داده‌های پرواز نشان می‌دهد هواپیمای خطوط هوایی یونایتد که از مائوئی برخاسته بود تا 800 فوتی اقیانوس آرام سقوط کرد.

بر اساس گزارش ها، این هواپیما در حالی برخاست که هاوایی هوای طوفانی همراه با رگبار و رعد و برق در سراسر منطقه داشت. دفتر خدمات هواشناسی ملی در هونولولو. در 18 دسامبر، مائویی تحت کنترل بود سیل ناگهانی هشدارها، موج سواری بالا و باد هشدارها

داده های پرواز نشان می دهد که هواپیما در ساعت 2:49 بعد از ظهر به وقت محلی بلند شد و به ارتفاع 2200 فوتی رسید که ناگهان شیرجه زد و تا ارتفاع 775 فوتی بر فراز اقیانوس آرام سقوط کرد.

یونایتد با اداره هوانوردی فدرال و انجمن خلبانان خطوط هوایی “بر سر تحقیقاتی که در نهایت منجر به دریافت آموزش‌های اضافی خلبانان شد” هماهنگ شد.

این پرواز کمی بعد بهبود یافت و ارتفاع 2350 فوتی را به دست آورد، شیرجه و ریکاوری بر اساس داده ها کمتر از یک دقیقه طول کشید.

FAA گفت که خدمه پرواز این حادثه را به عنوان بخشی از یک برنامه گزارش داوطلبانه ایمنی به آن گزارش کردند و آژانس این حادثه را بررسی کرد و “اقدامات مناسب” را انجام داد.

داده‌های پرواز نشان می‌دهد که یک پرواز خطوط هوایی یونایتد در اواخر سال گذشته، کمی پس از برخاستن از مائویی، به ارتفاع 800 فوتی بالای اقیانوس آرام سقوط کرد.

این پرواز به سفر خود ادامه داد و در ساعت 9:03 شب به وقت محلی به سانفرانسیسکو رسید.

بر اساس داده ها، این فرورفتن باعث شد که هواپیما با سرعت عمودی نزدیک به 8600 فوت در دقیقه فرو رود.

این شرکت هواپیمایی گفت دو خلبان درگیر که تقریباً 25000 ساعت تجربه پرواز بین آنها دارند، به طور کامل با تحقیقات همکاری کردند و برنامه آموزشی آنها ادامه دارد. از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد این حادثه خودداری کرد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

بر اساس داده‌های فلایت رادار، یک وب‌سایت ردیابی پرواز، این افت تنها 71 ثانیه پس از پرواز UA 1722 United Airlines از فرودگاه Kahului در مائوئی به مقصد سانفرانسیسکو در 18 دسامبر رخ داد. این شیرجه اولین بار توسط The Air Current گزارش شد.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای اعلام کرد: «ایمنی همچنان بالاترین اولویت ما است.

یونایتد گفت پس از فرود در SFO، خلبانان “گزارش ایمنی مناسب” را ارائه کردند.