مقامات هشدار می دهند که افزایش احتمالی کووید در پاییز و زمستان می تواند منجر به 100 میلیون عفونت شود

کاخ سفید تلاش‌ها را برای تقویت آمادگی کشور افزایش داده و از کنگره خواسته است تا میلیاردها دلار برای خرید واکسن‌ها، داروهای درمانی و آزمایش‌های اضافی اختصاص دهد، اما بودجه اضافی اضطراری نامشخص است. بایدن 22.5 میلیارد دلار برای کووید-19 درخواست کرده است. به گفته تایمز، جمهوری خواهان فقط برای 10 میلیارد دلار فشار آورده اند و 5 میلیارد دلار از کمک بین المللی کرونا را از این درخواست حذف کرده اند.

پیش بینی می شود تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده در این هفته به یک میلیون نفر برسد. واشنگتن پست گزارش داد، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) هفته گذشته اعلام کرد که 60 درصد از ساکنان ایالات متحده به کووید-19 مبتلا شده اند.

در روز جمعه، میانگین هفت روزه عفونت های جدید در ایالات متحده تقریباً به 71000 نفر رسید – بیش از دو برابر میانگین هفتگی 29312 تنها پنج هفته پیش. جاستین لسلر، یک اپیدمیولوژیست در دانشکده بهداشت عمومی جهانی در دانشگاه کارولینای شمالی، به پست گفت: “آنچه آنها می گویند منطقی به نظر می رسد – در جنبه بدبینانه آن چیزی است که ما در اجرای مدل سازی سناریوی Covid-19 پیش بینی کردیم.”

مربوط: ایالات متحده استفاده از واکسن جانسون و جانسون کووید را به دلیل خطر نادر لخته شدن خون محدود می کند

پیش بینی وحشتناک این مقام بر اساس چندین مدل بود، نه داده های جدید، و یک پیش بینی رسمی نبود. به گفته واشنگتن پست، این مدل‌ها با این پیش‌فرض کار می‌کنند که Omicron و زیرشاخه‌های آن به انتقال انتقال جامعه ادامه می‌دهند – و به گفته واشنگتن پست، نوع متفاوتی ظاهر نخواهد شد.

مقامات پیش بینی کردند که افزایش در جنوب – جایی که نرخ واکسیناسیون و تقویت کننده عقب است – آغاز خواهد شد زیرا تعداد بیشتری از مردم در داخل خانه جمع می شوند. به گفته این پست، مقامات بیم آن دارند که این افزایش از طریق عرضه آزمایش‌ها و درمان‌های ضد ویروسی کاهش یابد و ایالات متحده برای مقابله با افزایش پاییز و زمستان آمادگی لازم را نداشته باشد.

یکی از مقامات دولت بایدن روز جمعه هشدار داد که ممکن است در پاییز و زمستان امسال 100 میلیون عفونت کووید-19 وجود داشته باشد که به طور بالقوه باعث افزایش بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر خواهد شد. نیویورک تایمز گزارش داد، کاخ سفید در حال آماده سازی طرح های پشتیبان برای ارائه واکسن به ساکنان ایالات متحده است، در صورتی که قانونگذاران از تامین بودجه بیشتر برای تلاش های مقابله با ویروس کرونا خودداری کنند.

<span>عکس: Rob Latour/REX/Shutterstock</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/tzzesdMC3QD8BHulLzsgPQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/pX61YBtvvnRuBfbOPc8CJg–~B/aD02MDA7dz05OTk7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/ae6d91ccce9aebf64abfa3a84a3a00e3″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/tzzesdMC3QD8BHulLzsgPQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/pX61YBtvvnRuBfbOPc8CJg–~B/aD02MDA7dz05OTk7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/ae6d91ccce9aebf64abfa3a84a3a00e3″/></div>
</div>
</div>
<p>به گزارش تایمز، این پیش‌بینی همچنین با این پیش‌فرض صورت گرفت که کمک‌های فدرال اضافی وجود نخواهد داشت.  این مدل همچنین فرض می‌کرد که بسیاری از افراد واکسینه شده و افرادی که قبلاً آلوده شده بودند، دوباره به کووید-19 مبتلا می‌شوند.</p>
<p><figcaption class=عکس: Rob Latour/REX/Shutterstock

چندین متخصص بهداشت عمومی می گویند که یک موج چشمگیر در ماه های سرد ممکن است، زیرا ایمنی در برابر واکسن ها با گذشت زمان کاهش می یابد. به گفته پست، این کاهش مصونیت در میان انواعی اتفاق می‌افتد که توانایی بیشتری برای فرار از مصونیت دارند – و در حالی که مقامات همچنان محدودیت‌های بهداشت عمومی را کاهش می‌دهند.

لسلر ادامه داد: «پیش‌بینی آینده در مورد کووید همیشه سخت است، اما من فکر می‌کنم اکنون در نقطه‌ای هستیم که حتی سخت‌تر از حد معمول است. از آنجایی که از نظر این روندهای بلندمدت، حساسیت زیادی نسبت به چیزهایی وجود دارد که دقیقاً در مورد ویروس و در مورد آنها نمی‌دانیم. [human] رفتار – اخلاق.”



Source link