هواداران می گویند اظهار نظر “بی ادبانه” تری بردشاو به مربی چیفز، اندی رید، او را بازنده کرد.

هانت که هنوز آنجا ایستاده بود، با شنیدن این توهین بی بیان ماند، اما رسانه های اجتماعی پر سر و صدا بودند و برادشاو را نام هایی می خواندند که نمی توان در اینجا تکرار کرد.

هواداران فوتبال تقریباً یکصدا در رسانه های اجتماعی گفتند که بازنده های بازی یکشنبه سوپربول شامل تری بردشاو، پخش کننده فاکس اسپورت به دلیل اظهارنظر توهین آمیز او به مربی کانزاس سیتی چیفز، اندی رید در طول جشن بود.

برادشاو به تازگی مصاحبه با رئیس و مدیر عامل چیفز کلارک هانت را به پایان رسانده بود. او برای مصاحبه اش رفت تا رید را به جلوی صحنه شلوغ نزدیک کند.

برادشاو گفت: «بیا، این‌جا حرکت کن.»

تری برادشاو به طرز مضحکی بد است. و این از کسی می آید که در گذشته واقعاً او را دوست داشت. این باید آخرین سال او باشد… آیا می‌توانیم یک Fox GoFundMe راه‌اندازی کنیم تا این اتفاق بیفتد؟#NFL

پس از صحبت کوتاه آنها در مورد بازی، برادشاو به رید گفت: “یک چیزبرگر با ما داشته باشید.”

هر کس دیگری از تری برادشاو عصبانی شده است که به اندی رید گفته است که «بزرگ مرد» بعد از بازی «اینجا دست و پا بزند»؟ این مرد به تازگی تیمش را به یک قهرمانی سوپرباول هدایت کرده است، و در حالی که تلاش می کند جام را بپذیرد و موفقیت خود را جشن بگیرد، چاق می شود! پس جالب نیست.»

تنها افرادی که به نظر می رسید برایشان مهم نبود، طرفداران فیلادلفیا ایگلز بودند.

“مرد درشت هیکل. برادشاو به رید گفت و دستش را دراز کرد تا او را برای مصاحبه به جلوی صحنه ببرد.

نمونه ای از خشم:

و ادامه داشت و ادامه داشت. اما ما این کار را نمی کنیم.





منبع

اندی رید، سرمربی کانزاس سیتی چیفز، پس از شکست فیلادلفیا ایگلز با نتیجه 38-35 در بازی فوتبال Super Bowl LVII در روز یکشنبه، 12 فوریه 2023، در گلندیل، آریز، گوینده ورزشی فاکس، با تری بردشاو مصاحبه کرد.

«اینجا حرکت کن، برو چیزبرگر بخور؟ واقعا #تری برادشاو… این ممکن است صحبت در رختکن بین دوستان باشد اما نه در تلویزیون.”

اندی رید، سرمربی کانزاس سیتی چیفز، پس از شکست فیلادلفیا ایگلز با نتیجه 38-35 در بازی فوتبال Super Bowl LVII در روز یکشنبه، 12 فوریه 2023، در گلندیل، آریز، گوینده ورزشی فاکس، با تری بردشاو مصاحبه کرد.

برخی به طور مستقیم توییت کردند @NFLonFOX و از برادشاو خواست تا چکمه را بگیرد.

@FOXSports تری برادشاو را آتش بزنید. خوک Ageist به اندی رید برنده سوپربول پیشنهاد کرد که برای ماندن در بازی خیلی پیر شده است… او به مربی گفت که برای او «پرواز» کند: منزجر کننده. پیری و شرمساری چربی. هواداران لایق بهتری هستند. رید هم سایدلاین برادشاو. او یک احمق است.»

“در حالی که به نظر می رسد همه نظری در مورد برنامه نیمه وقت ریحانا دارند، در مورد تری برادشاو که مصاحبه ها را پشت تریبون انجام می دهد چطور؟ قرار دادن کسی که می داند چگونه مصاحبه کند ممکن است دفعه بعد ایده خوبی باشد.

تری برادشاو باید بازنشسته شود. گاهی اوقات، من نگران هستم که او مطمئن نیست کجاست. همچنین، من فکر می کنم او به سنی رسیده است که چیزهایی را که در فکرش است با صدای بلند می گوید در حالی که نباید آنها را بگوید. پسر من آن را گم کرده است. #تری برادشاو نیاز به بازنشستگی دارد بی ادب.»

بعد زمزمه کرد.

آیا این من هستم، اما آیا تری برادشاو در هنگام اهدای جام برای اندی رید تند تند نبود؟ چیزبرگر “اینجا ول کن” روی من؟ منظورم این است که چرا برای افراد دارای اضافه وزن مشکلی نیست. فقط گفتن.»