز با اشاره به فیلم تمام زنانه «سریع» که بازیگران سال‌ها می‌خواستند، گفت: «نه».

    با این حال، در آن زمان، رودریگز فکر نمی کرد دیزل جدی باشد، زیرا شخصیت او مرده بود.

    وین دیزل، تایریس گیبسون، میشل رودریگز، لوئیس لتریر، لوداکریس، و سونگ کانگ در تریلر معرفی فیلم “Fast X” یونیورسال پیکچرز در Regal LA Live در 9 فوریه 2023 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کنند.مت وینکل مایر/جی/هالیوود ریپورتر از طریق گتی ایماژ

    رودریگز درباره واکنش آنها به پیشنهاد دیزل گفت: “همه خیلی گیج به نظر می رسند. همه تهیه کنندگان.” “کارگردان مانند “اما او مرده است!” چه خبر است؟”

    letty dom fast 9

    از تریلری که نمایش دادیم، به نظر می‌رسد که نسل بعدی خانواده «سریع» بخش بزرگی از آینده این فرنچایز خواهد بود.

    در طی یک رویداد تریلر برای قسمت دهم این فرنچایز، “Fast X” که Insider عصر پنجشنبه در لس آنجلس در آن شرکت کرد، رودریگز داستان چگونگی حمایت وین دیزل برای بازگرداندن بازیگر را به این فرانچایز و اینکه چگونه متوجه شد که قصد دارد به این فرانچایز بازگردد را بازگو کرد. با رفتن به نمایش عمومی فیلم 2013 در “سریع 6” حضور داشته باشید.

    او بلافاصله با وین دیزل تماس گرفت.

  • رودریگز قبلاً درباره بازگشت خود به این فرنچایز با محبت با MTV News و Yahoo صحبت کرده است. فیلم‌ها، می‌گویند: «می‌خواستند من را غافلگیر کنند». اما، روز پنجشنبه از LA Live Event Deck، این بازیگر با طرفداران کمی صریح تر بود.

    میشل رودریگز می‌گوید با تماشای پنجمین فیلم این حماسه در سینماها فهمید که در حال بازگشت به مجموعه «سریع و خشمگین» است.

    رودریگز گفت که دیزل به او گفت که می‌دانست این اتفاق می‌افتد.

    رودریگز در مورد اینکه چطور متوجه شد لتی در حال بازگشت به حماسه «سریع» است، گفت: «به شما قسم می‌دهم، من در پاریس بودم و برای دیدن «Fast Five» وارد می‌شوم، و آن موقع بود که خودم متوجه شدم.

    در ماه اکتبر، رئیس یونیورسال پیکچرز، دونا لنگلی به جیسون گوئراسیو از Insider گفت که “دوست دارد در آینده فرنچایز یک “Fast” زن ببیند.

    میشل رودریگز در جشن پخش تریلر «Fast X».استیو گرانیتز/فیلم مجیک از طریق گتی ایماژ